Awaria silnika M6 diesel.

Postprzez marcinex220 » 27 maja 2011, 18:59

podobno to nie jest takie proste a przy tym można go zapsuć i tyle bedzie z filtra nie wiem ja sie na tym nie znam chciałem disla w miare dobrego i prawie nowego a tu [tiiit] mam w PYTE problemów kasy do wydania i już wogóle trace nadzieje na jkie kolwiek rozwiazanie teoretycznie montaż tego emulatora załatwia problemy disla i wszystko jest ma być OK <co?> ale czy tak gdybym miał mechanika który jest rzetelny i nie chce tylko zarobić tyle że tacy nie istnieją
Początkujący
 
Od: 19 maja 2011, 15:20
Posty: 17
Auto: mazda 6

Postprzez Enduro » 27 maja 2011, 19:24

marcinex220 napisał(a):... gdybym miał mechanika który jest rzetelny i nie chce tylko zarobić tyle że tacy nie istnieją

to fakt, taki to jak dobry doktor
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez bieski » 27 maja 2011, 19:50

marcinex220 napisał(a):chciałem disla w miare dobrego i prawie nowego a tu [tiiit] mam w PYTE problemów kasy do wydania i już wogóle trace nadzieje na jkie kolwiek rozwiazanie


Skoro auto masz 2 tyg. to może pogadaj ze sprzedawca o zwrocie kasy za naprawe.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez marcinex220 » 27 maja 2011, 20:46

auto było sprzedawane przez komis, sprzedawca raczej umyłby rece, komis jest na tyle OK naprawa turbo i te inne pierdoły z tym związane kosztowały mnie 3 tysie no a komis jako ze ma jak narazie nie poszlakowaną opinie a sa na rynku od dawna, wynegocjowałem z nimi jako pośrednikiem 1/3 kosztów może dostane nr do właściela i jakos z nim bede gadał..
Początkujący
 
Od: 19 maja 2011, 15:20
Posty: 17
Auto: mazda 6

PostTen post został usunięty przez Bandit 29 maja 2011, 23:05.
Powód: Post pod postem

Postprzez marcinex220 » 27 maja 2011, 21:04

jeszcze jedno..
w momencie kiedy dochodzi do procesu samoczyszczenia zapala sie wam tylko dpf i miga,,, jezeli u mnie pali sie check i kontrola trakcji to mam filtr do śmieci ?
Początkujący
 
Od: 19 maja 2011, 15:20
Posty: 17
Auto: mazda 6

Postprzez bieski » 27 maja 2011, 21:10

marcinex220 napisał(a):check i kontrola trakcji to mam filtr do śmieci ?


To masz tryb awaryjny. Ale bład nie jest zwiazany chyba z DPF. Nie mam polifta ale wydaje mi się że jakby był problem z filtrem to by się jeszcze kontrolka DPF paliła.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez marcinex220 » 27 maja 2011, 21:32

tak on tez sie pali
Początkujący
 
Od: 19 maja 2011, 15:20
Posty: 17
Auto: mazda 6

Postprzez Myjk » 27 maja 2011, 23:02

marcinex220 napisał(a):chciałem disla w miare dobrego i prawie nowego a tu [tiiit] mam w PYTE problemów kasy do wydania

No to masz w MIARĘ dobrego i PRAWIE nowego diesla. :P Sprawdziłeś w ASO, jak już wspominałem, ile ma to auto najechane faktycznie? Turbo zazwyczaj nie pada przy 80tkm, już nie wspomnę o zarzyganym olejem DPFie. O ile dobrze pamiętam takie objawy jak kontrolka MIL+DPF+DSC to może być sonda lambda, ale także wiele innych. Musisz jechać do kogoś kto ma IDS i zna się na Mazdach. Nie napisałeś z jakiej miejscowości jesteś -- napisz, może ktoś podpowie mechanika, a jak nie, to poszukaj na forum w polecanych warsztatach.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Hubix » 28 maja 2011, 00:54

Nie wiem czy to coś pomoże ,ale u mnie turbo wytrzymało 150 tys.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez Grzyby » 28 maja 2011, 01:24

A u mnie ma 225kkm i nic mu nie dolega :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez marcinex220 » 28 maja 2011, 12:24

mieszkam w mińsku mazowieckim....tak przebieg jest autentyczny, 82 tys. mechanik od turbo postawił diagnoze że padniete turbo to wina własnie wcześniejszych problemów dpf,, jakoś nie bardzo w to wierze ale tak twierdzi. Umówiłem sie z w poniedziałek z warzstatem który wstawia te emulatory dostałem nr od gościa który to zrobił i juz 2 lata jezdzi bez problemu. A chciałem do aso ale juz po rozmowie połapałem sie ze im tez tylko a kase chodzi wiec lipa. A miałem wcześniej ,małego mitsu colta i zajeb.....sty. a tu masz
Pan mazde..... :(
Początkujący
 
Od: 19 maja 2011, 15:20
Posty: 17
Auto: mazda 6

PostTen post został usunięty przez Bandit 29 maja 2011, 23:06.
Powód: Post pod postem

PostTen post został usunięty przez Bandit 29 maja 2011, 23:06.
Powód: Post pod postem

Postprzez mądry » 28 maja 2011, 15:42

Grzyby napisał(a):A u mnie ma 225kkm i nic mu nie dolega :P

No to powiem że moje ma najechane 245 i nadal hula :P i oby tak dalej :D
Kolego marcinex220 ja mieszkam w okolicach Kołbieli i jeśli trzeba coś naprawić to po prostu jadę do Jaksy w Broniszach i problem z głowy, więc drogę masz taką samą, nie daleko ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2009, 09:33
Posty: 637 (0/8)
Skąd: Kołbiel
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2.0 TD 121 KM,
Yamaha DT 125 32 KM

Postprzez marcinex220 » 28 maja 2011, 16:23

dzieki bardzo>>>
Początkujący
 
Od: 19 maja 2011, 15:20
Posty: 17
Auto: mazda 6

Postprzez Steve » 29 maja 2011, 11:39

marcinex220 napisał(a):Znacie jakiś dobry warsztat tzn jest jakiś w warszwaie, który zajmuje sie tylko mazdami ale nie moge znaleźć


Słabo szukasz kolego. Zajrzales do watku o warsztatach ? <czytaj>
Masz Jakse w Broniszach. Poszukaj "jaksa" na forum, albo na google.

marcinex220 napisał(a):auto było sprzedawane przez komis, sprzedawca raczej umyłby rece, komis jest na tyle OK naprawa turbo i te inne pierdoły z tym związane kosztowały mnie 3 tysie no a komis jako ze ma jak narazie nie poszlakowaną opinie a sa na rynku od dawna, wynegocjowałem z nimi jako pośrednikiem 1/3 kosztów może dostane nr do właściela i jakos z nim bede gadał..


I bardzo dobrze, że było sprzedawane przez komis – cała odpowiedzialnosc spada na nich <cisza> .
Poprzedni własciciel bedzie mial racje, jak Ci powie, że to nie jego sprawa.
Komis moze sie szarpac z poprzednim wlascicielem, a Ty z komisem.
No chyba, że ten "nieposzlakowany" komis dał Ci do podpisania umowe z poprzednim wlascicielem <cisza> .
Myslisz, że dlaczego zgodzili sie na 1/3 kosztów ? Bo wiedza, że mozesz ich szarpnac na calosc. <diabełek> A tak maja nadzieje, ze jak dostaniesz te pare groszy to odpuscisz.
Jak znam takie przypadki, to jak zadzwonisz do poprzedniego wlasciciela to okaze sie, że przed wstawieniem do komisu auto mialo jeszcze cyfre 2 przed tymi 80 tys km przebiegu :> , tylko że magicznie znikla <czarodziej> .
Ostatnio edytowano 2 cze 2011, 19:59 przez Steve, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2005, 19:15
Posty: 357 (12/15)
Skąd: IP33 BSE
Auto: mat + 3.4L V6 :-8

Postprzez Bandit » 29 maja 2011, 23:06

marcinex220 nie pisz posta pod postem, używaj kwadracika z opcją "edytuj"!
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4426 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez szlapek » 19 mar 2014, 09:14

Witam,

Od rana silnik jakoś dziwnie się zachowywał – hałasował jakby oleju nie miał. Dojeżdżajac do pracy nagle odebrało mu kompletnie mocy, po prostu sie turlał jedną prędkością, zapaliła się lampa check engine + system kontroli trakcji. Dodatkowo z rury zaczął lecieć czarny dym i po podniesieniu maski pojemnik na płyn do spryskiwacza opryskany był olejem.

Miał ktoś taką awarię, albo wie co to może być ?

Edit: Zdjęcie po zdjęciu pokrywy silnika
Załączniki
DSC_0005.jpg
Silnik
Początkujący
 
Od: 19 mar 2014, 09:10
Posty: 7
Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121 KM

Postprzez dobrzyn22 » 19 mar 2014, 16:56

Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...

tym razem łączę
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6