Problem z wypalaniem DPF – filtr cząstek stałych
Myjk jest debesciak. Wielki szacun.
A tak troszke zaburze temat krótkim pytaniem. Z gory przepraszam... Czy wszystkie diesle w Mazdach 6 po 2005 roku maja DPF? Ten 121konny tez?
Jesli zadalem glupie/podstawowe pytanie to j.w przepraszam.
Przymierzam sie do kupna 6tki diesla z 2006r i dopiero sie wgryzam w temat DPF itp.
Pozdrawiam i dziekuje.
A tak troszke zaburze temat krótkim pytaniem. Z gory przepraszam... Czy wszystkie diesle w Mazdach 6 po 2005 roku maja DPF? Ten 121konny tez?
Jesli zadalem glupie/podstawowe pytanie to j.w przepraszam.
Przymierzam sie do kupna 6tki diesla z 2006r i dopiero sie wgryzam w temat DPF itp.
Pozdrawiam i dziekuje.
- Od: 22 kwi 2009, 12:22
- Posty: 24
- Skąd: Niepołomice
- Auto: M6 GY MZR-CD, 2006, 89kW
Myjk napisał(a):Pewnie jestem inny, ale jakoś nie mam problemu ze sprawdzaniem oleju...
Moze jestes inny, nie wiem, ale u mnie nie widac. Sprobuje nie zapomniec foty strzelic. Jest rozmazane jak wspomnial kolega.
CO do sprezarki, umiem rozrozniac dzwieki od szumow, a nawet dzwieki od dzwiekow, a nawet ich wysokosci (ex basista nawiasem). Niniejszym, sprezarka, nie dmuchawa.
Dzis testowalem klime w 45 minutach jazdy w 24 st c, dziala ok, ale w korku za diabla nie slyszalem kiedy sie wlacza a kiedy wylacza zarowno przez halas naokolo jak tez przez zamkniete szyby. Poza tym dzis o wiele bardziej terkotalo cos niepokojaco przez sekunde dwie kilkakrotnie i chyba mialo wlasnie zwiazek z klima co odkrylem pod koniec drogi, bo jak ja wylaczylem to przestalo, ale nie wiem czy to nie zbiego okolicznosci bo niby jaki wplyw ma klima na terkotanie silnika....? (a jestem pewien ze to osprzet silnika). Jakies dziwne rzeczy sie dzieja i to chyba od zatankowania GTL w zasadzie (pierwszego, tego 1/3). Od tamtej pory w okolicach 1400-1600 cos klekocze, a dzis terkotalo na wolnych obrotach, takie "trak, trak, trak, trak" cztery do osmiu razy, raz tylko chwile dluzej. Przez telefon Jaksa mi powiedzial ze sie pewnie silnik kalibruje i moze przez paliwo wlasnie... Chyba czas na czyszczenie Forte i zalanie zwyklego ON na kilka miesiecy, eksperymenty odloze na pozniej jak poznam bardziej odglosy prawidlowo dzialajacego silnika.
Trymi – z tego co wiem 121 nie ma DPF
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Sprobuje, moze to i jakis sposob. Jesli sie okaze, ze zadziala to juz beda "az" dwie metody 
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Panowie sprawa wydaje się rozwiązana jeśli chodzi o ten filtr DPF natrafiłem na firmę koło Wrocławia która potrafi programowo ominąć ten filtr za jedyne 1400zł osobiście dzwoniłem do firmy z tym zapytaniem. Podaje link do firmy i czekam na relacje od osób które to odłączyły i protestowały ten soft jak zachowuje się autko po tej operacji oraz proszę o inne adresy firm jeśli ktoś znalazł w Internecie oto link:
http://www.c-tronic.pl/kontakt.htm
może komuś to się przyda
http://www.c-tronic.pl/kontakt.htm
może komuś to się przyda
- Od: 15 maja 2008, 02:53
- Posty: 22
- Skąd: Pruchnik
- Auto: mazda 626
O kurna, to ja sie ich jeszcze zapytam czy to odwracalna przeroba, bo skoro programowa to byc powinna odwracalna. Ale jaja...
Tylko nieco to podejrzane ze "programowo", bo co bedzie przetykac siatke skoro jej nie usuna? Sama raczej sie zatka dosc szybko. Dobra, sie wywiem, sie podziele.
Zadalem mailem kilka pytan odnosnie modyfikacji, zobaczymy co odpowiedza (m.in. czy modyfikacja jest w pelni swiadoma czy to tylko efekt prob i bledow, czy umieja czytac kod, czy tylko softwareowo itp). Jesli sie okaze ze to powazne podejscie, bedzie niezle pole do popisu.
Tylko nieco to podejrzane ze "programowo", bo co bedzie przetykac siatke skoro jej nie usuna? Sama raczej sie zatka dosc szybko. Dobra, sie wywiem, sie podziele.
Zadalem mailem kilka pytan odnosnie modyfikacji, zobaczymy co odpowiedza (m.in. czy modyfikacja jest w pelni swiadoma czy to tylko efekt prob i bledow, czy umieja czytac kod, czy tylko softwareowo itp). Jesli sie okaze ze to powazne podejscie, bedzie niezle pole do popisu.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Zobaczymy, moze nie wiemy wszystkiego i moze siatke tez wywalaja. Jesli tak to bedzie sie trzeba zastanawiac, bo bedzie nieodwracalnie (a moze w ogole wyjmuja caly DPF?). Ja osobiscie bym z nimi pogadal do jakiego stopnia poznali Denso zeby moze zaproponowac sterowanie DPFem z lapy jesli by sie dalo (podpiecie dodatkowego przycisku obok DSC sluzacego do wlaczenia cylku wypalania w momencie gdy kontrolka DPF poinformuje "wypal mnie"). Byloby wtedy o wiele latwiej wypalac i o wiele osczedniej dzieki temu (a awaryne wlaczanie "na sile" i tak moznaby zostawic w razie bardzo ostrego zapchania – jak wiemy, Mazda w ostatnim upgrade swojego softu zwiekszyla czestotliwosc na rzecz czasu wypalania, wiec inne sterowanie jest mozliwe, co za tym idzie, reczne rowniez). Ale to juz spiewka na pozniej jak sie okaze co potrafia. W sumie zajmuja sie tuningiem, wiec w idealnej sytuacji powinni znac program na wylot 
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
mcbeth – o ile nie zostanie przywrocony stan sprzed przeprogramowania dla celow upgrade PCM, a zamierzam o to dopytac rowniez
Neon – jesli tylko warunki przystapienia beda adekwatne to jak najbardziej ide na pierwszy ogien
(chyba ze mnie ktos wyprzedzi kto ma wiecej pieniedzy niz ja bo ja to zrobie w odpowiednim dla siebie momencie finansowym
)
Neon – jesli tylko warunki przystapienia beda adekwatne to jak najbardziej ide na pierwszy ogien
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
O ile tu zaglada... Spowiadac sie na ten Tych Miast! 
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
.....i ma jeszcze czym hulaćkrzych napisał(a):O ile tu zaglada

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nie marudz Jarku, ktos w koncu cos wyduma jak ma czas i lubi dlubac, a kilku takich na pewno jest
Szkoda tylko, ze wiekszosc mechanikow a nie elektr"ykow/onikow"
. Zapewne jeszcze uslyszymy o tym nie raz i ktos na tym kase zbije o ile wczesniej nie wprowadza bardziej restrykcyjnych norm na nasze diesle i nie beda wymagac DPF przy przegladach technicznych (tych od dowodow rejestracyjnych) chodzac z probnikiem sadzy 
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Nie marudze , gdybym miał takie auto ( malo brakowało ) nic bym nie dłubał , uwazam ze po fabryce nie powinno sie poprawiac ( to moje zdanie ) nie kupilem 6 DPF bo nie bylo w tym czasie nic dobrego ( godnego zainteresowania ) a poza tym za małe robie roczne przebiegi aby jezdzic dieslem .krzych napisał(a):Nie marudz Jarku
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6