krzych napisał(a):Szczesciarz. A dokladniej chodzi mi o Twoje miejsce zamieszkania – sprobuj miec 8,5 jadac z Radzyminskiej na Korotynskiego. Zycze powodzenia.
No to pomyśl, że muszę przejechać z Wesołej, na Okęcie – to będziesz miał przegląd jaki ze mnie szczęściarz.
W którą stronę się nie ruszę, to wszędzie stoję.
krzych napisał(a):A na pytanie dlaczego diesla do miasta juz odpowiedzialem powyzej. Dodam jeszcze tylko, ze Mazda nie napisala nigdzie w swoich swietnych broszurach, ani w reklamach, ani nie ostrzega klienta w zaden inny sposob ze Mazda 6 od 2006 roku jest samochodem nie nadajacym sie do uzytku miejskiego – jesli sie myle – pokaz mi takowe materialy. Ostrzezenia uzytkownikow nie tlumacza firmy i jej bledow.
To prawda i to nie jest fair. Jedyną formą ukarania producenta jest po prostu nie kupowanie jego produktów. Z tego co pamiętam rozważałeś zakup bardzo długo, łącznie z lekturą forum – toteż nadal nie bardzo rozumiem Twoją decyzję. Ludzie (powiedzmy wykluczając mnie) ostrzegali przed pułapką a Ty świadomie w nią wdepnąłeś. Pomijając kwestię DPF, nadal nie rozumiem Twojego postępowania.
krzych napisał(a):Jak tak sobie czytam co piszesz to mysle, ze moglbys spokojnie zostac chodzacym akwizytorem Madzi. Moze to i jest troche forum "maniakalne", ale sa tez ludzie ktorzy posiadaja Mazdy i nie koniecznie kochaja je za znaczek.
To jest krzywdzące dla mnie stwierdzenie.
Powiem Ci tak: przy 8 tysiącach przebiegu w serwisie oznajmili mi (kiedy "olej" był w 2/3 wysokości), że jeszcze 2kkm i olej do wymiany. Minę musiałem mieć bezcenną. Mogłem już wtedy zacząć biadolić i trzepać na forum pianę? Mogłem. Cieszę się, że tego nie zrobiłem, bo nie wyszedłem na furiata. Mimo wszystko przejechałem kolejne 12 tysięcy i w standardowym czasie wymieniłem olej.
krzych napisał(a):Jedna wiekla niedoroba Mazdy. I to nie wazne ze porazka ekologiczna. Wazne ze BUBEL.
Żeby nie było wątpliwości – nie uważam aby problem z DPFem był czymś normalnym – jest to ewidentna skucha (zwłaszcza w wydaniu Mazdy) – o czym niejednokrotnie pisałem na tym forum. Ale ponieważ nie mam obecnie zbytniego wyjścia i muszę z tym żyć, to staram się minimalizować straty. Nie przez biadolenie – bo to nic mi nie da. Co najwyżej przez zgłębianie tematu i dążenie do jak najmniejszych kosztów. Póki co się udaje i lepiej niech tak pozostanie.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
mdpk, a czy y w końcu podzielisz się informacją jakie koszty Cię spotkały? Pytam po raz trzeci już i szczerze mówiąc zupełnie nie rozumiem, dlaczego ignorujesz to, bądź co bądź proste, pytanie...
BTW http://forum.vectraklub.pl/index.php?s= ... t&p=570179

I jeszcze to, hehe...
http://forum.vectraklub.pl/index.php?s= ... t&p=572538
Krzychu, a propos tego, że Mazda 6 FL nie do miasta...
http://forum.vectraklub.pl/index.php?s= ... t&p=761461
Okazuje się, że Mazda nie jest sama.
PPS na forum Vectry identyczne kwestie sporne w odniesieniu do DPF
http://forum.vectraklub.pl/index.php?s= ... t&p=777864
http://forum.vectraklub.pl/index.php?s= ... t&p=778102
O cholera, chłopaki, GM przyznał się do błędu w kwestii DPF dręczącego Mazdy:
http://forum.vectraklub.pl/index.php?s= ... t&p=779835
Ciekawa informację tam podał użytkownik Janow – że mieszanka olejowo-paliwowa zwiększa się tylko przy... biegu jałowym... ciekawe ile w tym prawdy.
Sorry, że tak ciupciam, ale napisałem posta dawno, a teraz wertuję forum Vectry i co chwilę pojawiają się jakieś nowinki, które dopisuję. Na szczęście jajka już przygotowane do spożycia na jutro, to można spokojnie poczytać.
Kolejne, być może istotne dla nas info z forum Vectry:
pajak4 napisał(a):Znajomy mial problem z czujnikiem cisnienia DPF ktory jest podpiety 2 lub jednym "wezykiem " do komory silnika. U niego co chwila wychodzilo dopalanie a potem juz auto bylo w trybie serwis, warto to moze sprawdzic, koszt cos ok 250 zl wymiana banalna.
Oraz to: http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Aktua ... 81667.html
Ciekawe kiedy czas na Mazdę