wyciek oleju M6 diesel
Chciałbym się dowiedzieć czy przyczyną tego co się stało była zła bądź nieodpowiednia wymiana uszczelek, które zmieniał dla mnie mechanik. Czy to mechanik zrobił coś nie tak że doszło do rozszczelnienia. Jeśli to jego wina, to co mógł zrobić źle? Chciałbym upewnić się w swojej tezie 
- Od: 4 paź 2010, 20:30
- Posty: 12
- Skąd: belfast
raczej nie.E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
gilek napisał(a):Zatem co było przyczyną? Mógłbyś wyrazić swoją opinię na ten temat?
w poscie pisales o naprawie IC i ta nie ma nic wspolnego z awarią silnika!
ale jesli chodzi o pozniejszy post dot. wymiany podkladek pod wtryskami, no to jesli je wydmuchalo..
to tu zawinil mechanik, ewidentnie, i albo ich po prostu nie wymienil lub nie wszystkie, lub zamontowal inne, stare lub takie co nie pasuja, ale co gorsza przy wymianie nie wyciagnal tych starych, lub niedostatecznie/ za slabo dokrecil mocowania wtryskow, tak czy owak musi poprawic. pozdr.E
Ostatnio edytowano 24 kwi 2011, 18:59 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
U mnie chyba jest wyciek ze skrzynie biegów. Dosyć mocno zaolejone jest miejsce w którym lewa półoś łączy się ze skrzynią. Jest tam jakiś simmering, uszczelnienie lub coś podobnego?
- Od: 15 maja 2010, 16:50
- Posty: 28
- Skąd: Siemiatycze
- Auto: MAZDA 6 2.0D (136KM)
Jest tam uszczelniacz,kosztuje 55zł w ASO. pzdr.
- Od: 15 maja 2010, 16:50
- Posty: 28
- Skąd: Siemiatycze
- Auto: MAZDA 6 2.0D (136KM)
przemek102 napisał(a):Możliwa jest wymiana w warunkach domowych?
wg mnie wszystko idzie domowo wykonac.
spusc olej ze skrzyni, odkrec bumerang od zwrotnicy kola, zdemontuj srube, ktora trzyma kabel od ABSu i potem mozesz wyciagnac oske ze skrzyni.
przy szarpaniu uwazaj, aby nie wyskoczla z przegubu przy kole, bo potem jest z tym troche gimnastyki....pozdr. E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
tak, w skrzyni jest kontrolna śruba..
pozdr.E
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
przemek_bsi napisał(a):Mniej więcej w którym miejscu jest ta śruba. Mam wyciek,podejrzewam lewą półoś.
boczna na, w miare duzy, imbus.
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
przemek_bsi napisał(a):Chyba widziałem tą śrubę. Ona nie służy do spuszczania oleju?
tam są dwie . ta najniżej umiejscowiona jest od spuszczenia oleju, natomiast ta wyżej
jest od kontroli stanu oleju.
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
przemek_bsi napisał(a):Jak odkręcę górną śrubę i nie będzie wyciekał z niej olej, to znaczy, że jest za mało?
tak, to jest test stwierdzający czy jest go tam wystarczająco...
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):przemek_bsi napisał(a):Mniej więcej w którym miejscu jest ta śruba. Mam wyciek,podejrzewam lewą półoś.
boczna na, w miare duzy, imbus.
pozdr.E
Wymieniałem ostatnio olej i w mojej po liftowej M6 nie ma śrub na imbus. Zarówno śruba do spuszczania, jak i dolewania mają charakterystyczne płaskie łby na klucz '17
Śruba od spuszczania jest w najniższym punkcje skrzyni – bliżej koła i tyłu pojazdu.
ale przedlift ma imbusy.
E.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
W sumie to dobrze, że dali śruby na klucz. Dzisiaj przykręcałem osłonę silnika od spodu i zauważyłem, że na obudowie sprzęgła są takie dwie śruby na imbus. Jedna od spodu i druga z boku. Przez chwilę zwątpiłem, czy aby na pewno wymieniłem olej w skrzyni
Enduro nie wiesz do czego te dwie śruby?

WItam
Kilka tygodni temu wymieniłem intercooler na używany ale zaklejony tak jak ma być. W niedzielę sprawdziłem poziom oleju i był na min. Kiedy intercooler był pęknięty olej pojawił się pod zderzakiem po lewej stronie. Tym razem gdy sprawdziłem podwozie, wyciek oleju ciągną się mniej więcej od intercoolera do przegubu osłony spodniej pod silnikiem.
Olej pojawił się w tym miejscu:
http://imageshack.us/photo/my-images/857/dsc00336f.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/849/dsc00333q.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/98/dsc00334ft.jpg/
Co to jest za zawór i czy to możliwe aby z niego właśnie wypływał olej?. Po zgaszeniu silnika tak po około 1 sekundzie może krócej coś zamyka/otwiera.
Czy możliwe jest, że pęd powietrza przenosi olej z dołu od intercoolera aż do tego miejsca na fotce?
Z góry dzięki za pomoc.
Kilka tygodni temu wymieniłem intercooler na używany ale zaklejony tak jak ma być. W niedzielę sprawdziłem poziom oleju i był na min. Kiedy intercooler był pęknięty olej pojawił się pod zderzakiem po lewej stronie. Tym razem gdy sprawdziłem podwozie, wyciek oleju ciągną się mniej więcej od intercoolera do przegubu osłony spodniej pod silnikiem.
Olej pojawił się w tym miejscu:
http://imageshack.us/photo/my-images/857/dsc00336f.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/849/dsc00333q.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/98/dsc00334ft.jpg/
Co to jest za zawór i czy to możliwe aby z niego właśnie wypływał olej?. Po zgaszeniu silnika tak po około 1 sekundzie może krócej coś zamyka/otwiera.
Czy możliwe jest, że pęd powietrza przenosi olej z dołu od intercoolera aż do tego miejsca na fotce?
Z góry dzięki za pomoc.
- Od: 1 lis 2010, 22:41
- Posty: 17
- Skąd: Redditch UK
- Auto: Mazda 6 TS2 2.0 Diesel (136) Kombi
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6