Kupiłem dzisiaj zamiennik, BOSH 0 258 986 507, teoretycznie powinien działać, sprawdzę w sobotę i napisze.
Wysyłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2
Błąd sondy lambda (diesel)
1, 2
- Od: 1 lip 2012, 10:07
- Posty: 14
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda 6 GY Diesel 143KM 2006r.
Po wymianie na wspomnianą sondę ta ostatnia z obrazka 2 posty wyżej od razu wyświetlił się błąd P0151 – Obwód sondy lambda (blok cylindrów nr 2, sonda nr 1) za niska wartość napięcia sygnałowego.
Ma ktoś z Was pomysł na tą sondę? Może ktoś z Was zamontował w swoim aucie zastępczą sondę?
Ma ktoś z Was pomysł na tą sondę? Może ktoś z Was zamontował w swoim aucie zastępczą sondę?
- Od: 1 lip 2012, 10:07
- Posty: 14
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda 6 GY Diesel 143KM 2006r.
Sa sondy OEM Denso do Mazdy 5 Przewod troche krotszy ale nie ma problemu z podpieciem Kosztuja ok 700zl Skontaktuj sie z Rikim z forum on ma je napewno
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Czyli w żaden sposób nie można zamontować w tym aucie sondy zastępczej, uniwersalnej? Aż niemożliwe!
- Od: 1 lip 2012, 10:07
- Posty: 14
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda 6 GY Diesel 143KM 2006r.
Wyglada na to ze nie Ja sie przynajmniej z taka nie spotkalem Szkoda pieniedzy na kupowanie innych sond Sa 3 wyjscia albo uzywana /czego nie polecam, cena duza i no i zawsze to uzywana/, OEM Denso/cena niemala, chociaz zakladalem do VW Polo 5-pinowa sonde i kosztowala 600zl/ lub Denso ale kupione w Mazdzie powyzej 1000zl
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Zamówiłem z Allegro, 450 zł, wersja OEM, wygląda identycznie jutro montuje, zobaczymy czy zadziała...
Wysyłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2
Update 26-07-2012,
No i udało się, Madzia ma nową działającą sondę.
Niestety po przejechaniu paru km. okazało się, że powstał kolejny błąd.
Tym razem, P2468 oraz P242f.
Czyżby czekała mnie wymiana DPF? Hm... koszty, koszty a uciechy z jazdy brak.
Wysyłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2
Update 26-07-2012,
No i udało się, Madzia ma nową działającą sondę.
Niestety po przejechaniu paru km. okazało się, że powstał kolejny błąd.
Tym razem, P2468 oraz P242f.
Czyżby czekała mnie wymiana DPF? Hm... koszty, koszty a uciechy z jazdy brak.
- Od: 1 lip 2012, 10:07
- Posty: 14
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda 6 GY Diesel 143KM 2006r.
P2468 trzeci czujnik temperatury czyli ten przed sonda. Zdarza sie ze po wymianie sondy podczas pierwszego wypalenia jest zbyt wysoka temperatura w tym miejscu i potrafi stopic ten czujnik Kup smialo uzywke. Nie sa drogie. Tylko trzeba pamietac ze musi to byc ten sam czujnik.
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Byłem u mechanika na wypaleniu dpf. Madzia jeździ idealnie teraz. Nie sypie błędami. wypalanie trwało prawie godzinę.
Wysyłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego GT-I9000 za pomocą Tapatalk 2
- Od: 1 lip 2012, 10:07
- Posty: 14
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda 6 GY Diesel 143KM 2006r.
Witam Kolegów
dawno tu nie byłem, ale tak się stało że i mi padła sonda w M6 diesel 143 km (2006 rok). Oryginał chora cena, na allegro są do 5 ki, podobno pasują. Ja po przeczytaniu tego wątku dotarłem do sklepu KOLMOT w Pruszkowie, dobrali mi sondę od Toyoty numer 89467-20100 Denso 1350 12L19. Musiałem tylko przywieźć stara gdyż trzeba wstawić stare kable z wtyczką, te od Toyoty sa za krótkie. Panowie w sklepie wstawili kable, sonde założyłem no i działa. Przejechałem na razie 50 km, bez problemów zobaczymy co będzie dalej.
Zapotniałbym jeśli ktoś się zdecyduje na ten sam patent, kabli od sondy nie powinno się lutować i nie wiem czy się dadzą zlutować, najlepiej zaprasować w tulejce i zabezpieczyć koszulka termokurczliwą.
pozdrawiam
koszt 400 PLN
dawno tu nie byłem, ale tak się stało że i mi padła sonda w M6 diesel 143 km (2006 rok). Oryginał chora cena, na allegro są do 5 ki, podobno pasują. Ja po przeczytaniu tego wątku dotarłem do sklepu KOLMOT w Pruszkowie, dobrali mi sondę od Toyoty numer 89467-20100 Denso 1350 12L19. Musiałem tylko przywieźć stara gdyż trzeba wstawić stare kable z wtyczką, te od Toyoty sa za krótkie. Panowie w sklepie wstawili kable, sonde założyłem no i działa. Przejechałem na razie 50 km, bez problemów zobaczymy co będzie dalej.
Zapotniałbym jeśli ktoś się zdecyduje na ten sam patent, kabli od sondy nie powinno się lutować i nie wiem czy się dadzą zlutować, najlepiej zaprasować w tulejce i zabezpieczyć koszulka termokurczliwą.
pozdrawiam
koszt 400 PLN
- Od: 7 mar 2010, 22:17
- Posty: 45
- Auto: Mazda 6 Kombi Diesel Lift 143KM
Witaj
Ten schemat zapalających się lampek to oznaka uszkodzenia sondy lambda
.
Ja to już przerabiałem,tylko że umie na szczęście okazało się ze miałem skorodowane styki przy złączce sondy bo ktoś majstrował i żle zrobił izolację przez co lambda dawała do kompa złe parametry a komp wywalał check+kontrola trakcji+po chwili mrugajacy DPF. Mój mechanik złota rączka zrobił jak należy i teraz jest wszystko OK
Pozdrawiam
Ten schemat zapalających się lampek to oznaka uszkodzenia sondy lambda
Ja to już przerabiałem,tylko że umie na szczęście okazało się ze miałem skorodowane styki przy złączce sondy bo ktoś majstrował i żle zrobił izolację przez co lambda dawała do kompa złe parametry a komp wywalał check+kontrola trakcji+po chwili mrugajacy DPF. Mój mechanik złota rączka zrobił jak należy i teraz jest wszystko OK

Pozdrawiam
-
lukasn81
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6