Spadek mocy

PostTen post został usunięty przez ela323f 7 paź 2013, 01:11.
Powód: chcialem zacytowac wiadomosc

Postprzez ela323f » 7 paź 2013, 01:13

Już miałem brać się za turbinę, wyczytałem jednak o przewodach ciśnieniowych sterujących turbiną.

A gdzie to wyczytałes?
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 20:30
Posty: 142 (1/2)
Skąd: Puławy
Auto: mazda6 hatchback 121km citd

Postprzez art_us » 18 gru 2013, 08:52

Witam, od jakiegoś czasu mam następujący problem: przy gwałtownym przyśpieszeniu auto nie ma ciągu, obrotomierz gwałtownie przyśpiesza. Dzieje się to na 3 biegu czasami, zaś na 4 dość często (powyżej 2500 obrotów. Nawet w tej sytuacji dłużnej przetrzymałem pedał gazu i usłyszałem terkotanie od strony silnika. Czyt to EGR? Dużo przewertowałem wątków z tym związanych, lecz nie znalazłem takich samych objawów. Wymieniłem już przewody podciśnienia, brak wycieków w IC, ,,grucha'' z turbo działa właściwie przy zgaszonym silniku i odpalonym. Nie dymi przy przyśpieszaniu. Przepływka przeczyszczona. Czy elektrozaworki się czyści (możne są zabrudzone? Co ciekawe auro zbiera się rewelacyjnie na 1, 2, czasem 3 biegu. Można spokojnie je podciągnąć do czerwonego zakresu obrotomierza. Jak przyśpieszam delikatnie na 3 i 4 biegu to jest ok. Nie sprawdzałem jeszcze błędów z kompa. Może ktoś się spotkał z podobnymi objawami? Dziękuję za sugestie.
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2010, 10:02
Posty: 67 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: MAZDA6 GY 136 KM 2002 r.

Postprzez roy130 » 18 gru 2013, 10:30

Jak obrotomierz gwałtownie przyspiesza a samochód nie jedzie to raczej sprzęgło się ślizga.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Początkujący
 
Od: 2 mar 2008, 19:32
Posty: 27 (0/3)
Skąd: Nowa Sól / Bath (UK)
Auto: M6 GH Sport 2.5L5

Postprzez art_us » 19 gru 2013, 09:41

Dziękuję bardzo za zainteresowanie. Już druga osoba mi pisała, że to najprawdopodobniej sprzęgło.
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2010, 10:02
Posty: 67 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: MAZDA6 GY 136 KM 2002 r.

Postprzez Nocry » 14 paź 2016, 21:22

Wątek się trochę zmienił ale jeszcze jedno pytanie, nr wtryskiwacza (banalne) to jest widoczny po zdjęciu plastikowej osłony, tak? na takich met. krążkach? mam 3 szt "14" jedna "15" ale na wtyczkach 1,1,1, 9.
proste pytanie, żeby skalibrować muszę kupić kabelki 14,14,14, 15? Głupie pytanie ale ...początkujący i wyczytałem , że "parowane" muszą być....wystarczy słowo "tak"" lub "nie"
Początkujący
 
Od: 6 paź 2016, 17:58
Posty: 12 (2/0)
Auto: Mazda 6 2004 2.0 D 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6