jak coś jeszcze jest do sprzedania parę kompletów
Wymiana podkładek pod wtryskami MZR-CD (RF-5C / RF-7J)
Miałem z moją Madzią ten sam problem, dymienie spod korka, duże zużycie oleju, większe spalanie i zauwazalny brak mocy. Wczoraj wymienili mi podkładki pod wtryskami plus czyszczenie do połowy już zaklejonego smoka i wszystkie problemy ustapiły. Chyba od dawna był ten problem bo już zapomniałem że to autko ma takiego kopa.
Janusz626 napisał(a):Riki, na forum znajdziesz.
dobrzyn22 napisał(a):np. sklepik klubowy; http://www.mazparts.pl/
ano – mamy dostępne
zawsze należy powołać się na forum MS aby otrzymać cenę specjalną.
Czyścić można chemią, czasem trzeba frezować – zależy od przypadku. Tylko nie za dużo tej chemii, bo na tłok wszystko poleci
Pamiętaj o nowej uszczelce pod pokrywę zaworów.
Kurna wczoraj wziąłem się za wymianę podkładek i przy okazji jest konieczność wymiany uszczelniaczy wtrysków a ceny tego to jakiś kosmos prawie 100zł za sztuke? czy robią mnie w wała że nie ma zamienników.
- Od: 14 lut 2014, 13:48
- Posty: 6
- Auto: mazda 6 2.0 diesel 136km rok produkcji 2004
oryginał można kupić za 79 zł/szt.
Generalnie te uszczelniacze wymienia się jeśli są popękane i/lub przeciekają...
Dopisano 26 września 2014, o 21:28:
fakt, nie spojrzałem
Generalnie te uszczelniacze wymienia się jeśli są popękane i/lub przeciekają...
Dopisano 26 września 2014, o 21:28:
bieski napisał(a):w RF5C
fakt, nie spojrzałem
Witam.
Parę dni temu zrobiłem operację wymiany podkładek pod wtryskami bo ładnie buchało ze wlewu. Wtryski wyszły sposobem, który ktoś wcześniej przedstawił czyli jedna osoba kreci wtryskiem druga ręcznie podważa. Każdy jeden wyszedł w niecałą minutę. O dziwo ostatni (ten od vacuum) siedział najlżej i był najbardziej czysty, błyszczący ( możę w anglikach nawet wtryski siedzą odwrotnie
). Gniazda wyczyściłem na ile mogłem. Na jednym z gniazd widać było odcisk starej podkładki. Po wymianie jest o wiele lepiej jeśli chodzi i dymienie ale jednak coś tam dymi. Tzn. puszcza bąka zaraz po odkręceniu korka i po chwili nie widać prawie nic prócz "mgiełki". Nie wiem czy to nie pary oleju. Oczywiście sprawdzam na max. rozgrzanym silniku. Sprawdziłbym jeszcze raz docisk mocowań bo przykręciłem je na ok 54Nm. Tylko nie wiem czy 6Nm coś zmieni w tej materii. Jeśli nie to frezowanie. W związku z tym mam kilka pytań.
Jaką średnicę frezu użyć?
Czy można ponownie użyć "prawidłowych" podkładek pod wtryskiwaczami, czy jednak się nie ułożą?
Pozdrawiam.
Parę dni temu zrobiłem operację wymiany podkładek pod wtryskami bo ładnie buchało ze wlewu. Wtryski wyszły sposobem, który ktoś wcześniej przedstawił czyli jedna osoba kreci wtryskiem druga ręcznie podważa. Każdy jeden wyszedł w niecałą minutę. O dziwo ostatni (ten od vacuum) siedział najlżej i był najbardziej czysty, błyszczący ( możę w anglikach nawet wtryski siedzą odwrotnie
Jaką średnicę frezu użyć?
Czy można ponownie użyć "prawidłowych" podkładek pod wtryskiwaczami, czy jednak się nie ułożą?
Pozdrawiam.
- Od: 5 lip 2010, 11:01
- Posty: 44
- Skąd: Olsztyn/Manchester
- Auto: 323F BJ 2.0 Ditd 2001
M6 GG 2.0 Citd 2007
- Od: 5 lip 2010, 11:01
- Posty: 44
- Skąd: Olsztyn/Manchester
- Auto: 323F BJ 2.0 Ditd 2001
M6 GG 2.0 Citd 2007
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6