Kłopoty po remoncie silnika. Nierówna praca.

Postprzez rafik242 » 24 mar 2015, 17:12

Ciśnienie na wolnych obrotsch prawie 4, a na wysokich 5.2. Nie za duże?
Początkujący
 
Od: 24 maja 2012, 15:15
Posty: 12 (0/1)
Auto: Mazda 6 2.0 Diesel 136 km. 2004 r.

Postprzez Enduro » 24 mar 2015, 20:29

za duze, ale moze miernik jest do <dupa>
powinno byc:
na wolnych ok. 1,5 ATM przy 3000 ok. 3,5 ATM

E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Arniwwl » 24 mar 2015, 20:36

Sprawdzali pewnie na zimnym silniku
Początkujący
 
Od: 7 cze 2009, 16:05
Posty: 29
Skąd: Janów Podlaski 502650537
Auto: Mercedes GL 420 CDI

Postprzez rafik242 » 24 mar 2015, 21:46

No właśnie na zimnym. Jutro powtarzany pomiar na gorącym. Mam jeszcze kłopot z kontrolką oleju na desce liczników. Po przełączeniu kluczyka powinna się zapalać, a po uruchomieniu silnika zgasnąć. A tu cisza, nic nie świeci. Zrobiliśmy wczoraj test licznika (przycisk kasowania kilometrow i przekręcony kluczyk ). Na końcu testu powinny zaświecić się wszystkie kontrolki. No i się zaświeciły wszystkie tylko nie olejowa. Chyba się przepaliła. Jutro dam do elektryka żeby sprawdził. A ciekawe czy da się diodę wymienić?
Początkujący
 
Od: 24 maja 2012, 15:15
Posty: 12 (0/1)
Auto: Mazda 6 2.0 Diesel 136 km. 2004 r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6