kontrolka ciśnienia oleju

Postprzez Myjk » 8 maja 2010, 12:51

No cóż, Mazd Max też tego doświadczył dokładnie w tym samym okresie co Ty (strzeliła mu panewka na 4).
Wymienia silnik. Przy 140 tkm (licznikowych), rocznik '04... :P Ciekawe ile ma faktycznie na szafie. :P
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez s4v4g3 » 8 maja 2010, 12:53

Heh no można powiedzieć, że taki sam przebieg. U mnie 152 tkm. rok '04 :/
I pewnie też panewka na 4;/ Widać, że w Mazdach bardzo często jak już to na 4 :(
Ile taka impreza kosztuje?
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 00:11
Posty: 392 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: CX-9 Signature 2018r.

Postprzez skubiszek » 8 maja 2010, 12:54

a co to oznacza że kompozyt panewki był na dnie? może ktoś to bardzie łopatologicznie wytłumaczyć? No to faktycznie masz lipę... nie wiem jak będzie u mnie a serwis auta dopiero za tydzień...
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2010, 23:30
Posty: 251
Skąd: Zach-Pom
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi

Postprzez s4v4g3 » 8 maja 2010, 12:58

kompozyt panewki – taki jakby śrut – kawałeczki złote/niedziane. od panewki...
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 00:11
Posty: 392 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: CX-9 Signature 2018r.

Postprzez Myjk » 8 maja 2010, 15:36

Ale Ty też wierzysz, że masz faktycznie 154tkm i przy tym walniętą panewkę? :P
Widocznie miałeś remont silnika. Jaksa opisywał taki przypadek chyba jakoś w zeszłym roku.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez s4v4g3 » 8 maja 2010, 16:00

Myjk napisał(a):Ale Ty też wierzysz, że masz faktycznie 154tkm i przy tym walniętą panewkę? :P
Widocznie miałeś remont silnika. Jaksa opisywał taki przypadek chyba jakoś w zeszłym roku.


Pewnie, że nie wiem na 100% ile ma auto przejechane.
I czemu twierdzisz, że miałem remont silnika?
Panewka padła bo był remont?

Jestem póki co zdołowany totalnie i szukam cen robocizny.
Ktoś wie ile takie coś kosztuje?
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 00:11
Posty: 392 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: CX-9 Signature 2018r.

Postprzez krzych » 8 maja 2010, 22:25

No to ladnie. Tak cos czulem ze sie cos z tego wykluje. Zadzwon do MazVagTech (w podpisie) to sie dowiez co i jak z robocizna. I moze tez z reszta balaganu. Wspolczuje dodatowych oplat.

Co zas do przebiegu z '04 – nie chce nic mowic, ale 150 to cosik malo.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Myjk » 8 maja 2010, 22:47

s4v4g3, jak już pisałem, Jaksa chyba opisywał taki przypadek jak Twój. Silnik był prawdopodobnie wcześniej zatarty
(brudny smok, a co za tym idzie padnięty 4 zespół) i wyremontowany nieudolnie. Z tego co pamiętam też znaleziono "opiłki"
w misce. MazdMax AFAIK ma identycznie to samo.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez s4v4g3 » 8 maja 2010, 22:58

Myjk- to co powinienem zrobić?
Dać sobie spokój z naprawą...?
Póki co to chcę oddać auto, aby mechanik rozebrał silnik i zobaczył co jest grane.
Być może tylko panewka jest uszkodzona, a wtedy koszta nie będą ogromne.
Ale jeżeli dostał korbowód no to wtedy 2-3 klocki:(

Krzych – auto kupiłem w 2009 – 138 tyś. na liczniku.
Do tego w aucie są nalepki z 2008 r. ze stanem licznika na 115 tyś. Więc w rok zrobił koleś około 22-23 tyś. To raczej możliwe i nie za duży przebieg.
Ale wiadomo – auto używane – nie wiadomo nigdy na 100% co z nim było. :(
Ale ten który mi sprzedał wsadzał WSZYSTKO ORYGINAŁY. Filtry, części itd. Nawet zestaw głośnomówiący był. Więc o auto dbał. Być może sprzedał, bo wiedział o tej usterce... :(
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 00:11
Posty: 392 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: CX-9 Signature 2018r.

Postprzez krzych » 8 maja 2010, 23:26

Ano wlasnie... Takie to juz losy uzywanych wozow... Ale i tak mam nadzieje, ze skonczy sie na niewielkich kosztach, wazne zebys zglosil sie do kogos kto naprawde wie co robi.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez s4v4g3 » 9 maja 2010, 00:33

krzych napisał(a):Ano wlasnie... Takie to juz losy uzywanych wozow... Ale i tak mam nadzieje, ze skonczy sie na niewielkich kosztach, wazne zebys zglosil sie do kogos kto naprawde wie co robi.

Heh no niestety teraz jestem w woj. Lubuskim – Nowa Sól.
Ciężko może być z kimś w okolicy.
Ale chyba się nie poddam i będę naprawiał auto bo jest za śliczne, aby je teraz porzucić.
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 00:11
Posty: 392 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: CX-9 Signature 2018r.

Postprzez krzych » 9 maja 2010, 01:36

'Porzucic" to sie chyba nie oplaca (bedzie Cie sumienie gryzlo po sprzedazy), raczej naprawa lub wymiana. Tak czy siak powodzenia, nawet gdybys sprzedawal :)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez s4v4g3 » 9 maja 2010, 09:38

krzych napisał(a):'Porzucic" to sie chyba nie oplaca (bedzie Cie sumienie gryzlo po sprzedazy), raczej naprawa lub wymiana. Tak czy siak powodzenia, nawet gdybys sprzedawal :)


Dzięki za słowa otuchy hehe:)
Decyzja podjęta – będę naprawiał.
Szukam teraz kogoś kto to zrobi.
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 00:11
Posty: 392 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: CX-9 Signature 2018r.

Postprzez rafusmaximus » 9 maja 2010, 14:01

s4v4g3 napisał(a):Nawet zestaw głośnomówiący był. Więc o auto dbał


Savage, właśnie to może mówić o większym niż mówi szafa – kto go zakłada, zamierza więcej czasu spędzać w samochodzie niż np. w biurze. Do sporadycznych rozmów "handsfree" wystarczy słuchawka BT w uchu, ale to generalnie. wiadomo, że od każdej reguły są wyjątki...

Powodzonka z naprawa samochodu...

Dobra, lecę na Kubicę i resztę :)
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2009, 09:19
Posty: 415 (0/1)

Postprzez s4v4g3 » 9 maja 2010, 15:11

rafusmaximus napisał(a):
Savage, właśnie to może mówić o większym niż mówi szafa – kto go zakłada, zamierza więcej czasu spędzać w samochodzie niż np. w biurze. Do sporadycznych rozmów "handsfree" wystarczy słuchawka BT w uchu, ale to generalnie. wiadomo, że od każdej reguły są wyjątki...

Powodzonka z naprawa samochodu...

Dobra, lecę na Kubicę i resztę :)


Heh no różnie może być.
Autko jest śliczne i dlatego będę naprawiał. Być może tylko panewki będą do wymiany (OBY).

P.S. oglądam Kubicę też :D
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 00:11
Posty: 392 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: CX-9 Signature 2018r.

Postprzez Jaksa » 14 maja 2010, 14:10

Silnik był prawdopodobnie wcześniej zatarty
(brudny smok, a co za tym idzie padnięty 4 zespół) i wyremontowany nieudolnie.

Dokładnie ...
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez skubiszek » 17 maja 2010, 23:40

ja jestem już po "zabiegu"

okazało się że:

1. smok lekko brudny i wyczyszczony ale dosłownie lekko i prześwit był
2. opiłków u mnie nie było
3. silnik po wymianie podkładek pod wtryskami się uspokoił i lepiej chodzi
4. po wyczyszczeniu egr trochę jeszcze kopcił- teraz po 200km w lusterku brak oznak kopcenia
5. olej w silniku był jak zupka... pewnie trochę postał i był kiepskiej jakości bo wymiana była na pewno 20tys km temu ale ok 1.5 roku – wymyta miska olejowa, przesmarowane wszystko, olej świeży zalany
6. auto odzyskało trochę "pary", lepiej idzie, mniej ciut pali ok-0.5-0.8 litra.
7. co do zapalającej się lampki oleju- niski poziom- utrzymywać w granicach pół do 3/4 na bagnecie i pilnować, do tego o czym się nie wspomina- zatarcie silnika nie zawsze spowodowane jest tylko smokiem ale i tu uwaga – padającą pompą oleju – Jaksa spotkałeś się z tym?? jest to dosłownie "moment" i po dole silnika
8. auto śmiga super :)

powodzenia dla innych
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2010, 23:30
Posty: 251
Skąd: Zach-Pom
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi

Postprzez krzych » 17 maja 2010, 23:44

skubiszek napisał(a):7. co do zapalającej się lampki oleju- niski poziom- utrzymywać w granicach pół do 3/4 na bagnecie i pilnować

Rozumiem ze chodzi o przedlifta?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez skubiszek » 18 maja 2010, 09:55

tak dokładnie, 2003 r. mam
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2010, 23:30
Posty: 251
Skąd: Zach-Pom
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI Quattro
Honda Accord 2.2 iCTDi

Postprzez Enduro » 18 maja 2010, 20:05

skubiszek napisał(a):ja jestem już po "zabiegu" ....
niski poziom- utrzymywać w granicach pół do 3/4 na bagnecie i pilnować, ....

wg. mnie powinno byc MAX !
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6