Za duzo czynników wpływa na to , nikt jeszcze nie wymyslił srodka "cud " uwazam ze w szostkach skrzynie pracuja dosc precyzyjnie ....melass napisał(a):Znacie jakieś dodatki do oleju do skrzyni żeby płynniej chodziła
Wymina oleju w skrzyni biegow
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
uwazam ze w szostkach skrzynie pracuja dosc precyzyjnie
Szczegolnie zacinajaca sie dwojka.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Nie mowie o skrzyni 6-biegowej , tam faktycznie II bieg jest dziwny , mam podobnie w GH .... w przed liftowych nie ma problemu , jak jest to musi byc sporawy przelot.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
krzych napisał(a):Szczegolnie zacinajaca sie dwojka.
W żadnej Maździe, którą ujeżdżałem (w tym GG) nie miałem tego problemu.... wsteczny owszem – ale to już inna bajka. Skrzynie w Mazdach pracują na prawdę nieźle. Zauważyłem, że najfajniej zestopniowaną skrzynię mają diesle w tym GG CiTD ALE przed liftem gdzie sprzęgło ma lepszą charakterystykę pracy. Po lifcie (rechot z DPF-em) praca sprzęgła mogłaby przebiegać nieco inaczej...
Po wymianie sprzęgła u Jarka w GG L8 (60tysi przelotu) skrzynia jak i sprzęgło pracują idealnie... i dwójka nie haczy... tylko samo zestopniowanie skrzyni jest do d**... do tego dochodzi głooośny silnik.
Ostatnio edytowano 26 lis 2009, 00:07 przez Riki, łącznie edytowano 1 raz
U mnie ciężko wchodzi jedynka podczas nawet minimalnego ruchu, jast stoi to jest ok. Ale trojeczke czasami daje o sobie znak, jakby niewchodzila precyzyjnie...
Do sprzedania fajne graty do M6 :)
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
viewtopic.php?f=77&t=26292&p=1937697#p1937697
Pełna diagnostyka komputera Mazd!
- Od: 14 lis 2008, 18:30
- Posty: 518
- Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
- Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(
melass napisał(a):trojeczke czasami daje o sobie znak, jakby niewchodzila precyzyjnie.
Sprzęgło w jakim jest stanie? jak "bierze"?
Jaksa napisał(a):Nie mowie o skrzyni 6-biegowej , tam faktycznie II bieg jest dziwny , mam podobnie w GH ....
Szkoda, ze nie da rady nic z tym zrobic :/ (a tak wnioskuje skoro tak masz rowniez Ty)
Riki napisał(a):Po lifcie (rechot z DPF-em) praca sprzęgła mogłaby przebiegać nieco inaczej...
Mi sie bedzie zblizac do wymiany niebawem (50tkm?), jak nie sprzedam wczesniej na korzysc nowszej, moze bedzie mi dane pojezdzic bez "haka", ale poki co, lekko to irytuje. Za to zestopniowanie "rechota" (pomijajac 1 i 2) mi odpowiada
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych napisał(a):PS. Czy jakakolwiek (USA?) wersja diesla miala kiedykolwiek automat? Pytam tu, bo tu wspomniales o tym ze nie...
w dieslu nie bylo!!!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Grzyby napisał(a):krzych napisał:
Mi sie bedzie zblizac do wymiany niebawem (50tkm?),
co do wymiany??
A sprzeglo prosze taty
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Nie wiedziałem że sprzęgło wymienia się przy określonym przebiegu – a tak wynikałoby z Twojego postu.
Grzyby napisał(a):Nie wiedziałem że sprzęgło wymienia się przy określonym przebiegu – a tak wynikałoby z Twojego postu.
Nieeee, ja tylko strzelam w ocenie slizgowej za ile km bedzie juz calkiem maslo
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
A tak a propos..oleju w skrzyni.Zauważyłem, że w chłodniejsze dni zanim auto się nie nagrzeje, biegi wchodzą troche topornie i z oporem (wymiana oleju w ASO jakieś 20tyś temu).W lato nie było tego problemu,Elegancko.
A teraz...trochę to denerwujące się staje tym bardziej, że temperatury będą spadać.Czyżbym w zimę musiał czekać na parkingu aż łaskawie zmienię bieg po pół godziny
? (np. przy -20st. )..
A tak poza tym to czasem ciężko wrzucić wsteczny bieg (nie chce wejść do końca).Też nie wiem czemu...
Pozdr.
A teraz...trochę to denerwujące się staje tym bardziej, że temperatury będą spadać.Czyżbym w zimę musiał czekać na parkingu aż łaskawie zmienię bieg po pół godziny
A tak poza tym to czasem ciężko wrzucić wsteczny bieg (nie chce wejść do końca).Też nie wiem czemu...
Pozdr.
-
dziara
dziara napisał(a):w chłodniejsze dni zanim auto się nie nagrzeje, biegi wchodzą troche topornie i z oporem
U mnie to samo im chłodniej tym biegi (zwłaszcza 1 i 2) ciężej i z oporem wchodzą zwłaszcza w temp 0 i niższych aż do nagrzania silnika potem jest ok
Olej niedawno wymieniony
Ten typ chyba tak ma!
- Od: 25 gru 2007, 12:08
- Posty: 11
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 GY 136KM 2004r
odpowietrzcie sobie sprzeglo...
a potem napiszcie czy ten problem z biegami jeszcze
u was wystepuje..
pozdr.
Enduro
a potem napiszcie czy ten problem z biegami jeszcze
u was wystepuje..
pozdr.
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
A może ENDURO rozwinie swoją wypowiedź.Jak się ma zapowietrzone sprzęgło do precyzji działania skrzyni w niższych temper.?
A po drugie to czy takie odpowietrzenie da się przeprowadzić w warunkach domowych czy do warsztatu i na czym to polega???
Pozdr.
A po drugie to czy takie odpowietrzenie da się przeprowadzić w warunkach domowych czy do warsztatu i na czym to polega???
-
dziara
Pomijajac ironiczny ton wypowiedzi kolegi powyzej, ja tez chetnie sie dowiem o co chodzi 
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
dziara napisał(a):A może ENDURO rozwinie swoją wypowiedź.Jak się ma zapowietrzone sprzęgło do precyzji działania skrzyni w niższych temper.?
A po drugie to czy takie odpowietrzenie da się przeprowadzić w warunkach domowych czy do warsztatu i na czym to polega???
Pozdr.
to dosc proste:
jak olej w skrzyni jest zimny, to "chodzi" ona gorzej...
a jesli do tego sprzeglo jest zapowietrzone, chocby troche,
to wysprzegla o odrobine za malo, co powoduje wzmocnienie takich dolegliwosci...
odpowietrzyc mozna generalnie w kazdych warunkach i to samemu...
jesli wiemy.. jak to sie robi (celem jest usuniecie powietrza z systemu hydrauliki-podbnie jak przy hamulcach!!)
potrzebne: dwie osoby i kluczyk nr 8

czas zabiegu bez komplikacji 5 min.!
odpowietrznik znajduje sie na skrzyni biegow, ponizej filtra powietrza
i prawego wentylatora (stojac przed autem!)
P.S.
nie spostrzeglem tu w zapytaniu ironi!!!
cos uszlo mi uwadze?!
pozdr.
Enduro.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Nic nie uszło Twojej uwadze ENDURO...Ironii nie było.Błędna interpretacja KRZYCHAa..
Ale tak się zastanawiam czy skoro jest jakiś płyn w sprzęgle (bo tak mi się wydaje) to czy nie lepiej go od razu wymienić?Auto ma kilka lat a nie wiem co się działo z płynami przede mną....
Ale tak się zastanawiam czy skoro jest jakiś płyn w sprzęgle (bo tak mi się wydaje) to czy nie lepiej go od razu wymienić?Auto ma kilka lat a nie wiem co się działo z płynami przede mną....
-
dziara
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6