Wymiana wtryskiwacza
Dzięki.
To jadę do serwisu na kalibracje
To jadę do serwisu na kalibracje
- Od: 25 mar 2012, 13:02
- Posty: 32
- Skąd: Komorniki
- Auto: Mazda 6
silnik: 2.0 MZR-CD
rok: 2003
136KM
Witam
Panowie mam spory problem.
Mam dwa wtryski do wymiany.
Dogadałem się z jednym z forumowiczów (na razie nie podam z kim, mam nadzieje że sprawa się wyjaśni)... zabuliłem 850 zł za 2 wtryskiwacze,
Niestety otrzymałem je w stanie rozkładu...

nie wiem kto i po co je rozkręcił... podejrzewam że coś wyjęte lub wymienione jest z wtryskiwaczu.
I teraz pytanie co ważnego jest w tej części... tam da się tylko wyjąć sprężynkę i tą płytkę koniczynkę.
czy te elementy są odpowiedzialne za lanie wtrysku?
czy jak umyję środek, skręce to jest szansa że wtrysk zadziała ?
czy nic nie rozwale w silniku?
nie wiem co może się stać... czy tylko samochód nie odpali czy coś na rozrabia.
Niestety nie mam już kasy na zakup kolejnego wtrysku i albo wymienię na te co dostałem albo zostanę przy starych...
Pawel
Panowie mam spory problem.
Mam dwa wtryski do wymiany.
Dogadałem się z jednym z forumowiczów (na razie nie podam z kim, mam nadzieje że sprawa się wyjaśni)... zabuliłem 850 zł za 2 wtryskiwacze,
Niestety otrzymałem je w stanie rozkładu...

nie wiem kto i po co je rozkręcił... podejrzewam że coś wyjęte lub wymienione jest z wtryskiwaczu.
I teraz pytanie co ważnego jest w tej części... tam da się tylko wyjąć sprężynkę i tą płytkę koniczynkę.
czy te elementy są odpowiedzialne za lanie wtrysku?
czy jak umyję środek, skręce to jest szansa że wtrysk zadziała ?
czy nic nie rozwale w silniku?
nie wiem co może się stać... czy tylko samochód nie odpali czy coś na rozrabia.
Niestety nie mam już kasy na zakup kolejnego wtrysku i albo wymienię na te co dostałem albo zostanę przy starych...
Pawel
pawelsz napisał(a):Dogadałem się z jednym z forumowiczów
czyż ów tajemniczy posłał Ci te wtryski być może z jednego z zachodnich krajów ? a może tylko posiadał takie gazetki,bo studiuje germanistykę ?
gwarancje sprawności też masz ? czy tylko tą obligatoryjną
a w temacie: takie wtryski powinny być złożone wg. mnie przez fachowy warsztat i sprawdzone na stole probierczym.wtedy masz pewność,że nie narobisz sobie bałaganu w silniku.....(czyt. wypalony tłok)
pawelsz napisał(a):Skad wiedziales?
potrafię myśleć i łączyć fakty.
pawelsz napisał(a): Jakies przygody tez byly?
nie,skądże....no,nie licząc może tego małego epizodu:
viewtopic.php?f=139&t=164388
dlatego zapytałem :
tadziol napisał(a):gwarancje sprawności też masz ? czy tylko tą obligatoryjną
Witam. troche szukałem info na temat wtryskiwaczy, ale nie mogłem znalezc zadowalającej mnie odpowiedzi. Dlatego mam pytanko. Posiadam Mazde6 TD 2.0, 2005 rok Ogolnie mechanik stwierdził, ze mam walniete dwa wtryski. Wyslał, je do regeneracji, ale okazało się, ze nie można ich zregenerować! I teraz pytanie, czy mogę kupić dwa używane ( wiadomo, ze nowe straszą kosmiczną ceną!) czy cały komplet?Mieszkam w UK i serwis Mazdy w UK powiedział, ze musze miec równiez Harness ( jest to chyba cały ten kabel do kodowanai). No , ale generalnie jak bym wymienił tylko te dwa zuzyte to nie musialbym posiadac takowego kabla? Bo przeciez juz taki posiadam!
No chyba, ze komputer nie przeczyta tych dwóch nowych( uzywnaych) Jak to jest z tym? pozdro
-
kriss83
tadziol napisał(a):poszczególne kable mają różne opory,a tym samym występują na nich odpowiednio różne spadki napięć.
to właśnie te napięcia o których piszesz.każdy wtrysk ma swój numer i powinien mieć ten sam numer kabla oporowego.
ponieważ wtryski masz różne,to i napięcia też.
tak ma być.
starszy post, ale wszystko Ci wyjaśni
PS. łączę z istniejącym wątkiem
Czyli lepiej jak by kable jednak były w zestawie z wtryskiwaczem! tylko problem w tym, ze jest sporo uzywanych wtrysków na Ebayu ,ale cholera mają je bez kabli!! Mowilem mechanikowi, powiedział, ze moze wymienic ale na moje ryzyko!! I teraz badz tu mądry... Jak myślicie powinno byc ok?pozdrawiam
-
kriss83
Dzień dobry
po diagnozie okazało się że są uszkodzone.
mam 2 wyjścia
1) regeneracja w DENSO (koszt 3200 za 4 wtryski)
2) kupno używanych (ale u kogo?) koszt od 1600zł za 4 wtryski (nieregenerowane ponoć z anglika, po teście, przebieg 130tyś km)
czy ktoś z Was kupował używane, gdzie u kogo bo gwarancji nikt mi nie da (to wiem) ale chociaż polećcie dobre źródło (na co zwrócić uwagę)
dziękuję z góry.
Julia
po diagnozie okazało się że są uszkodzone.
mam 2 wyjścia
1) regeneracja w DENSO (koszt 3200 za 4 wtryski)
2) kupno używanych (ale u kogo?) koszt od 1600zł za 4 wtryski (nieregenerowane ponoć z anglika, po teście, przebieg 130tyś km)
czy ktoś z Was kupował używane, gdzie u kogo bo gwarancji nikt mi nie da (to wiem) ale chociaż polećcie dobre źródło (na co zwrócić uwagę)
dziękuję z góry.
Julia
-
julia13
1. Kto to diagnozował i w jaki sposób?
2. Masz wynik badania na papierze?
3. Potwierdzałaś diagnozę w innym warsztacie? Koszt wtrysków nie jest mały.. warto mieć pewność... i wynik badania z warsztatu specjalistycznego.
4. Uzupełnij dane skąd jesteś.
2. Masz wynik badania na papierze?
3. Potwierdzałaś diagnozę w innym warsztacie? Koszt wtrysków nie jest mały.. warto mieć pewność... i wynik badania z warsztatu specjalistycznego.
4. Uzupełnij dane skąd jesteś.
Diagnoza była robiona w BD serwis we Wrocławiu
http://www.bdserwis.com.pl/
jeden wtrysk za mało daje paliwa a trzy "leją"
wyniki mam na papierze
nie potwierdzałam w innym warsztacie, ten mi się wydaje profesjonalny...
Dopisano 2 sty 2015, 21:10:
dodatkowo powiem, że w ogóle się zaczęło od pękniętego tłoka w czwartym cylindrze i dlatego daliśmy do diagnozy wtryski.
http://www.bdserwis.com.pl/
jeden wtrysk za mało daje paliwa a trzy "leją"
wyniki mam na papierze
nie potwierdzałam w innym warsztacie, ten mi się wydaje profesjonalny...
Dopisano 2 sty 2015, 21:10:
dodatkowo powiem, że w ogóle się zaczęło od pękniętego tłoka w czwartym cylindrze i dlatego daliśmy do diagnozy wtryski.
-
julia13
Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
tym razem łączę z istniejącym wątkiem
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
tym razem łączę z istniejącym wątkiem
julia13 napisał(a):regeneracja w DENSO (koszt 3200 za 4 wtryski)
Czy mówimy o Denso Warszawa ? Ja pytałem w ubiegłym roku to regeneracja była wtedy nie możliwa z powodu braku zestawów naprawczych , czyżby coś się zmieniło w tej kwestii bo też mam 2 wtryski do regenarcji ew. wymiany .

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6