gasnący silnik – prawd. zawór SCV, zdjęcia str.4

Postprzez Enduro » 26 sty 2010, 16:53

misztal02 napisał(a):trzeba sobie jakoś radzić z polepszeniem paliwa bo koncerny naftowe za nas tego nie zrobią :( . Pozdrowionka

to raczej chrzciciele paliwa maja w tym swoj wklad spory!
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez kwiatek1980 » 29 sty 2010, 17:45

Powiem tak MAZDA W DOMU :D :D :D .
A teraz dokładnie we wtorek mazda na sznurku pojechała do serwisu w Osielsku w Bydgoszczy.Po kilku naprawch (związanych z gubieniem masy na sterownikach wtrysków)auto chodzi jak nowe.Mechanik wyregulował zaworki i pomeczył się 3 dni ale auto działa.cena to tylko 800 PLN a nie jak wcześnieszy serwis mi wyliczył 18000 PLN(4xwtrysk po 4500PLN za jeden).Moje słowa się sprawdziły ,że jak naprawa mazdy w bydgoszczy to tylko w Osielsku.Ich motto brzmi: NAPRAWIAMY ŻECZY NIE DO NAPRAWY
MAZDA6 NIGDY JEJ NIE ZDRADZĘ:):):)
Gadu-Gadu3587481
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 kwi 2009, 20:48
Posty: 20
Skąd: BYDGOSZCZ
Auto: mazda 6

Postprzez Grzyby » 29 sty 2010, 18:14

No to lux :)

kwiatek1980 napisał(a):4500PLN za jeden

ciekawie liczą – jeden wtrysk kosztuje w Denso dokładnie 1732,40 PLN
http://www.denso-diesel.pl/index.php?ma ... cts_id=159
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez MasterB » 29 sty 2010, 19:11

kwiatek1980 napisał(a):tak nawiasem mówiąc to serwis na kujawskiej w Bydgoszczy bardzo drogi

Jak się nazywa ten serwis? Żebym wiedział co omijać (znam tylko Osielsko i ten na Inowrocławskiej) :)
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2009, 18:03
Posty: 90
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 2006 GY 2.0 143KM

Postprzez kwiatek1980 » 30 sty 2010, 07:12

Ten na Inowrocławskiej mnie tak policzył(już nigdy tam nie pojadę,ale to opisałem w oddzielnym dziale) a naprawę dokonywałem w Osielsku.
MAZDA6 NIGDY JEJ NIE ZDRADZĘ:):):)
Gadu-Gadu3587481
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 kwi 2009, 20:48
Posty: 20
Skąd: BYDGOSZCZ
Auto: mazda 6

Postprzez xANDy » 9 lut 2010, 20:34

Enduro napisał(a):to raczej chrzciciele paliwa maja w tym swoj wklad spory!
Enduro

Raczej chrzestni :D
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Enduro » 9 lut 2010, 21:16

xANDy napisał(a):
Enduro napisał(a):to raczej chrzciciele paliwa maja w tym swoj wklad spory!
Enduro

Raczej chrzestni :D

jakby ich nie nazwac..
wiadomo wszem o co w temacie biega..
pozdr.
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez jamid » 16 lut 2010, 12:04

Witam
Mam mazdę 323f (BJ) 2.0 DITD. Przyszły mrozy samochód dobrze odpala ale, pojawiły się problemy pracą silnika:
1) Po uruchomieniu silnika (na zimnym) nierówna praca przy lekkim dodaniu gazu.
2) Przerywanie pracy silnika przy prędkościach obrotowych poniżej 2000 obr/min
Dodam że na gorącym silniku już nie występowało.
Ruszyłem wiec do serwisu mazdy a tam przeprowadzono następujące czynności :
1) Wyczyszczono zawór EGR (nic to nie pomogło)
2)Sprawdzili ciśnienie sprężania okazało się że na 4 cylindrze jest 18 bar gdy na pozostałych jest 30bar poprawili to i teraz jest 28bar
3)Jedna świeca nie działa to ją wymienili
4)wyregulowali zawory
No przynajmniej za te czynności zapłaciłem. – samochód miał być sprawny.
W rzeczywistości okazało że po przejechaniu jakiś 600km (1,5 tygodnia) oba problemy powróciły i to jeszcze bardziej nasilone w moim odczuciu.
Tak więc jadę na serwis – trochę zdenerwowany gdyż kasa wydana a ja jak miałem niesprawne auto tak mam dokładnie to samo co miałem. Zostawiłem mi samochód na 3dni.
Jak na razie jest dobrze oba problemy zniknęły – a diagnoza!
5)Ostukanie zaworu SCV zlikwidowało problem.( zrobiono to w ramach reklamacji poprzednich usług)

Dlatego mam pytanie nieprawidłowa praca zaworu SCV może mieć takie objawy jak u mnie? i tylko na zimnym silniku? i czy ostukanie mogło coś w tym pomóc?

Pozdrawiam
jamid
 

Postprzez Grzyby » 16 lut 2010, 12:08

W DiTD nie ma zaworu SCV ...
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez jamid » 19 lut 2010, 18:24

Ok Może w takim wypadku nie mam DITD acz na pokrywie silnika mam napis Direct Injection.
Wracając do swojej wcześniejszej wypowiedzi po ostukaniu zaworu SCV przez serwis pojawiły się problemy z odpalaniem samochodu na zimnym jak i na ciepłym silniku. Ponowna wizyta w servisie wymienili zawór scv jak na razie jest dobrze tzn odpala no i nie na wcześniej wymienionych problemów.
Stąd moje pytanie czy serwis przez ten zabieg opukania tego zaworu go nie uszkodził?
jamid
 

Postprzez Grzyby » 20 lut 2010, 00:54

Nie mogli wymienić zaworu SCV bo takowego nie ma DITD. W 323 BJ był montowany tylko silnik DITD.
No i nie rozumiem dlaczego piszesz w dziale który do Twojego auta nie pasuje...
Masz przecież dział DITD i ludzi którzy jeżdżą 323 i 626 z tym silnikiem – i piszą w tamtym dziale.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez jamid » 20 lut 2010, 09:54

Opisałem tylko to co powiedzieli i dali mi na piśmie panowie w autoryzowanej stacji obsługi Mazda.
jamid
 

Postprzez piotr41720 » 20 lut 2010, 16:12

Witam. Też miałem ten problem wymieniłem zawór SCV i filtr paliwa i problem nie zniknął :( po podłączeniu do kompa nic żadnych objawów. Koleś który mi podłączył kompa do auta powiedział żebym odkręcił i wyczyścił zawór EGR więc tak zrobiłem i jak na razie działa :) spróbuj u siebie może masz ten sam problem
Pozdrawiam
piotr41720
 

Postprzez Grzyby » 20 lut 2010, 16:34

jamid – w takim razie w ASO Mazdy zostałeś zrobiony w bambuko :)
Później tu zrobię porządek.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez krzych » 21 lut 2010, 18:55

jamid napisał(a):Opisałem tylko to co powiedzieli i dali mi na piśmie panowie w autoryzowanej stacji obsługi Mazda.

Jesli Ci dali na pismie to masz podstawe papierowa do roszczen. W ramach oszustwa jesli to co Grzyby mowi jest prawda, domagalbym sie zwrotu _calosci_ kosztow poniesionych przez Ciebie.

Swoja droga, pochwal sie co to za ASO tak pieknie jedzie kosztem klientow?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Jaksa » 21 lut 2010, 22:20

" Wyczyszczono zawór EGR (nic to nie pomogło)
2)Sprawdzili ciśnienie sprężania okazało się że na 4 cylindrze jest 18 bar gdy na pozostałych jest 30bar poprawili to i teraz jest 28bar
3)Jedna świeca nie działa to ją wymienili
4)wyregulowali zawory
No przynajmniej za te czynności zapłaciłem"


Jak widze cos jednak zrobili ... :D
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez krzych » 21 lut 2010, 22:27

Nie no, jasne, mogli tez dopisac, ze wymienili silnik skoro juz oszukiwac to na calego, bedzie wiecej kasy ;D
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Jaksa » 21 lut 2010, 23:13

Nie rozumiem dlaczego Ty zawsze widzisz wszystko w czarnych barwach ? Mysle ze kazdy serwis z tego typu ruchami informuje klienta ( jak mowa o drogiej naprawie ) i to klient powinien zadecydowac co dalej ....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez krzych » 21 lut 2010, 23:26

W czarnych barwach widze wymiane czesci ktorej nie ma bo... no wlasnie, bo co? :D No no, tak jakos... ale moze sie myle, moze to tak powinno byc :D (w koncu dolozenie dodatkowej czesci moze samochod usprawnic :D)

PS. Ja to sie ciesze, ze mi na Gorczewskiej nie wymienili lancucha w pompie podscisnienia, bo bym mial teraz "pompe z lancuchem i moglby sie tluc o obudowe" <glupek2> hahaha
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Jaksa » 22 lut 2010, 00:20

" Ja to sie ciesze, ze mi na Gorczewskiej nie wymienili lancucha w pompie podscisnienia" hahaha
Miałbys teraz jedyną szostke na łancuchu hahaha ( Gorczewska dała ciała i to ostro , powinni sie rumienic <lol> )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6