Problemy z pracą i mocą silnika

Postprzez ANDY999 » 21 lis 2008, 19:11

Enduro sprawdzę tą ośkę chociaż jakiś czas temu Jaksa mówił że turbo jest Ok hmm sam już nie wiem co tu robić , a te kabelki to tak te co idą od strony chłodnicy do turbo już patrzyłem, ten taki luźny co idzie po prawej stronie scv(trochę niżej biała kostka też patrzyłem wyglądają ok jak fabryka zrobiła , w nadkolu od kierowcy też jakiś od intercoolera idzie też był oglądany,kabelek co przechodzi od strony filtra paliwa i jest tam taka pionowa kostka też wygląda na nieruszony,co tu jeszcze zobaczyć pod kierownicą idzie tyle kabli że strach coś tam dotknąć, myślę tylko że są jakieś nie widoczne jescze w komorze silnika tylko gdzie?i czy są takowe napewno?
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez Enduro » 21 lis 2008, 20:16

ANDY999 napisał(a):a te kabelki to tak te co idą od strony chłodnicy do turbo już patrzyłem, ten taki luźny co idzie po prawej stronie scv(trochę niżej biała kostka też patrzyłem wyglądają ok jak fabryka zrobiła , w nadkolu od kierowcy też jakiś od intercoolera idzie też był oglądany,kabelek co przechodzi od strony filtra paliwa i jest tam taka pionowa kostka też wygląda na nieruszony,

to nie jest proste i latwe....
ale jak codziennie jeden kabel zmierzysz miernikiem.
jaki ma opor (a jak stwierdzisz wysoki, to musisz go porownac z innym autem) i jak jedna wtyczke wypniesz i przeczyscisz
to na pewno polepszysz stan twojego auta i zajmie to tobie moze 1-lub 2 m-ce!!!!
P.S. niestety wizualnie kabelek moze bac okay,
ale jak jego styk z wtykiem jest naruszony,
to jest to olbrzymi problem, bo w systenie nie ma odpowiednich wartosci i motor pracuje nie na optymalnych warunkach!!!
bo tego uszkodzenia nie widac, i nie slychac
a czuc,
no bo nie jedzie jak powinnien!!!!
powodz.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez ANDY999 » 22 lis 2008, 22:01

Enduro a jakie kable i od czego mogą znajdować się na podszybiu, pod tą plastikową osłoną na której są zamontowane wycieraczki? bo dzisiaj byłem u znajomego blacharza a on akurat zdemontował taki element na podszybiu z tym że w skodzie fabii i zauważyłem tam parę kabelków ,a sądzę że w maździe na podszybiu też jakieś są tylko ciekawi mnie jakie? i pytanko ilę kosztuje nowy seneloid, i jeszcze jedno pytanko ,ile trybów pracy ma komputer w Magdzie , bo dziś kolega dowiedział się że w jego lanosie daewoo są aż trzy, może madzia moja też pracuje na jakimś np serwisowym i coś się chrzani ,a może ktoś w mapach grzebał, i program się rozjeżdża, i jescze jedno pytanko jak zresetować ustawienia komputera,czy wystarczy odpiąć klemy od akumulatora?
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez MAZVAGTECH » 23 lis 2008, 15:53

ANDY999 napisał(a):może ktoś w mapach grzebał, i program się rozjeżdża

Nie ma takiej opcji, nawet ASO nie ma dostepu do map zaplonu
ANDY999 napisał(a):może madzia moja też pracuje na jakimś np serwisowym i coś się chrzani

Tryb serwisowy objawia sie swiecacymi kontrolkami
ANDY999 napisał(a):czy wystarczy odpiąć klemy od akumulatora?

Kleme plusowa zdjac 30 sekund pedal hamulca nacisnac i juz masz reset komputera do nastaw fabrycznych
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez ANDY999 » 23 lis 2008, 16:50

Dzięki Maxkls,natomiast może wiesz co za kabelki i dą na podszybiu???
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez Enduro » 23 lis 2008, 19:49

ANDY999 napisał(a): jakie kable i od czego mogą znajdować się na podszybiu, pod tą plastikową osłoną na której są zamontowane wycieraczki?


tam jest tylko wtyk do silnika od wycieraczek, w okolicy baterii

[/quote]i pytanko ilę kosztuje nowy seneloid[/quote]

to koszt ok. 150 euro!

[/quote]i jeszcze jedno pytanko ,ile trybów pracy ma komputer w Magdzie[/quote]

wiem o dwóch..
normalnym i awaryjnym, ale nie twierdze że to wszystkie!!!

[/quote]jak zresetować ustawienia komputera ?[/quote]

proponuje odpiąć klemy od akumulatora i je zewrze
(tylko klemy, bez baterii...)
UWAGA ! BATERII NIE ZWIERAĆ!!!!!!!!
tak na chwile, aby wyzerowć kpl. kompa...
ale tu też podpinam info od Maxkls-a,
aby wcisnąć pedal hamulca...nie zaszkodzi mu!!!
pozdr.
E.[/b][/u]
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez fuks » 23 lis 2008, 21:58

maxkls napisał(a):Tryb serwisowy objawia sie swiecacymi kontrolkami


opisz proszę dokładnie jakie się świecą i w jakim momencie (np. przy rozruchu, stale, chwilowo itp itd)
SPRZEDAM MOJĄ MADZiĘ... już sprzedałem... ojojojojoj
http://otomoto.pl/mazda-6-sport-exclusive-C8780262.html

KONIECZNIE TO ZOBACZ – GORĄCY TEMAT !!!
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2008, 11:41
Posty: 124
Skąd: Poznań
Auto: Mercedes W211 E270 CDI 2002r.

Postprzez Enduro » 23 lis 2008, 22:03

fuks napisał(a):
maxkls napisał(a):Tryb serwisowy objawia sie swiecacymi kontrolkami


opisz proszę dokładnie jakie się świecą i w jakim momencie (np. przy rozruchu, stale, chwilowo itp itd)

check engine non stop, kolor kanarkowy...
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez ANDY999 » 24 lis 2008, 20:10

u mnie się nic nic nie świeci ,tylko cały czas szukam przyczyny , i może zresetować kompa, chociaż z tego co wiem akumulator był odłączony już raz w serwisieprzy okazji jakiejś naprawy i to też nic nie pomogło ale sprubóję jeszcze raz , z tym hamulcem , natomiast Enduro co bzyczy, patrząc z przodu auta z lewej strony gzieś na dole,czasami bzyczy czasami nie , i bynajmniej nie jest to ani wentylator, ani webasto,bo wiem jakie one dają dźwięki , a to dokładnie jest bzzzzzz,........przerwa ...............bzzzzz.................,a czasami w ogóle nie słychaĆ ,I NIE MA ZNACZENIA CZY samochód zimny czy ciepły czasami coś bzyczy, tak w okolicy pompy paliwka
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez radekbialy » 24 lis 2008, 22:09

zobacz sobie to może masz coś takiego
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=53541
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2008, 22:47
Posty: 58
Skąd: włocławek
Auto: 626 2.0 99r 136KM

Postprzez ANDY999 » 24 lis 2008, 22:27

Wiesz co nie mogę tego odsłuchać niewiem czemu ale nie mogę ,ale z tego co pisze właściciel tamtego autka to dźwięk jakby łożysko jakieś wyło, a tu jest takie jakby spięcie w elektrcye takie bzzzyt, przerwa bzzzz bzzzz dosłownie tak słyszę jak pisze :| ale ten odgłos to tak jakby gdzieś poniżej popmy paliwa,bardziej przy dolnej częsci zderzaka
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez Enduro » 25 lis 2008, 01:30

a moze EGr...
bo on tak tez lubi robic,
jak ma luzy na osce
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez ANDY999 » 28 lis 2008, 22:37

Panowie dzisiaj zaświeciiły się dwie kontrolki check engine(pomarańczowy silniczek,i jakaś druga samochodzik a za nimślady chamowania ,ta kontrolka jest między obrotomierzem, a speedomierzem ,co to za kod ,bo potem odpiołem klemę plusową i skasowałem , bo z autem w sumie nic się nie dzieje,tylko dostało takiego kopa, i trochę głośniej chodzi ,że już jestem głupi do kwadratu,ciekawe jak jutro po odpaleniu czy coś się znów zmieni czy nie.,acha a przed zaświeceniem kontrolek samochód ,delikatnie się zatrząsł,kurde ja mam już dość ,przecież to jakaś paranoja,ja już po nocach nie śpię przez to auto.POMOCY, Panowie a czy IC to się jakoś czyści czasami, bo ja mam już ten po wymianie i jest suchy,ale czy te doloty powietrza to się powinno czyścić co jakiś czas bo niewiem ,może mam gdiześ przytkany układ powietrza , i dlatego mi ten samochód tak dziwnie pracuje raz tak,raz tak,sam już nie wiem zaczynam filozofować :(
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez fuks » 28 lis 2008, 22:55

ANDY999 napisał(a):dzisiaj zaświeciiły się dwie kontrolki check engine(pomarańczowy silniczek,i jakaś druga samochodzik a za nimślady chamowania


ANDY999 napisał(a):przed zaświeceniem kontrolek samochód ,delikatnie się zatrząsł


miałem dokładnie tak samo, tylko przy dużej prędkości, testowałem silnik po zmianie wtrysków i auto zgasło w czasie jazdy. Po kilku minutach spróbowałem odpalić i odpaliło, kontrolki zgasły a silnik faktycznie dostał większego kopa.
SPRZEDAM MOJĄ MADZiĘ... już sprzedałem... ojojojojoj
http://otomoto.pl/mazda-6-sport-exclusive-C8780262.html

KONIECZNIE TO ZOBACZ – GORĄCY TEMAT !!!
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2008, 11:41
Posty: 124
Skąd: Poznań
Auto: Mercedes W211 E270 CDI 2002r.

Postprzez ANDY999 » 29 lis 2008, 14:19

Fuks a doszedłeś o co chodzi?. bo ja wczoraj zresetowałem kompa .kontrolki zgasły, i wszystko jest ok,tylko dzisiaj rano samochód stracił już temperament , poprostu jeździ jak jeździł do d...,-kurde kto to słyszał o takich jajach z samochodem ,w głowie mi sieto nie mieści.
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez ANDY999 » 29 lis 2008, 14:36

Jeżeli ktoś się złości na diesla ,i brak mu adrenaliny, to proszę sobie kupić MPS-a -trochę wymiata ,wiem bo Jaksa mnie dzisjaj przewiózł,lepsze niż concorde -260 PSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS polecam,a tak w ogóle to sam zastanawiam się nad czymś co mniej trzęsie, i jest mniej kłopotliwe,tylko jedna Wada ,chyba każdej Mazdy szum powietrza , że trzeba sprawdzać czy okn nie są przypadkiem otwarte,i tu widzę że nie jestem sam <lol>
AJST
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2008, 20:55
Posty: 87
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 6 2.0 136 KM diesel

Postprzez fuks » 29 lis 2008, 14:39

ANDY999 napisał(a):Fuks a doszedłeś o co chodzi?.


nie , olałem to , ten typ tak ma
SPRZEDAM MOJĄ MADZiĘ... już sprzedałem... ojojojojoj
http://otomoto.pl/mazda-6-sport-exclusive-C8780262.html

KONIECZNIE TO ZOBACZ – GORĄCY TEMAT !!!
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... sc&start=0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2008, 11:41
Posty: 124
Skąd: Poznań
Auto: Mercedes W211 E270 CDI 2002r.

Postprzez MAZVAGTECH » 29 lis 2008, 17:43

ANDY999 napisał(a):Panowie dzisiaj zaświeciiły się dwie kontrolki check engine(pomarańczowy silniczek,i jakaś druga samochodzik a za nimślady chamowania

To jest wlanie tryb awaryjny
ANDY999 napisał(a):bo ja wczoraj zresetowałem kompa .kontrolki zgasły, i wszystko jest ok,tylko dzisiaj rano samochód stracił już temperament

Jak bedziesz kasowal swiecenie kontrolek zamiast odczytac kod bledu na testerze to w zyciu sie nie dowiesz co go boli
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez Ukman » 29 lis 2008, 18:52

Ja u siebie kiedy zaswiecily sie kontrolki trakcji i check wymieniłem zawór SCV na nowy ale to nic nie dalo . Zrobiłem test przelewkowy na wtryski gdy samochod dzialał na 3 gary i wyszlo na to ze jeden wtrysk leje konretnie . Po tescie i zlozeniu wszystiego odpalilem auto a tu ciiiichoooo silnik pracuje dobrze :P Dziwne :D:D Moze tu chodziło o jakis syf co wrocił sie do baku i odetkał sie wtrysk :) Nie wiem do dzis dnia silnik dziala na 4 garach i jest ok tyle co mi puka wtrysk ale to na gorszej ropce :)
Avatar użytkownika
 
Od: 9 lip 2008, 21:01
Posty: 579
Skąd: Wawa/Northampton
Auto: Mazda 6 Ts2 SL

Postprzez Enduro » 30 lis 2008, 13:02

Ukman napisał(a):do dzis dnia silnik dziala na 4 garach i jest ok tyle co mi puka wtrysk ale to na gorszej ropce :)

to nie lej tej gorszej ropki!
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6