Wymiana podkładek pod wtryskami MZR-CD (RF-5C / RF-7J)

Postprzez venom200 » 10 mar 2012, 10:06

a ja mam pytanko odnosnie tych podkładek czy to sa zwykłe miedziaki fi 10 mm czy mi sie wydaje
mazda 6 143 km 2006
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2008, 20:12
Posty: 91 (1/1)
Skąd: toruń
Auto: Mazda 6 GJ 2,0 165 KM

Postprzez tonidriver » 12 mar 2012, 17:50

wymieniłem te podkładki dwa dni temu. Spalanie spadło o 2L na mieście i moc wzrosła. Sam silnik też przestał klepać. :)
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 16:22
Posty: 63
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2,0 CiTD 2002r 121PS

Postprzez dobrzyn22 » 13 mar 2012, 00:57

venom200 napisał(a):a ja mam pytanko odnosnie tych podkładek czy to sa zwykłe miedziaki fi 10 mm czy mi sie wydaje


wyglądają może jak zwykłe...ale wydaje mi się,że bez powodu tyle nie kosztują(ASO ok. 100zł).
Ale przyglądając im się po zakupie,nie dojrzałem tam żadnych "cudów techniki" <glupek2>
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez czaro9 » 27 mar 2012, 16:08

Witam
również i ja się umówiłem u mechanika na wymianę tych podkładek po tym jak zerknąłem pod korek oleju i stwierdziłem drugi wydech :)
W związku z tym mam takie pytanie: czy przy tej wymianie konieczna jest wymiana jeszcze jakiegoś elementu? (oczywiście poza podkładkami i uszczelką pokrywy silnika). Czy z mocowaniami wtrysków lub tymi gumowymi uszczelkami dookoła góry wtrysków w pokrywie silnika coś się robi? Jeżeli tak to w jakim przypadku? Bo wydaje mi się, że gdzieś w jakimś temacie natrafiłem na taką informację, ale nie potrafię tego odnaleźć. Będę kupował wszystkie potrzebne elementy w ASO Białystok gdzie muszę specjalnie jechać 40 km i chciałbym wiedzieć co mnie jeszcze może czekać.
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 14 sie 2010, 15:24
Posty: 26
Skąd: Sokółka - woj. Podlaskie
Auto: Mazda 6 2.0d 136 KM XII.2003r.

Postprzez Pioteq25 » 27 mar 2012, 17:03

Kup jeszcze podkładki pod przelewy – poszukaj, bo było o tym na forum. Jak pamiętam jest ich 5szt po ok 70zł/szt :|
Miskę też lepiej ściągnij, lub najlepiej kup sobie endoskop na usb.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez bieski » 27 mar 2012, 17:05

Pioteq25 napisał(a):Kup jeszcze podkładki pod przelewy

On ma przedlifta i nie musi kupować podkładek pod przelewy.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez czaro9 » 27 mar 2012, 17:09

@bieski
no to mnie pocieszyłeś:)
Miskę ściągałem przy ostatniej wymianie oleju i smok był raczej mało brudny więc teraz już sobie to daruję.
Czyli wychodzi na to że kupić same podkładki i uszczelkę.
Początkujący
 
Od: 14 sie 2010, 15:24
Posty: 26
Skąd: Sokółka - woj. Podlaskie
Auto: Mazda 6 2.0d 136 KM XII.2003r.

Postprzez dobrzyn22 » 27 mar 2012, 22:58

Będę kupował wszystkie potrzebne elementy w ASO Białystok gdzie muszę specjalnie jechać 40 km

Ja mam alergię na ASO :> Daj znać ile chcą w ASO za te elementy(podkładki,uszczelki)...
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez venom200 » 28 mar 2012, 07:44

dobrzyn22 napisał(a):
Będę kupował wszystkie potrzebne elementy w ASO Białystok gdzie muszę specjalnie jechać 40 km

Ja mam alergię na ASO :> Daj znać ile chcą w ASO za te elementy(podkładki,uszczelki)...



a mam pytanie bo mam polifta i gdzie moge kupic podkladki pod wtryski i pod przelewey.
ma ktos jakiegos linka?
a jeszcze jedno czy ktos z szanowbych foruomiczow jest w stanie podac mi szczególowe wymiary tych podkłaek
mazda 6 143 km 2006
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2008, 20:12
Posty: 91 (1/1)
Skąd: toruń
Auto: Mazda 6 GJ 2,0 165 KM

Postprzez dobrzyn22 » 28 mar 2012, 11:21

Poszło PW( nie chcę robić reklamy na forum) ;)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez lofiks » 7 kwi 2012, 17:55

Witam,

mam pytanie odnośnie podejrzenia konieczności wymiany podkładek u mnie w aucie..
od miesiaca jestem posiadaczem mazdy 6 kombi – 2004 rok, 2.0 diesel. 121 km (89KW) – ile powinno palic takie auto w miescie?? komputer pokazuje mi średnie spalanie w dochodzace nawet do 8,5 l – w porownaniu z benzynka, która miałem do tej pory to w sumie mało ale slyszlaem ze mazdy powinny palic raczej koło 6,5/100 i teraz czy spalanie 8,5 l jest normalne czy raczej konieczna będzie wymiana podkładek wtrysków? – spod korka oleju syczy nieco i pyrka bialy dymek..w sumie... – olej wymieniony smog wyczyszczony – straszny syf na nim był..

a no i w razie koniecznosci wymiany podkladek – u kogo mogę się tanio zaopatrzyć w 100% pewne części do mojej mazdy??

pzdr
lofiks
 

Postprzez Ravfal » 7 kwi 2012, 18:01

Odnośnie spalania to poczytaj ten wątek:
viewtopic.php?f=60&t=42399

Skoro spod korka wali dymem, a w dodatku smok był zasyfiony to podkładki wypadałoby wymienić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 cze 2011, 17:10
Posty: 49 (1/0)
Skąd: Legnica
Auto: Mazda 6 GY 2.0 Diesel (CiTD) 121 KM 2004 r.

Postprzez dobrzyn22 » 7 kwi 2012, 22:49

lofiks napisał(a):u kogo mogę się tanio zaopatrzyć w 100% pewne części do mojej mazdy??

Poszło PW.

PS. nie "smog" ,tylko "smok" ;)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Riki » 7 kwi 2012, 23:08

bieski napisał(a):On ma przedlifta i nie musi kupować podkładek pod przelewy.


Dokładnie,

Na marginesie powiem, że na szczescie podkładki do RF7J OE MAZDA duuuuuuużo staniały, bo kwota ponad 250PLN za kilka blaszek to była masakra :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez tonidriver » 8 kwi 2012, 13:28

lofiks napisał(a):Witam,

mam pytanie odnośnie podejrzenia konieczności wymiany podkładek u mnie w aucie..
od miesiaca jestem posiadaczem mazdy 6 kombi – 2004 rok, 2.0 diesel. 121 km (89KW) – ile powinno palic takie auto w miescie?? komputer pokazuje mi średnie spalanie w dochodzace nawet do 8,5 l – w porownaniu z benzynka, która miałem do tej pory to w sumie mało ale slyszlaem ze mazdy powinny palic raczej koło 6,5/100 i teraz czy spalanie 8,5 l jest normalne czy raczej konieczna będzie wymiana podkładek wtrysków? – spod korka oleju syczy nieco i pyrka bialy dymek..w sumie... – olej wymieniony smog wyczyszczony – straszny syf na nim był..

a no i w razie koniecznosci wymiany podkladek – u kogo mogę się tanio zaopatrzyć w 100% pewne części do mojej mazdy??

pzdr


Jeśli smok był brudny to natychmiast do wymiany podkładki.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 16:22
Posty: 63
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2,0 CiTD 2002r 121PS

Postprzez czaro9 » 8 kwi 2012, 17:07

Mogę również prosić o namiary na podkładki od kogoś pewnego? Miałem kupić w ASO ale chyba nie zdążę się wybrać przed wizytą u mechanika.
Początkujący
 
Od: 14 sie 2010, 15:24
Posty: 26
Skąd: Sokółka - woj. Podlaskie
Auto: Mazda 6 2.0d 136 KM XII.2003r.

Postprzez tonidriver » 8 kwi 2012, 18:14

czaro9 napisał(a):Mogę również prosić o namiary na podkładki od kogoś pewnego? Miałem kupić w ASO ale chyba nie zdążę się wybrać przed wizytą u mechanika.
czaro9 napisał(a):Mogę również prosić o namiary na podkładki od kogoś pewnego? Miałem kupić w ASO ale chyba nie zdążę się wybrać przed wizytą u mechanika.


http://www.mazdaparts.pl/oferta-specjal ... -ditd-citd

w serwisie kosztują 100 pln
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 16:22
Posty: 63
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2,0 CiTD 2002r 121PS

Postprzez lofiks » 8 kwi 2012, 21:22

tak a propos spalania – byc moze problem tkwi w podkladkach, ale jak zakupilem madzie to wydawalo mi sie ze spalanie bylo rzędu 6.5 l – ale pewnego razu wrzucajac dwojke przydusilem auto – tzn szarpnelo (auto nie zgaslo) ale stracilo moc – na dwojce przy wcisnietym w podloge pedale gazu osiagnalem zawrotna predkosc 30 km na godz a obroty max 1000..nie wspolne o czarnej chmurze za mna..dopiero jak zgasilem auto i odpalilem jeszcze raz wszystko wrocilo do normy..aczkolwiek mam wrazenie ze od tego czasu komp pokazuje 8.5l/100 km..moze to miec jakis zwiazek czy przypadek i mimo wszystko wywalic stare podkladki??

pzdr
lofiks
 

Postprzez Kety » 8 kwi 2012, 22:23

lofiks napisał(a):moze to miec jakis zwiazek czy przypadek i mimo wszystko wywalic stare podkladki

Chlopie...smok zasyfiony=podkladki do wymiany, koniec kropka (chyba ze chcesz zatrzec silnik?)
Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2007, 11:29
Posty: 290
Skąd: zachodnia Norwegia
Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03

Postprzez rafaljones81 » 14 kwi 2012, 08:43

WITAM
Z jaką siłą dokręcić podkładki pod przelewy w RF7J
Z góry dziękuję
Początkujący
 
Od: 27 paź 2011, 18:02
Posty: 16
Skąd: Szczecin
Auto: MAZDA 6 MZR 143KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6