Silnik zgasł podczas jazdy

Postprzez Jaksa » 21 mar 2009, 09:31

Mish napisał(a):Pytanie dla kogo kosztowny, w tej sytuacji powinien być dla pana z serwisu...
Gdy materiały były z owego serwisu to oczywiscie ze warsztat powinien to zrobic na własny koszt ( zawsze moze domagac sie zwrotu gotówki od sklepu gdzie towar zakupił i tutaj zycze szczescia ..... nie jest to takie proste gdy sklep musi wywalić 5-6 klocków bo naprawa pewnie tyle wyniesie )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Spanian » 8 kwi 2009, 20:55

No cóż. Auto jest od wczoraj sprawne. Na szczęście nie było strasznej tragedii, chociaż nie mówię...bo bolało.

Przestrzegam jednocześnie przed warsztatem Auto-Wig znajdującym się na ulicy Jutrzenki w Warszawie, Panowie nie są do końca uczciwi. Z przykrością to stwierdzam bo przez wiele lat serwisowałem u nich inne auta w przeszłości. Dopóki nie pojawił się problem z ich winy wszystko grało. Reklamacji paska nie uwzględnili a ja zostałem narażony na koszty, że o nerwach nie wspomnę.

Chciałbym przy okazji podziękować Jaksie i chłopakom z jego serwisu za cierpliwość i wyczerpujące odpowiedzi na wszystkie moje pytania :D
Spanian
 

Postprzez Jaksa » 8 kwi 2009, 21:45

Spanian napisał(a):Chciałbym przy okazji podziękować Jaksie i chłopakom z jego serwisu za cierpliwość i wyczerpujące odpowiedzi
Zawsze do usług sąsiedzie :)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez matza196 » 30 sty 2014, 00:08

Witam,
kilka dni temu jechałem po mieście 70km/h zredukowałem bieg 5 na 4 i nagle silnik zgasł (nie było mrozu). Dzień wcześniej pokazała się kontrolka ciśnienia oleju. Zapalała się tylko jak przekroczyłem 90km/h.
Rozrusznik chodzi, auto nie odpala. Próbowaliśmy odpalenie poprzez kable, też nie pomogło.
Wyjeliśmy świece, okazało się że były w oleju (mechanik stwierdził że przesadziłem z olejem). Wymiana świec też nie pomogła.
Podłączyliśmy auto pod komputer, okazało się że jest konfikt z sensorem (nie wiem jaki to sensor, mechanik dostał się do niego rozkręcając przednie prawe koło). Po dojściu do sensora, nie był on zepsuty tylko odłączony. Po podłączeniu z powrotem komputer pokazuje że wszystko jest okk.
Zawór SCV wymieniony był przy 180000, teraz jest 201000. Olej wymieniony był przy 198000. Silnik jest suchy.
Czy może to być zapieczony smok?
Dzięki z góry za opinie i pomoc.
Pozdrawiam.

Dopisano 30 sty 2014, 00:46:

Dodam wszystkie płyny w normie, rozrząd wymieniany przy 160000.
Początkujący
 
Od: 29 sty 2014, 23:52
Posty: 4
Auto: Mazda 6 2.0 TdCi 2004

Postprzez dobrzyn22 » 30 sty 2014, 10:58

matza196 napisał(a):Czy może to być zapieczony smok?

może.

Czy była kontrola, czy wydobywa się dym spod korka wlewu oleju na pracującym silniku ? (ew. wymieniane podkładki pod wtryski??)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez matza196 » 30 sty 2014, 12:42

Do momentu zgaśnięcia silnik chodził pięknie więc takiej kontroli nie było.

Mechanik powiedział że jeżeli smok jest zapieczony to rozrusznik by nie działał? Czy to prawda?
Ostatnio edytowano 30 sty 2014, 13:12 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Początkujący
 
Od: 29 sty 2014, 23:52
Posty: 4
Auto: Mazda 6 2.0 TdCi 2004

Postprzez dobrzyn22 » 30 sty 2014, 13:15

matza196 napisał(a):Mechanik powiedział że jeżeli smok jest zapieczony to rozrusznik by nie działał? Czy to prawda?

nie prawda.

Nie będę się rozpisywał – poczytaj i zerknij na zdjęcia z tego wątku:
viewtopic.php?f=410&t=45789&hilit=zapieczony+smok

tutaj również jest mnóstwo cennych informacji:
viewtopic.php?t=65171
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez matza196 » 30 sty 2014, 13:20

Dzięki,
jeżeli coś jeszcze wpadnie do głowy co może być przyczyną proszę o odpowiedź, bo bez auta to jak bez nogi.
Początkujący
 
Od: 29 sty 2014, 23:52
Posty: 4
Auto: Mazda 6 2.0 TdCi 2004

Postprzez bieski » 30 sty 2014, 13:22

No podkładki pod wtryskami i brak reakcji na kontrolkę oleju.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez matza196 » 30 sty 2014, 15:31

Zna ktoś stronę gdzie mogę to przetłumaczyć na Holenderski żeby wyjaśnić to mechanikowi? Standardowe słowniki tłumaczą słowo po słowie i ciężko o translacje rzeczy dotyczących motoryzacji. Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 29 sty 2014, 23:52
Posty: 4
Auto: Mazda 6 2.0 TdCi 2004

Postprzez FilipWwa123 » 2 lut 2014, 21:31

Słuchajcie,
mam problem ze swoją Mazdą. Rano silnik odpalił bez zarzutu, a wieczorem odpaliłem, przejechałem 100m i tyle. Od tamtej pory nie odpala. Ropa nie dopływa do filtru paliwa, to już sprawdzałem. Wczesniej na zimnym silniku migała mi kontrolka ciśnienia oleju. Nie było tak zimno, żeby wytrąciła się parafina chyba. Czy możliwe, że to pompa? Czy może coś innego?
FilipWwa123
 

Postprzez bieski » 2 lut 2014, 22:01

Wymieniałeś podkładki pod wtryskami? Kontrolowałeś smoka? Pewno nie :(

FilipWwa123 napisał(a):Wczesniej na zimnym silniku migała mi kontrolka ciśnienia oleju

Takich rzeczy się nie ignoruje, absolutnie.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez FilipWwa123 » 2 lut 2014, 22:07

Wiem, że się nie ignoruje. Ale palilo się przez jakieś pół minuty i gasło. Zresztą co ma ciśnienie oleju do nie dopływającego do filtru paliwa?
FilipWwa123
 

Postprzez banzai54 » 2 lut 2014, 22:21

Po pompuj trochę na filtrze paliwa, spróbuj odpalić. Jak nie odpali po pompuj dalej i poluzuj przewód do wtrysków i zobacz czy ropa poleci pod ciśnieniem :) Kluczyk jak się nie mylę to 17 :)
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 11:26
Posty: 89
Auto: Mazda 6, RF5C, 2005r. Kombi,

Postprzez Enduro » 16 lut 2014, 16:45

matza196 napisał(a):.......
Wyjeliśmy świece, okazało się że były w oleju ...

to niestety znak, ze uszkodzil sie silnik i mechanik powinien chocby miec takie przypuszczenie. :(
jak dla mnie to pewniak

E

Dopisano 16 lut 2014 14:48:

FilipWwa123 napisał(a):...Ropa nie dopływa do filtru paliwa, to już sprawdzałem. ...

przeciez wszem wiadomo, ze zaden silnik nie chodzi jak ma problem z paliwem.
albo jest jego brak, albo jest przymarzniete ,
albo zapchane jest sitko w zbiorniku

E.
Ostatnio edytowano 8 lis 2014, 20:21 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

PostTen post został usunięty przez Paweł 9 maja 2014, 03:13.
Powód: spam

PostTen post został usunięty przez Paweł 9 maja 2014, 03:13.

Postprzez rafal_zmurda » 3 wrz 2014, 17:57

Witam , mam problem z moją mazdą 6 2.0 diesel 2003 rok, a mianowicie podczas jazdy wskazówki od predkosciomierza i obrotomierza spadają do zera i po chwili zapalają sie kontrolki tak jak przy uruchamianiu- zwyczajnie auto gasnie. nastepnie odpalam i dalej jade, lecz niestety problem notorycznie sie cały czas pojawia. Wydalem juz sporo pieniedzy na sama diagnoze, mechanicy rozkładaja rece...mazde kupiłem ok pół roku temu..proszę pomóżcie
rafal_zmurda
 

Postprzez tomo93 » 5 lis 2014, 21:14

witam chciałbym się dołączyć. kupiłem kilka dni temu mazde 6 2.0citd i mam problem już z nią. Wczoraj podczas jazdy na silnik mi sam zgasł i już nie odpalił. proszę o pomoc to mój pierwszy samochód z silnikiem diesla i nie mam pojęcia to mogło się popsuć :( :(
tomo93
 

Postprzez dobrzyn22 » 5 lis 2014, 21:41

Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...

tym razem połączyłem.

PS.1.proszę zapoznać się z tym wątkiem – być może odpowiedź już padła
PS.2. nie dublujemy tego samego posta w różnych wątkach/działach
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6