
Awaria silnika M6 diesel.
podobno to nie jest takie proste a przy tym można go zapsuć i tyle bedzie z filtra nie wiem ja sie na tym nie znam chciałem disla w miare dobrego i prawie nowego a tu [tiiit] mam w PYTE problemów kasy do wydania i już wogóle trace nadzieje na jkie kolwiek rozwiazanie teoretycznie montaż tego emulatora załatwia problemy disla i wszystko jest ma być OK
ale czy tak gdybym miał mechanika który jest rzetelny i nie chce tylko zarobić tyle że tacy nie istnieją

- Od: 19 maja 2011, 15:20
- Posty: 17
- Auto: mazda 6
marcinex220 napisał(a):... gdybym miał mechanika który jest rzetelny i nie chce tylko zarobić tyle że tacy nie istnieją
to fakt, taki to jak dobry doktor
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
marcinex220 napisał(a):chciałem disla w miare dobrego i prawie nowego a tu [tiiit] mam w PYTE problemów kasy do wydania i już wogóle trace nadzieje na jkie kolwiek rozwiazanie
Skoro auto masz 2 tyg. to może pogadaj ze sprzedawca o zwrocie kasy za naprawe.
auto było sprzedawane przez komis, sprzedawca raczej umyłby rece, komis jest na tyle OK naprawa turbo i te inne pierdoły z tym związane kosztowały mnie 3 tysie no a komis jako ze ma jak narazie nie poszlakowaną opinie a sa na rynku od dawna, wynegocjowałem z nimi jako pośrednikiem 1/3 kosztów może dostane nr do właściela i jakos z nim bede gadał..
- Od: 19 maja 2011, 15:20
- Posty: 17
- Auto: mazda 6
jeszcze jedno..
w momencie kiedy dochodzi do procesu samoczyszczenia zapala sie wam tylko dpf i miga,,, jezeli u mnie pali sie check i kontrola trakcji to mam filtr do śmieci ?
w momencie kiedy dochodzi do procesu samoczyszczenia zapala sie wam tylko dpf i miga,,, jezeli u mnie pali sie check i kontrola trakcji to mam filtr do śmieci ?
- Od: 19 maja 2011, 15:20
- Posty: 17
- Auto: mazda 6
marcinex220 napisał(a):check i kontrola trakcji to mam filtr do śmieci ?
To masz tryb awaryjny. Ale bład nie jest zwiazany chyba z DPF. Nie mam polifta ale wydaje mi się że jakby był problem z filtrem to by się jeszcze kontrolka DPF paliła.
marcinex220 napisał(a):chciałem disla w miare dobrego i prawie nowego a tu [tiiit] mam w PYTE problemów kasy do wydania
No to masz w MIARĘ dobrego i PRAWIE nowego diesla.
Pozdor Myjk
mieszkam w mińsku mazowieckim....tak przebieg jest autentyczny, 82 tys. mechanik od turbo postawił diagnoze że padniete turbo to wina własnie wcześniejszych problemów dpf,, jakoś nie bardzo w to wierze ale tak twierdzi. Umówiłem sie z w poniedziałek z warzstatem który wstawia te emulatory dostałem nr od gościa który to zrobił i juz 2 lata jezdzi bez problemu. A chciałem do aso ale juz po rozmowie połapałem sie ze im tez tylko a kase chodzi wiec lipa. A miałem wcześniej ,małego mitsu colta i zajeb.....sty. a tu masz
Pan mazde.....
Pan mazde.....
- Od: 19 maja 2011, 15:20
- Posty: 17
- Auto: mazda 6
Grzyby napisał(a):A u mnie ma 225kkm i nic mu nie dolega
No to powiem że moje ma najechane 245 i nadal hula
Kolego marcinex220 ja mieszkam w okolicach Kołbieli i jeśli trzeba coś naprawić to po prostu jadę do Jaksy w Broniszach i problem z głowy, więc drogę masz taką samą, nie daleko
marcinex220 napisał(a):Znacie jakiś dobry warsztat tzn jest jakiś w warszwaie, który zajmuje sie tylko mazdami ale nie moge znaleźć
Słabo szukasz kolego. Zajrzales do watku o warsztatach ?

Masz Jakse w Broniszach. Poszukaj "jaksa" na forum, albo na google.
marcinex220 napisał(a):auto było sprzedawane przez komis, sprzedawca raczej umyłby rece, komis jest na tyle OK naprawa turbo i te inne pierdoły z tym związane kosztowały mnie 3 tysie no a komis jako ze ma jak narazie nie poszlakowaną opinie a sa na rynku od dawna, wynegocjowałem z nimi jako pośrednikiem 1/3 kosztów może dostane nr do właściela i jakos z nim bede gadał..
I bardzo dobrze, że było sprzedawane przez komis – cała odpowiedzialnosc spada na nich

Poprzedni własciciel bedzie mial racje, jak Ci powie, że to nie jego sprawa.
Komis moze sie szarpac z poprzednim wlascicielem, a Ty z komisem.
No chyba, że ten "nieposzlakowany" komis dał Ci do podpisania umowe z poprzednim wlascicielem

Myslisz, że dlaczego zgodzili sie na 1/3 kosztów ? Bo wiedza, że mozesz ich szarpnac na calosc.

Jak znam takie przypadki, to jak zadzwonisz do poprzedniego wlasciciela to okaze sie, że przed wstawieniem do komisu auto mialo jeszcze cyfre 2 przed tymi 80 tys km przebiegu

Ostatnio edytowano 2 cze 2011, 19:59 przez Steve, łącznie edytowano 2 razy
marcinex220 nie pisz posta pod postem, używaj kwadracika z opcją "edytuj"!
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Witam,
Od rana silnik jakoś dziwnie się zachowywał – hałasował jakby oleju nie miał. Dojeżdżajac do pracy nagle odebrało mu kompletnie mocy, po prostu sie turlał jedną prędkością, zapaliła się lampa check engine + system kontroli trakcji. Dodatkowo z rury zaczął lecieć czarny dym i po podniesieniu maski pojemnik na płyn do spryskiwacza opryskany był olejem.
Miał ktoś taką awarię, albo wie co to może być ?
Edit: Zdjęcie po zdjęciu pokrywy silnika
Od rana silnik jakoś dziwnie się zachowywał – hałasował jakby oleju nie miał. Dojeżdżajac do pracy nagle odebrało mu kompletnie mocy, po prostu sie turlał jedną prędkością, zapaliła się lampa check engine + system kontroli trakcji. Dodatkowo z rury zaczął lecieć czarny dym i po podniesieniu maski pojemnik na płyn do spryskiwacza opryskany był olejem.
Miał ktoś taką awarię, albo wie co to może być ?
Edit: Zdjęcie po zdjęciu pokrywy silnika
- Od: 19 mar 2014, 09:10
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121 KM
Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
tym razem łączę
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
tym razem łączę
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6