Wymiana oleju w silniku MZR-CD
Panowie – dosyć tych dyskusji o rodzaju oleju. Od tego jest wątek o olejach w eksploatacji.
Tutaj wszystko zostało powiedziane.
Tutaj wszystko zostało powiedziane.
Panowie – dosyć tych dyskusji o rodzaju oleju. Od tego jest wątek o olejach w eksploatacji.
Tutaj wszystko zostało powiedziane.
Tutaj wszystko zostało powiedziane.
Ten bagnet dobija już sporo ludzi
2 strony wskazują na inny poziom oleju... A który jest odpowiedni


2 strony wskazują na inny poziom oleju... A który jest odpowiedni

http://www.grandpixel.pl My WebSite :)
s4v4g3 napisał(a):Ten bagnet dobija już sporo ludzi![]()
2 strony wskazują na inny poziom oleju... A który jest odpowiedni![]()
bo na jednej stronie podczas wyjmowania go zostaje olej rozmazany...
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Dokładnie tak. Polecam po wyjęciu bagnetu odczekać minutę, półtorej (w tym czasie ścieknie olej z rurki który się osadził podczas wyjmowania bagnetu) po tym czasie włożyć bagnet i po ponownym wyjęciu go widzimy czarno na białym ile mamy oleju 
Ostatnio edytowano 27 paź 2013, 10:41 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
ja wyjmuje i patrze, po ktorej stronie jest nierozmyty odczyt
i to jest moje wskazanie..
pozdr
E.
i to jest moje wskazanie..
pozdr
E.
Ostatnio edytowano 27 paź 2013, 10:41 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Heh a to dobre 0 macie patent na ten sposób?
Ja zazwyczaj czekam 20-30 sek. przed ponownym włożeniem bagnetu...
Posty nasze zaczynają znowu odchodzić od tematu

Ja zazwyczaj czekam 20-30 sek. przed ponownym włożeniem bagnetu...
Posty nasze zaczynają znowu odchodzić od tematu

http://www.grandpixel.pl My WebSite :)
zzbych1 napisał(a):Właśnie zrobiłem wymianę oleju,filtra oleju w M6 Disel 2004.Nie wiem jaki był zalany wcześniej olej,bo auto świerzo sciagnięte z Włoch.Został zalany Castrol Edge disel 5w/30,filtr Filtronu.
Po tej wymianie silnik zrobił się głośniejszy niż na tym starym oleju ,przy obrotach 2200-2500 słychać charczenie pompy vacum,poniżej i powyżej tych obr.już nie.
Co mogę z tym zrobić? Zmienić olej?Jeżeli tak to jaki?
OLEJ ELF EVOLUTION SXR 5W30 ACEA: A5/B5, API SL/CF -te same dane są w oleju Dexalia-orginalnym Mazdy
- Od: 14 lut 2010, 01:27
- Posty: 6
- Auto: Mazda 323 S BA poj.1.5 1997r sedan
zzbych1 napisał(a):Właśnie zrobiłem wymianę oleju,filtra oleju w M6 Disel 2004.Nie wiem jaki był zalany wcześniej olej,bo auto świerzo sciagnięte z Włoch.Został zalany Castrol Edge disel 5w/30,filtr Filtronu.
Po tej wymianie silnik zrobił się głośniejszy niż na tym starym oleju ,przy obrotach 2200-2500 słychać charczenie pompy vacum,poniżej i powyżej tych obr.już nie.
Co mogę z tym zrobić? Zmienić olej?Jeżeli tak to jaki?
OLEJ ELF EVOLUTION SXR 5W30 ACEA: A5/B5, API SL/CF -te same dane są w oleju Dexalia-orginalnym Mazdy
- Od: 14 lut 2010, 01:27
- Posty: 6
- Auto: Mazda 323 S BA poj.1.5 1997r sedan
Po co drugi post? Przy każdym swoim poście napisanym masz przycisk EDYTUJ. Chcesz zmienić post – używaj EDYTUJ.
P.S. To że oznaczenia lepkości i klasyfikacje są identyczne nie oznacza że oleje są identyczne.
A te oleje (evo SRX i Dexelia) nie są identyczne.
P.S. To że oznaczenia lepkości i klasyfikacje są identyczne nie oznacza że oleje są identyczne.
A te oleje (evo SRX i Dexelia) nie są identyczne.
Po co drugi post? Przy każdym swoim poście napisanym masz przycisk EDYTUJ. Chcesz zmienić post – używaj EDYTUJ.
P.S. To że oznaczenia lepkości i klasyfikacje są identyczne nie oznacza że oleje są identyczne.
A te oleje (evo SRX i Dexelia) nie są identyczne.
P.S. To że oznaczenia lepkości i klasyfikacje są identyczne nie oznacza że oleje są identyczne.
A te oleje (evo SRX i Dexelia) nie są identyczne.
mam pytanie; czy to musi być specjalny olej czy może być 10w – 40 firmy unipart?? taki zalecił mi w sklepie sprzedawca...
- Od: 9 sie 2010, 06:33
- Posty: 37
- Skąd: Berwick upon Tweed
- Auto: Mazda 6
TS D 143
2007;]
232 km – 13 l = 5,6l/100km;]
z czego 40 po mieście;]
6.1-6.2/100km potwierdzone spalanie;]
gesekfus napisał(a): musi być specjalny olej czy może być 10w – 40 firmy unipart?? taki zalecił mi w sklepie sprzedawca...
DPF musi miec specjalny olej wynikacjacy ze specyfikacjib producenta (C1)
i zastosowanie inngo, nieprawidlowego moze wiele uszkodzic a na 100% katalizator DPF-u !
polecam dobrze sprawdzic temat i dopytac...
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Panowie prosze powiedzcie laikowi czyli mnie. 5W30 ELF to dobry wybor? ile litrow oleju wchodzi do mazdy 2003, 2.0 diesel 136km. 4 czy 4,5? Ten model mazdy ma filtr czastek .. ten skomplikowany ? prosze powiedzcie mi czy po wymianie trzeba cos robic komputerem i czy nalezalo by sprawdzic czy smok jest nie zapchany – wtedy trzeba kupic nowa uszczelke tak ? – slyszalem ze u niektorych mazd sie zapycha, prosze o odpowiedz.
- Od: 21 cze 2010, 09:06
- Posty: 17
- Auto: Mazda 6, 2.0 – 136km, 2003r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6