to moze byc wszystko co jest na zawierzone na rozrzadzie... jezeli przejechales juz 70kkm (a wymieniales na oryginal i tak jak wszyscy tutaj polecaja), to troszke dziwne... ale, jezeli nie byl to oryginal, to wszystko tlumaczy...
Jutro rano jadę do mechanika na odsłuchanie, może padnie jakaś prawidłowa diagnoza. Pomyślałem też sobie że może pasek rozrządu ociera gdzieś o osłonę??
Mam problem zakupilem pompe wody u fox rzeszow orginalna pompa ale mnie nurtuja dziwne pekniecia na tej pompie kilka roznych rysek w roznych miejscach jaby rysy popekania i teraz nie wiem bo jak powiedzialem to spzreawcy to mi odpowiedzial ze te pompy wody wszsytkie tak maja i mam sie tym nie przejmowac i teraz pytanie do was czy mowia prawde czy spzredali mi pompe wody nowa a popekana jest w calosci ale nosi slady jakby pekniec prosze o informacje jesli ktos juz kupowal taka pompe wody i mial ja we wlasnych rekach czy mial podonie jak ja czy moja pompa jest uszkodzona spzredawca twierdzi ze wszystkie pompy tak maja kazda jedna ale ja nie jestem pewny i wole sie upewnic bo jesli zamontuje i po jakims czasie szlak ja trqafi a ma wytrzymac 180 tys km lub 2 lata grwaraqncji a jak ja pozniej szlak trafi peknie dalej od roznych wstrzasow prosze o odpowiedz i informacje
1. nie masz przecinków i kropek na klawiautrze 2.najlepiej jakbyś wstawił fotę jakąś... 3.masz paragon=gwarancję. Dla pewności zrób kilka zdjęć tej pompy przed montażem. Montuj i się nie przejmuj
lenovoy510p napisał(a):nowa a popekana jest w calosci ale nosi slady jakby pekniec
Piaskowa forma podczas procesu odlewania kurczy się i czasem daje wzór mikropęknięć, choć odlew jest prawidłowy. Moja skrzynia też wygląda na popękaną Pompa firmowana oczywiście przez NTN?
Pompa wody wymieniona osobiscie powiem wam ze z ta wymiana jest tragedia. Caly dzien sie z nia meczylem najgorsze zapieczone wezyki ciezko je sciaganc pozniej samo odkrecenie pompy i magiczna jedna sruba ciezko dostepna ktora mozna tylko na czuja znalesc i odkrecic i to samo przy wkrecaniu i samo jej wyjecie na zewnatrz tez wymaga kombinacji przy zalozeniu znowusz uszczelka spada tez tzreba uwazac i dogladac czy siedzi na swoim miejscu kupe nerwow to kosztuje i cierpliwosci zarazem nastepnym rzem bym odzalowal to 200 zl i dal mechanikowi ale czy jemu by sie chcialo ta pompe wymieniac czy stwierdzi ze pompa nie ma lozow zadnych ani nie piszczy jest sprawna na 1 rzut oka i dobra ale jak ja wykrecilem i wyjelem na zewnatrz to kanaliki w pompie zakamienione z plynu chlodniczego sie zrobil taki osad zielony kamien pozatykane otwory grubo tego nagaru bylo po kilku godiznach meczarni wszystko zlozylem dokrecilem pozakladalem wszystkie wezyki zalozylem rozrzad skrecilem wszystko pokolei i na drugi dzien zalaem plynem chlodniczym fl 22 gold i efekt byl taki ze moje auto po odpowietrzeniu zaczelo 100 razy lepiej grzac w kabinie poz mianie rozrzadu nabralo wiecej mocy przy wymienie rozrzadu pasek byl unita pompa wody orginal nie wymieniana pasek z fabryki rolki tak samo napinacz juz plul olejem i tez nigdy nie byl zmieniany na nowy ato moje ma 179 tys i sie dziwe jak tak dlugo mogl wytrzymac pasek bez zadnej wymiany auto zakupilem przy 144 tys to sadzilem ze rozrzad byl wymeiniany spzredawca tez mi tak potwierdzil ze wymieniany jak znajde troche zcasu zrobie fotorelacje wymiany paska rozrzadu mazda 6 MZR-CD 2.0 136 KM gdyz wszystko udokumentowalem fotkami dalem sobie troche czasu . byla to moja 1 wymiana rozrzadu jaka kolwiek i w ciemno wymienilem samemu zaryzykowalem ale kierowalem sie wedug instrukcji w punkt w punkt bez pospiechu zadnego
Ostatnio edytowano 13 kwi 2014, 22:32 przez lenovoy510p, łącznie edytowano 1 raz
tam jest chyba papierowo--grafitowa uszczelka oryginalnie, więc tak, ( delikatnie/cienko ) uszczelniaczem silikonowym, ale może też być olejem silnikowym