Na krótkich dystansach ubywa płyn chłodniczy.
Serwus.
Ubywajacy plyn chlodniczy na poczatku. Potem madzia sie zagrzala bo tego ubytku nie zauwazylem. Dolalem 4l plynu I sprawdzilem cisnienie ukladu – wporzo. Zadnych wyciekow. Plyn dalej ubywal – kolejne 2l. Oddalem auto do mechanika. Sprawdzil chlodnice spalin pod cisnieniem – wporzo. Zdemontowal glowice – uszczelka do wymiany,glowica tez bo po tescie okazala sie nieszczelna. Powiedzial takze ze na kolektorze jest slad jakby para wymyla osad. Panowie moze wiecie co spowodowalo te uszkodzenia, dlaczego glowica sie uszkodzila? Czy wymiana uszczelki, glowicy I srub rozwiaze problem, czy nalezy szukac przyczyny gdzie indziej? Mazda6, 2.2d sl, przebieg 200kkm.
Z gory dzieki
Ubywajacy plyn chlodniczy na poczatku. Potem madzia sie zagrzala bo tego ubytku nie zauwazylem. Dolalem 4l plynu I sprawdzilem cisnienie ukladu – wporzo. Zadnych wyciekow. Plyn dalej ubywal – kolejne 2l. Oddalem auto do mechanika. Sprawdzil chlodnice spalin pod cisnieniem – wporzo. Zdemontowal glowice – uszczelka do wymiany,glowica tez bo po tescie okazala sie nieszczelna. Powiedzial takze ze na kolektorze jest slad jakby para wymyla osad. Panowie moze wiecie co spowodowalo te uszkodzenia, dlaczego glowica sie uszkodzila? Czy wymiana uszczelki, glowicy I srub rozwiaze problem, czy nalezy szukac przyczyny gdzie indziej? Mazda6, 2.2d sl, przebieg 200kkm.
Z gory dzieki
-
panq666
Tez przez to przechodzilem. Wymiana glowicy pomogla. Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 3 paź 2012, 08:32 przez bieski, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Wywalenie linka
Powód: Wywalenie linka
Mazda, najlepszy przyjaciel człowieka.
- Od: 5 mar 2009, 22:15
- Posty: 315
- Skąd: Żnin/Holandia
- Auto: Mazda 6 2.0/141 KM (benzyna) czerwona perła, 2004 r.
Serwus.
Dzieki za odp. Po wymianie glowicy jest slyszalny terkot/klekotanie przy przyspieszaniu. Czytalem posty na ten temat. Lancuch nie byl zmieniany po wymianie glowicy. Mechanik nie wymienil podkladek/uszczelek pod zaworami. Czy to moze byc powod klekotania, czy moze zle je wyregulowal? Czy podczas wymiany glowicy nalezy wymienic cos jeszcze oprocz srub, uszczelki?
Dzieki za odp. Po wymianie glowicy jest slyszalny terkot/klekotanie przy przyspieszaniu. Czytalem posty na ten temat. Lancuch nie byl zmieniany po wymianie glowicy. Mechanik nie wymienil podkladek/uszczelek pod zaworami. Czy to moze byc powod klekotania, czy moze zle je wyregulowal? Czy podczas wymiany glowicy nalezy wymienic cos jeszcze oprocz srub, uszczelki?
-
panq666
smile napisał(a):Jaki łańcuch?!
nooo rozrządu
panq666 napisał(a):Po wymianie glowicy jest slyszalny terkot/klekotanie przy przyspieszaniu
a na wolnych obrotach cisza? przegazówka na postoju tez cisza?
No wedlug mnie rozrzad nie musi byc wymieniany podczas wymiany glowicy. Wiec to chyba nie jest wina.. Jezeli chodzi o podkladki pod wtryskami, to powinny one byc wymienione przy kazdym wyciagnieciu wtryskow... gumki na zaworach tez nie duzy koszt, warto wymienic.. Ale to chyba nie jest wina klekotania. Moze regulacja zaworow pomoze?
Mazda, najlepszy przyjaciel człowieka.
- Od: 5 mar 2009, 22:15
- Posty: 315
- Skąd: Żnin/Holandia
- Auto: Mazda 6 2.0/141 KM (benzyna) czerwona perła, 2004 r.
Sruby sa nowe. Klekotanie slyszalne przy obciazonym silniku, na wolnych I przygazowkach brak tych objawow. Dolalem plynu do przeczyszczenia ukladu.I czekam... Dam znac jaki postep.
Dzieki
Dzieki
-
panq666
panq666 napisał(a):... Mechanik nie wymienil podkladek/uszczelek pod zaworami....

no commment.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6