Kłopoty po remoncie silnika. Nierówna praca.
1, 2
za duze, ale moze miernik jest do
powinno byc:
na wolnych ok. 1,5 ATM przy 3000 ok. 3,5 ATM
E.

powinno byc:
na wolnych ok. 1,5 ATM przy 3000 ok. 3,5 ATM
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
No właśnie na zimnym. Jutro powtarzany pomiar na gorącym. Mam jeszcze kłopot z kontrolką oleju na desce liczników. Po przełączeniu kluczyka powinna się zapalać, a po uruchomieniu silnika zgasnąć. A tu cisza, nic nie świeci. Zrobiliśmy wczoraj test licznika (przycisk kasowania kilometrow i przekręcony kluczyk ). Na końcu testu powinny zaświecić się wszystkie kontrolki. No i się zaświeciły wszystkie tylko nie olejowa. Chyba się przepaliła. Jutro dam do elektryka żeby sprawdził. A ciekawe czy da się diodę wymienić?
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6