Bolek napisał(a):Szkoda, że nie ma kontrolki wskazującej na trwające oczyszczanie filtra. Wydaje mi się, że w moim przypadku filtr wypala się z dość dużą dokładnością – raz na 1000 km (zapach i spalanie), np. jadać z Wrocławia do BXL zaczyna się to zawsze kawałek za granicą NL/BE. Jeśli dzieje się to częściej – to w jakiś niezauważalny dla mnie sposób. Wczuwać się w zachowanie samochodu nie mam zbytniej ochoty; kontrolka byłaby jednoznaczna. Można by korelować długość i ilość cykli ze stylem jazdy, paliwem itd. Pewnie da się taki sygnał znaleźć i podpiąć diodkę… Trochę antyszpiegowsko pomyśleli cały ten DPF, który w nietrafionym założeniu, miał być niezauważalny. Osobiście go olewam, lubię jednak wiedzieć co, jak i dlaczego.
tak tu masz racje bolek ,toyota troche inaczej to rozwiazała niewiem w ktorym roczniku ale masz przycisk i lapke przyciskasz i sie wypala i koniec zabawy