Traci moc

Postprzez krzych » 28 sty 2010, 00:30

Basilius napisał(a):Pierwsze wrażenie bardzo dobre.

:D

Basilius napisał(a):Stoi równo na 50 stopnia i ani drgnie. Reszta czujników pokazuje zmiany.

Pewnie to jakis prad/napiecie spoczynkowe... Zupelnie zignorowalem wczesniej wzmianke o paliwie – spokojnie mozesz poza okresem mrozow jezdzic na zwyklym (byle nie jakimkolwiek – lepiej markowe stacje) jezdzic. U mnie zero roznicy miedzy paliwami "premium" a zwyklymi shellowskimi czy z bp zwykly ON.

Swoja droga, ciekawa usterka – komputer nic nie pokazuje na poczatku, bo faktycznie DPF powinien byc "zimny", a jak sobie pojezdzisz to masz zbyt duza roznice i kicha. Zagadka ile osob mialo "wymieniona sonde lambda" zamiast czujnika... (tzn ilu osobom wymieniono czujnik razem z lambda, ew sam czujnik mowiac ze to lambda...)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez mazgh » 29 sty 2010, 11:35

Niestety tak jest często ,że IDS nie wykazuje błędów ,a sondy i czujnik DPF-u bardzo często padaja .

Choć wiecie z praktyki ,że czy to ids,ngs czy starsze -często nie widzi występujących błedów i pozostaje szukanie.

Często klienci podłączają się pod tester IDS (przy zgaszonej Mil) ten nie widzi błędów i szukają wszędzie. Tu niestety auto trzeba zostawić,przetestować wszystko w różnych temperaturach pracy ,próba drogowa z ids i dopiero szukać dalej.
www.mazda-ford.pl

Bydgoszcz ul.Inowrocławska 1

POLECAMY RÓWNIEŻ PROFESIONALNĄ AUTO -MYJNIE
www.myj-car.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2009, 23:22
Posty: 145
Skąd: Bydgoszcz
Auto: GH RF-TOP 08"
ER- EXPRESSION 09"
GS350AWD 08''
F RANGER 4WD 08"

Postprzez Basilius » 5 lut 2010, 19:23

Witam ponownie,

generalnie po diagnostyce wyszły u mnie usterki: czujnik temperatury spalin – padaka, okazało się jednak, że tylko przetarte kable. Po wymianie dalej lipa z DPF – nie da się wypalić. Pierwszy problem dobrze zdiagnozowali Panowie z Mazvagtech'u. Drugi problem to już błędna diagnoza. Okazało się, że padła lambda pierwsza. Samochód wogóle odmówił posłuszeństwa. Byłem na trasie do katowic i zajechałem do Boronia. Tam zdiagnozowali właśnie lambdę – ulżyło mi bo myślałem, że czeka mnie wymiana DPF'u. Wymienione – śmiga aż miło. Pozwolę sobie napisać o Boroniu w innym dziale – polecane serwisy bo warto zdementować złą famę jaka się ciągnie za tym serwisem. Mazvagtech polecam również zdecydowanie! i też napiszę.
Welcome to the Internet,
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2009, 09:00
Posty: 272
Skąd: Wolbrom
Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez grzegi » 9 lut 2010, 00:34

witam, zasugerowalem sie poprzednimi postami i tego samego dnia popedzilem do serwisu mazdy w celu sprawdzenia czujnikow temp. spalin. U mnie takze jest z nimi wszystko ok a problem pozostal. Czyli oznacza to ze jest duze prawdopodobienstwo ze to lambda? Jesli mozna wiedziec jaki byl koszt wymiany?
Początkujący
 
Od: 1 sie 2009, 18:15
Posty: 9
Skąd: Oxford
Auto: 6 Sport GG MZR-CD 143 KM '06

Postprzez Basilius » 12 lut 2010, 19:29

gdybyś miał problem z lambdą to prawdopodobnie by to wyszło przy podpięciu. U mnie Panowie wsiedli do samochodu i podczas jazdy wyszło co i jak z podpiętym lapsem. Padł u mnie najpierw czujnik temperatury spalin pierwszy i sonda lambda. Cena lambdy to około 2000PLN czujnika koło 1400PLN. Ale możesz poszukać na allegro i założyć używany. Będzie dużo taniej.
Welcome to the Internet,
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2009, 09:00
Posty: 272
Skąd: Wolbrom
Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez grzegi » 17 lut 2010, 00:54

Dzisiaj problem pojawil sie ponownie. Nie wiem czy to tylko przypadek czy jest to z tym zwiazane ale problem wystepowal jak dobrze pamietam przy solidnych opadach deszczu. Chcialem tylko dodac ze dzisiaj zauwazylem to na co mozliwe nie zwrocilem uwagi wczesniej ze po wystapieniu problemu i zatrzymaniu sie faluja obroty silnika.
Początkujący
 
Od: 1 sie 2009, 18:15
Posty: 9
Skąd: Oxford
Auto: 6 Sport GG MZR-CD 143 KM '06

Postprzez grzesf » 17 lut 2010, 02:00

U mnie tez ten problem powrócił czy pada czy słonce świeci nadal jest to samo , chyba będę musiał zobaczyć ten filtr w zbiorniku co o nim Enduro wcześniej pisał
Początkujący
 
Od: 24 lis 2009, 01:02
Posty: 28
Skąd: wellingborough/gdańsk
Auto: M6 GH 2,0 MZR 147KM

Postprzez grzegi » 17 lut 2010, 02:56

filtr sprawdzony i niestety to nie to bo problem pozostal
Początkujący
 
Od: 1 sie 2009, 18:15
Posty: 9
Skąd: Oxford
Auto: 6 Sport GG MZR-CD 143 KM '06

Postprzez Basilius » 19 lut 2010, 23:31

a byliście wogóle na jakiejś diagnostyce komputerowej?
Welcome to the Internet,
where men are men,
women are men,
and children are FBI agents.
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2009, 09:00
Posty: 272
Skąd: Wolbrom
Auto: Mazda 6 GY, 2.0 CD 143KM(166), Mazda MX-3 2.5 V6 KL-ZE

Postprzez grzegi » 20 lut 2010, 00:25

Basilius ja juz dwa razy sie fatygowalem do serwisu mazdy i nic nie znalezli a wszystko bylo sprawdzane pod kompem. W poniedzialek jade do nastepnego, mam nadzieje ostatniego. 2-go marca planuje wyjazd do Polski wiec czas mnie goni.
Początkujący
 
Od: 1 sie 2009, 18:15
Posty: 9
Skąd: Oxford
Auto: 6 Sport GG MZR-CD 143 KM '06

Postprzez krzych » 20 lut 2010, 01:46

Jesli Ci sie uda dotrzec do polski, wpadnij do kogos z naszych, predzej sobie poradza ;)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez pablobies » 24 lut 2010, 00:29

u mnie to samo przy jeździe ze stałą prędkością ok 120 km/h po kilku minutach auto nie reaguje na wciśniecie pedału – 2 razy i się to zdarzyło w ciągu miesiąca.Mazda 6 fl 143km po wymianie softu
Początkujący
 
Od: 24 lut 2010, 00:09
Posty: 4
Auto: Mazda 6 GH 1,8 2009 rok

Postprzez grzesf » 6 mar 2010, 00:52

Grzegi jak mozesz to daj znac jak podroz do polski przebiegla i czy auto sprawialo duzo probleow
Początkujący
 
Od: 24 lis 2009, 01:02
Posty: 28
Skąd: wellingborough/gdańsk
Auto: M6 GH 2,0 MZR 147KM

Postprzez grzegi » 6 mar 2010, 11:02

grzesf nie bylo tak zle, przejechalem 1500 km i problem pojawil sie dwa razy. Auto smiga jak nalezy 170-180 km/h na autostradzie u naszych zachodnich sasiadow.
Wczoraj odwiedzilem serwis Auto Kordyl pod Gorzowem w celu zdiagnozowania usterki. Znaleziony zostal blad przeplywomierza ktory zostal wczesniej wymieniony na nowy a napiecia na nim sa jak najbardziej odpowiednie, wiec to na pewno nie on. Sondy i czujniki takze ok.
Dostalem diagnoze, o ktorej zreszta wspominali takze w UK ze jest to wiazka elektryczna lub sterownik komputera. Panowie wyciagneli komputer w celu sprawdzenia czy nie jest gdzies podlany woda sprawdzili tyle co mogli zlozyli i zapewnili ze problem na 99,9% nie pojawi sie ponownie (nie wiem czy cos znalezli ale z usmiechem stwierdzili ze teraz wszystko powinno byc ok). Od momentu wyjechania z warsztatu zrobilem 300 km i nic sie nie dzieje. Dam znac co i jak za kilka dni.
Początkujący
 
Od: 1 sie 2009, 18:15
Posty: 9
Skąd: Oxford
Auto: 6 Sport GG MZR-CD 143 KM '06

Postprzez krzych » 6 mar 2010, 20:52

I co Ci napisali na fakturze? "Usluga"? :D Musza Ci powiedziec co zrobili, chyba ze masz na gwarancji woz to moze byc klopot :)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Jaksa » 6 mar 2010, 21:43

Czy to istotne co napisali ? Wazne ze zrobili bo chyba o to chodzilo tak ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez krzych » 6 mar 2010, 21:50

Jaksa napisał(a):Czy to istotne co napisali ? Wazne ze zrobili bo chyba o to chodzilo tak ?

Nawet bardzo istotne jesli nie na gwarancji. Nie jeden i nie raz zaplacil za cos, czego nie zrobili, bo cena za robocizne byla bardziej korzystna.

PS. Nie to zebym nie wierzyl w ten konkretny warsztat, zwracam uwage jedynie, ze maja obowiazek poinformowac co zrobili jesli nie byla to naprawa na gwarancji, bo wtedy tez maja obowiazek, ale moga strelac focha ;P (bo sa gora)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Jaksa » 6 mar 2010, 22:22

Krzysztof , jestem w bardzo dobrych stosunkach z tym serwisem , gosc ktory go prowadzi jest szkoleniowcem mazdy na polske , uwazam ze kolega nie mogl trafic lepiej ....To jest moj "goru" a zarazem bardzo uczciwy człowiek – wzor do nasladowania. Własciciel napisał co było zrobione , nie rozumiem Twojego pytania ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez krzych » 6 mar 2010, 22:29

Ok, niewazne. Zapewniam ze to nic w kierunku Gorzowa (ani tym bardziej Dlugiego, bo jak rozumiem to o nim piszesz). Ja gdybym tam trafil, tez bym ufal po tym co slyszalem jak sie o nich wypowiadales nie raz i nie dwa. Chodzilo o zupelnie obiektywne podejscie do wszystkich wartszatow.

Zreszta, case closed, Nie chce juz odpowiedzi ani na pytanie co to bylo ani tez czy trzeba czy nie trzeba. Nie warto pomagac z tego co zaobserwowalem na tym forum :) (i nie o Tobie mowa, zebys przypadkiem nie wzial tego do siebie :) )
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez Jaksa » 6 mar 2010, 22:44

Nie warto pomagac z tego co zaobserwowalem na tym forum

Nie przesadzaj , moim zdaniem warto , sam pomagam od 6 lat mysle ze chyba z dobrym skutkiem :P Dzien bez klikania jest dniem straconym <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6