silnik nie chce odpalić dziwne objawy.
1, 2
Panowie do wymiany mam dwa wtryskiwacze jeden o numerze kabla oporowego 13 i dalej denso 5030 07D 09724 13H50 drugi 17 denso 5031 07D 10320 13H50A Prosze kto wie czy te wszystkie numery sie musza sie zgadzac? Czy wystarczy zeby byl 13h50 badz 13H50 A sam niewiem jutro chce zamawiac a sam niewiem jakie aj i ciekawe czy to bedzie aby to. zalamany jestem mam drugie auto 323f plus sluzbowe ale szkoda mojej madziuli tak stoi bidulka. czekam na odpowiedz
- Od: 12 sty 2014, 14:38
- Posty: 44
- Skąd: Hamburg
- Auto: Mazda 6 kombi 2002 diesel 136km
Panowie problem prawie rozwiazany . Zalozylem dwa nowe wtryskiwacze odpalila praktycznie z pol obrotu. Na poczatku chodzila glosno stukaly troche wtrsykiwacze przejechalem sie i wszystko ustalo. Byla tak cicha ze myslalem ze silnik wylaczony. Po wieczornej przejazdzce przy ruszaniu slychac stukot wtryskiwacza , odpala normalnie obtorty na biegu jalowym ok. Dzis rano odpalilem wszystko oki tylko troche zatelepalo silnikiem delikatnie i dalej przy ruszaniu slychac stukot. jutro postaram sie podjechac na kalibracje wtryskow i mam nadzieje ze bedzie oki. Dodam ze dwa wymienione wtryski zalozone sa razem ze swoimi kablami oporowymi .
- Od: 12 sty 2014, 14:38
- Posty: 44
- Skąd: Hamburg
- Auto: Mazda 6 kombi 2002 diesel 136km
Witam,
Jestem początkujący na tym forum, więc jeśli piszę coś nie tak to z góry przepraszam.
Mam problem z Mazdą 6 2.0 diesel 136 KM. Jakiś czas temu zaczęła gasnąć na wolnych obrotach od czasu do czasu(średnio raz na dwa tygodnie). Parę dni temu gasła dużo częsciej i aktualnie już nie chce odpalić(żadnych błędów nie było) . Po przeczytaniu wielu wątków na forum, podejrzenie padło na zawór SVC. Wymontowałem zawór(jest z wadliwej serii 006) i celem diagnostyki podpiąłem go pod regulowany zasilacz prądu stałego . W efekcie zawór w stanie bez napięciowym jest całkowicie otwarty. Przy napięciu 2,9 V zaczyna się zamykać. Podjeżdżając napięciem do góry zawór zamyka się całkowicie (czyli wydaje się że pracuje właściwie). Po ponownym założeniu zaworu do auta – Madzia dalej nie odpala. Auto odpaliło po odpięciu wtyczki z zaworu SCV (chodził jak traktor i wywaliło błędy: p1211 i p0628). Nie mam aktualnie możliwości sprawdzenia napięcia na wtyczce zaworu przy włączonym zapłonie oraz przy próbie odpalenia. Jutro będę miał do dyspozycji złącze diagnostyczne ELM to może zdiagnozuję coś więcej.
Czy padnięty jest zawór SVC, czy może padł komputer sterujący tym zaworem? Co jeszcze mogę sprawdzić zanim zacznę wymieniać jakieś części(filtry były wymienione trzy tygodnie temu).
Jestem początkujący na tym forum, więc jeśli piszę coś nie tak to z góry przepraszam.
Mam problem z Mazdą 6 2.0 diesel 136 KM. Jakiś czas temu zaczęła gasnąć na wolnych obrotach od czasu do czasu(średnio raz na dwa tygodnie). Parę dni temu gasła dużo częsciej i aktualnie już nie chce odpalić(żadnych błędów nie było) . Po przeczytaniu wielu wątków na forum, podejrzenie padło na zawór SVC. Wymontowałem zawór(jest z wadliwej serii 006) i celem diagnostyki podpiąłem go pod regulowany zasilacz prądu stałego . W efekcie zawór w stanie bez napięciowym jest całkowicie otwarty. Przy napięciu 2,9 V zaczyna się zamykać. Podjeżdżając napięciem do góry zawór zamyka się całkowicie (czyli wydaje się że pracuje właściwie). Po ponownym założeniu zaworu do auta – Madzia dalej nie odpala. Auto odpaliło po odpięciu wtyczki z zaworu SCV (chodził jak traktor i wywaliło błędy: p1211 i p0628). Nie mam aktualnie możliwości sprawdzenia napięcia na wtyczce zaworu przy włączonym zapłonie oraz przy próbie odpalenia. Jutro będę miał do dyspozycji złącze diagnostyczne ELM to może zdiagnozuję coś więcej.
Czy padnięty jest zawór SVC, czy może padł komputer sterujący tym zaworem? Co jeszcze mogę sprawdzić zanim zacznę wymieniać jakieś części(filtry były wymienione trzy tygodnie temu).
-
kris646
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6