silnik nie chce odpalić dziwne objawy.

Postprzez kanciaty6 » 10 gru 2014, 22:13

Panowie do wymiany mam dwa wtryskiwacze jeden o numerze kabla oporowego 13 i dalej denso 5030 07D 09724 13H50 drugi 17 denso 5031 07D 10320 13H50A Prosze kto wie czy te wszystkie numery sie musza sie zgadzac? Czy wystarczy zeby byl 13h50 badz 13H50 A sam niewiem jutro chce zamawiac a sam niewiem jakie aj i ciekawe czy to bedzie aby to. zalamany jestem mam drugie auto 323f plus sluzbowe ale szkoda mojej madziuli tak stoi bidulka. czekam na odpowiedz
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2014, 14:38
Posty: 44
Skąd: Hamburg
Auto: Mazda 6 kombi 2002 diesel 136km

Postprzez kanciaty6 » 11 gru 2014, 23:51

.
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2014, 14:38
Posty: 44
Skąd: Hamburg
Auto: Mazda 6 kombi 2002 diesel 136km

Postprzez kanciaty6 » 21 gru 2014, 17:12

Panowie problem prawie rozwiazany . Zalozylem dwa nowe wtryskiwacze odpalila praktycznie z pol obrotu. Na poczatku chodzila glosno stukaly troche wtrsykiwacze przejechalem sie i wszystko ustalo. Byla tak cicha ze myslalem ze silnik wylaczony. Po wieczornej przejazdzce przy ruszaniu slychac stukot wtryskiwacza , odpala normalnie obtorty na biegu jalowym ok. Dzis rano odpalilem wszystko oki tylko troche zatelepalo silnikiem delikatnie i dalej przy ruszaniu slychac stukot. jutro postaram sie podjechac na kalibracje wtryskow i mam nadzieje ze bedzie oki. Dodam ze dwa wymienione wtryski zalozone sa razem ze swoimi kablami oporowymi .
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2014, 14:38
Posty: 44
Skąd: Hamburg
Auto: Mazda 6 kombi 2002 diesel 136km

Postprzez kris646 » 1 lut 2016, 23:10

Witam,
Jestem początkujący na tym forum, więc jeśli piszę coś nie tak to z góry przepraszam.

Mam problem z Mazdą 6 2.0 diesel 136 KM. Jakiś czas temu zaczęła gasnąć na wolnych obrotach od czasu do czasu(średnio raz na dwa tygodnie). Parę dni temu gasła dużo częsciej i aktualnie już nie chce odpalić(żadnych błędów nie było) . Po przeczytaniu wielu wątków na forum, podejrzenie padło na zawór SVC. Wymontowałem zawór(jest z wadliwej serii 006) i celem diagnostyki podpiąłem go pod regulowany zasilacz prądu stałego . W efekcie zawór w stanie bez napięciowym jest całkowicie otwarty. Przy napięciu 2,9 V zaczyna się zamykać. Podjeżdżając napięciem do góry zawór zamyka się całkowicie (czyli wydaje się że pracuje właściwie). Po ponownym założeniu zaworu do auta – Madzia dalej nie odpala. Auto odpaliło po odpięciu wtyczki z zaworu SCV (chodził jak traktor i wywaliło błędy: p1211 i p0628). Nie mam aktualnie możliwości sprawdzenia napięcia na wtyczce zaworu przy włączonym zapłonie oraz przy próbie odpalenia. Jutro będę miał do dyspozycji złącze diagnostyczne ELM to może zdiagnozuję coś więcej.

Czy padnięty jest zawór SVC, czy może padł komputer sterujący tym zaworem? Co jeszcze mogę sprawdzić zanim zacznę wymieniać jakieś części(filtry były wymienione trzy tygodnie temu).
kris646
 

Postprzez Leoo » 5 lut 2016, 00:13

Wymień SCV.
Mój też pod zasilaczem (na stole) działał a samochód i tak gasł.
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2013, 23:05
Posty: 485 (0/21)
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: M6 GY MZR-CD 136KM '03

Postprzez kris646 » 11 mar 2016, 19:50

Zawór SCV wymieniony. Madzia chodzi jak marzenie.
kris646
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6