Stukanie (stuki) w silniku

Postprzez Myjk » 11 lis 2009, 00:19

radekbialy napisał(a):Chalas

Khm... coś jak szałas?

radekbialy napisał(a):czy walniete wtryski by tak głosno waliły
radekbialy napisał(a):dwa wtryski od lewej przelewaja 3-4 krotnie wiecej od pozostałych

Tak na logikę, jedna laska (dynamitu) robi dużo hałasu, a jak się zbiorą
trzy albo cztery laski, to wygenerują hałas nie do wytrzymania...
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Enduro » 11 lis 2009, 00:24

radekbialy napisał(a):Zrobiłem mu test przelewowy i dwa wtryski od lewej przelewaja 3-4 krotnie wiecej od pozostałych. .

to swiadczy o ich uszkodzeniu i to sporym!
dopuszczalne jest ok. 10-15 % roznicy!
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez radekbialy » 4 gru 2009, 17:05

Witam ponownie. Sprawa wyglada tak wymieniłem te dwa wtryski które przelewały na drugie ale niestety nadal puka wiec zaprowadziłem do mechanika ten sprawdził dól i góre powiedział ze wszystko ok i ze to wtryskiwacz tylko teraz nie wiem który z tych dwóch pozostałych. I teraz mam pytanie czy moge na chwile podmienic ten lejacy wymieniony wtryskiwacz z tym którym nie wymieniałem jezeli jeden jest o numerze 1 a drugi o numerze 2. Niechodzi mi o to zeby jezdzic tylko o to zeby sprawdzic czy przestanie pukac. Czy lepiej nie robic takich rzeczy bo cos sie z kompem stanie. Dzieki
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2008, 22:47
Posty: 58
Skąd: włocławek
Auto: 626 2.0 99r 136KM

Postprzez Enduro » 4 gru 2009, 21:01

radekbialy napisał(a):....mechanik sprawdził dól i góre powiedział ze wszystko ok i ze to wtryskiwacz tylko teraz nie wiem który z tych dwóch pozostałych. I teraz mam pytanie czy moge na chwile podmienic ten lejacy wymieniony wtryskiwacz z tym którym nie wymieniałem jezeli jeden jest o numerze 1 a drugi o numerze 2. Niechodzi mi o to zeby jezdzic tylko o to zeby sprawdzic czy przestanie pukac. Czy lepiej nie robic takich rzeczy bo cos sie z kompem stanie. Dzieki

mozesz to spokojnie zrobic..
nie ma zednego ryzyka!
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez radekbialy » 5 gru 2009, 17:56

wiec pozamieniałem wtryskiwacze na wszystkie mozliwe sposoby i bez zmian zawsze jest ten sam dzwiek wiec wydaje mi sie ze to nie moga byc wtryskiwacze. No i nie wiem co dalej robic
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2008, 22:47
Posty: 58
Skąd: włocławek
Auto: 626 2.0 99r 136KM

Postprzez Jaksa » 5 gru 2009, 18:59

radekbialy napisał(a):zaprowadziłem do mechanika ten sprawdził dól i góre powiedział ze wszystko ok
Przez wyraz " sprawdzil dół " rozumiem ze wyjmował silnik aby zdemontowac plaster bo jak wiem po zdjeciu miski nic nie widac ....
radekbialy napisał(a):pozamieniałem wtryskiwacze na wszystkie mozliwe sposoby i bez zmian
czyli nie sa to wtryski ( chyba ze te "drugie" tez sa dobre :) )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez radekbialy » 5 gru 2009, 20:38

silnika na pewno nie wyjmował wiec moze i to panewki. Hałas słychac u góry nagrałem ten dzwiek tylko nie wiem jak to wstawic. Samochód pali bez problemu nie kopci mocy też nie stracił. Dzwiek nie zmienił sie ani troche przy zadnej wymianie wtrysku a wyminiałem je 8 razy na wszystkie mozliwe sposoby.
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2008, 22:47
Posty: 58
Skąd: włocławek
Auto: 626 2.0 99r 136KM

Postprzez Jaksa » 5 gru 2009, 20:42

radekbialy napisał(a):wyminiałem je 8 razy na wszystkie mozliwe sposoby
To teraz masz wprawe :)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez radekbialy » 5 gru 2009, 21:36

Jaksa napisał(a):To teraz masz wprawe usmiech


no nawet z zamknietymi oczami moge to robic.
Jak nic nie wymysle to laweta i jade do Bronisz
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2008, 22:47
Posty: 58
Skąd: włocławek
Auto: 626 2.0 99r 136KM

Postprzez Jaksa » 5 gru 2009, 21:43

radekbialy napisał(a):Jak nic nie wymysle to laweta i jade do Bronisz
Nie poddawaj sie tak szybko :)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez manu » 5 gru 2009, 23:54

radekbialy napisał(a):wyminiałem je 8 razy na wszystkie mozliwe sposoby.


To ile kompletów podkładek zmarnowałeś? Bo chyba nie używałeś tych samych?!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2008, 02:09
Posty: 49
Skąd: wielkopolska
Auto: Mazda 6 CiTD 136 KM. 2004r.

Postprzez Enduro » 6 gru 2009, 00:41

radekbialy napisał(a):wiec pozamieniałem wtryskiwacze na wszystkie mozliwe sposoby i bez zmian ...No i nie wiem co dalej robic

odkrec miske i popatrz czy nie ma tam opilkow metalu
no i jak wyglada smok...
to cos powie..
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Jaksa » 6 gru 2009, 00:51

Enduro napisał(a):odkrec miske i popatrz czy nie ma tam opilkow metalu


radekbialy napisał(a):zaprowadziłem do mechanika ten sprawdził dól
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Enduro » 6 gru 2009, 00:54

ok!
no to poczekam na final sprawy,
ktory wyjasni czy mechanik, jest z prawdziwego zdarzenia....
czy tez lipny!!!
choc sprawdzenie dolu mozna generalnie dosc roznie rozumiec!
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez MAZVAGTECH » 6 gru 2009, 01:29

radekbialy napisał(a):zaprowadziłem do mechanika ten sprawdził dól i góre powiedział ze wszystko ok
Trzeba dobrze osluchac silnik
Jaksa napisał(a):bo jak wiem po zdjeciu miski nic nie widac

Pomocny do niedostepnych miejsc dla oka jest endoskop
radekbialy napisał(a):wiec pozamieniałem wtryskiwacze na wszystkie mozliwe sposoby i bez zmian zawsze jest ten sam dzwiek
Za kazdym razem robiles test przelewow?
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez radekbialy » 6 gru 2009, 01:31

nic chyba narazie nie wymysle samochód zostaje ja wyjezdzam wiec moze w styczniu dłuższy urlop i w tedy cos zaradze. Smok czysciłem jakies 20tys do tyłu. Jakieś pomysły co to może być?

To ile kompletów podkładek zmarnowałeś? Bo chyba nie używałeś tych samych?!


Pierwsze załozyłem nowe ale teraz kreciłem na starych a nowe czekaja jak sie wyjaśni co jest to zostaną załozone.
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2008, 22:47
Posty: 58
Skąd: włocławek
Auto: 626 2.0 99r 136KM

Postprzez Enduro » 6 gru 2009, 11:35

radekbialy napisał(a): Smok czysciłem jakies 20tys do tyłu. Jakieś pomysły co to może być? .

a jak wygladal przy tej czynosci..?
czy byl mocno zalepiony?!
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez radekbialy » 6 gru 2009, 12:36

troche był zalepiony tak w1/3 bo miałem podkładki nie wymienione po regulacji zaworów wiec wymieniłem podkładki i wyczyściłem smoka
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2008, 22:47
Posty: 58
Skąd: włocławek
Auto: 626 2.0 99r 136KM

Postprzez daniel2505 » 7 gru 2009, 19:39

W sumie od zakupu borykam się z problemem dziwnego dźwięku czasem wydobywającego się z pod maski. taki klekot słyszalny w sumie głośniej w środku niz na zewnątrz. Podejrzewałem wtryski ale po kalibracji okazało się że wszystko z nimi OK. Ostatnio bardzo nurtuje mnie fakt że na biegu jałowym po dodaniu gazu przy ok 1000-1200 obr silnik bardzo nierówno pracuje. Drgania przenosza się na nadwozie, co zwłaszcza podczas ruszania w korku jest mocno uciążliwe. Po przekroczeniu 1200obr wszystko wraca do normy, silnik pracuje równiutko. Taki objaw wskazuje na wtryski ale w sumie były kalibrowane i wyszło ok. Jeszcze jedno gdy silnik jest zimny wszystko jest super. Żadnych wibracji zadnego trzęsienia przy ruszaniu. Jakieś pomysły bo juz mnie to wrukwia <pomocy> i rozglądam się za jakimś Niemcem w benzynie <diabełek>
Mazda 6 z pewnością jest najprzystojniejszym, a byc może i najlepiej prowadzącym się czterodrzwiowym sedanem klasy średniej dostępnym na rynku...
Jeremy Clarkson "Nie zatrzymasz mnie"

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2009, 07:58
Posty: 101
Skąd: Radom
Auto: Mazda 6 2.0 CITD 121KM+AMH BOX

Postprzez Enduro » 7 gru 2009, 20:49

daniel2505 napisał(a):W sumie od zakupu borykam się z problemem dziwnego dźwięku czasem wydobywającego się z pod maski. taki klekot słyszalny w sumie głośniej w środku niz na zewnątrz. Podejrzewałem wtryski ale po kalibracji okazało się że wszystko z nimi OK. Ostatnio bardzo nurtuje mnie fakt że na biegu jałowym po dodaniu gazu przy ok 1000-1200 obr silnik bardzo nierówno pracuje. Drgania przenosza się na nadwozie, co zwłaszcza podczas ruszania w korku jest mocno uciążliwe. Po przekroczeniu 1200obr wszystko wraca do normy, silnik pracuje równiutko. Taki objaw wskazuje na wtryski ale w sumie były kalibrowane i wyszło ok. Jeszcze jedno gdy silnik jest zimny wszystko jest super. Żadnych wibracji zadnego trzęsienia przy ruszaniu. Jakieś pomysły bo juz mnie to wrukwia <pomocy> i rozglądam się za jakimś Niemcem w benzynie <diabełek>

co powiedzial tester!?
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6

cron