Wymiana wtryskiwacza

Postprzez LesBourgeois » 2 sie 2014, 19:04

Dzięki.
To jadę do serwisu na kalibracje
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2012, 13:02
Posty: 32
Skąd: Komorniki
Auto: Mazda 6
silnik: 2.0 MZR-CD
rok: 2003
136KM

Postprzez pawelsz » 14 sie 2014, 22:37

Witam
Panowie mam spory problem.
Mam dwa wtryski do wymiany.
Dogadałem się z jednym z forumowiczów (na razie nie podam z kim, mam nadzieje że sprawa się wyjaśni)... zabuliłem 850 zł za 2 wtryskiwacze,

Niestety otrzymałem je w stanie rozkładu...

Obrazek

nie wiem kto i po co je rozkręcił... podejrzewam że coś wyjęte lub wymienione jest z wtryskiwaczu.
I teraz pytanie co ważnego jest w tej części... tam da się tylko wyjąć sprężynkę i tą płytkę koniczynkę.
czy te elementy są odpowiedzialne za lanie wtrysku?
czy jak umyję środek, skręce to jest szansa że wtrysk zadziała ?
czy nic nie rozwale w silniku?
nie wiem co może się stać... czy tylko samochód nie odpali czy coś na rozrabia.
Niestety nie mam już kasy na zakup kolejnego wtrysku i albo wymienię na te co dostałem albo zostanę przy starych...

Pawel
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2009, 12:02
Posty: 149 (0/1)
Auto: Mazda 6 GG 2.0 D 136km Top Sport 2005

Postprzez dobrzyn22 » 15 sie 2014, 07:43

Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5230 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez pawelsz » 19 sie 2014, 18:43

Czym czyścicie wtryskiwacze?
Próbuje usunąc nagar ale naftą, rozpuszczalnikiem, benzyną ekstrakcyjną nie idzie...
Macie jakis skuteczny preparat do usuwania nagaru?
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2009, 12:02
Posty: 149 (0/1)
Auto: Mazda 6 GG 2.0 D 136km Top Sport 2005

Postprzez tadziol » 19 sie 2014, 19:52

pawelsz napisał(a):Dogadałem się z jednym z forumowiczów

czyż ów tajemniczy posłał Ci te wtryski być może z jednego z zachodnich krajów ? a może tylko posiadał takie gazetki,bo studiuje germanistykę ? :|
gwarancje sprawności też masz ? czy tylko tą obligatoryjną ??
a w temacie: takie wtryski powinny być złożone wg. mnie przez fachowy warsztat i sprawdzone na stole probierczym.wtedy masz pewność,że nie narobisz sobie bałaganu w silniku.....(czyt. wypalony tłok)
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez pawelsz » 19 sie 2014, 21:55

Dokladnie ten. Skad wiedziales? Jakies przygody tez byly?
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2009, 12:02
Posty: 149 (0/1)
Auto: Mazda 6 GG 2.0 D 136km Top Sport 2005

Postprzez tadziol » 19 sie 2014, 22:10

pawelsz napisał(a):Skad wiedziales?

potrafię myśleć i łączyć fakty.

pawelsz napisał(a): Jakies przygody tez byly?

nie,skądże....no,nie licząc może tego małego epizodu:
viewtopic.php?f=139&t=164388
dlatego zapytałem :
tadziol napisał(a):gwarancje sprawności też masz ? czy tylko tą obligatoryjną
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

PostTen post został usunięty przez bieski 29 sie 2014, 10:22.
Powód: Dubel

PostTen post został usunięty przez bieski 29 sie 2014, 10:22.
Powód: Dubel

PostTen post został usunięty przez tadziol 29 sie 2014, 10:23.

Postprzez kriss83 » 31 gru 2014, 02:43

Witam. troche szukałem info na temat wtryskiwaczy, ale nie mogłem znalezc zadowalającej mnie odpowiedzi. Dlatego mam pytanko. Posiadam Mazde6 TD 2.0, 2005 rok Ogolnie mechanik stwierdził, ze mam walniete dwa wtryski. Wyslał, je do regeneracji, ale okazało się, ze nie można ich zregenerować! I teraz pytanie, czy mogę kupić dwa używane ( wiadomo, ze nowe straszą kosmiczną ceną!) czy cały komplet?Mieszkam w UK i serwis Mazdy w UK powiedział, ze musze miec równiez Harness ( jest to chyba cały ten kabel do kodowanai). No , ale generalnie jak bym wymienił tylko te dwa zuzyte to nie musialbym posiadac takowego kabla? Bo przeciez juz taki posiadam! ;) No chyba, ze komputer nie przeczyta tych dwóch nowych( uzywnaych) Jak to jest z tym? pozdro
kriss83
 

Postprzez dobrzyn22 » 31 gru 2014, 11:47

tadziol napisał(a):poszczególne kable mają różne opory,a tym samym występują na nich odpowiednio różne spadki napięć.
to właśnie te napięcia o których piszesz.każdy wtrysk ma swój numer i powinien mieć ten sam numer kabla oporowego.
ponieważ wtryski masz różne,to i napięcia też.
tak ma być.


starszy post, ale wszystko Ci wyjaśni

PS. łączę z istniejącym wątkiem
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5230 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez pawelsz » 31 gru 2014, 16:01

W Mazdach z 2005 tuz przedliftowych były wersje silnika bez kabli oporowych.
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2009, 12:02
Posty: 149 (0/1)
Auto: Mazda 6 GG 2.0 D 136km Top Sport 2005

Postprzez kriss83 » 2 sty 2015, 19:09

Czyli lepiej jak by kable jednak były w zestawie z wtryskiwaczem! tylko problem w tym, ze jest sporo uzywanych wtrysków na Ebayu ,ale cholera mają je bez kabli!! Mowilem mechanikowi, powiedział, ze moze wymienic ale na moje ryzyko!! I teraz badz tu mądry... Jak myślicie powinno byc ok?pozdrawiam
kriss83
 

Postprzez smile » 2 sty 2015, 20:44

poszukaj na allegro kabli, zobacz czy są i ile kosztują.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez julia13 » 2 sty 2015, 20:52

Dzień dobry
po diagnozie okazało się że są uszkodzone.

mam 2 wyjścia
1) regeneracja w DENSO (koszt 3200 za 4 wtryski)
2) kupno używanych (ale u kogo?) koszt od 1600zł za 4 wtryski (nieregenerowane ponoć z anglika, po teście, przebieg 130tyś km)

czy ktoś z Was kupował używane, gdzie u kogo bo gwarancji nikt mi nie da (to wiem) ale chociaż polećcie dobre źródło (na co zwrócić uwagę)

dziękuję z góry.

Julia
julia13
 

Postprzez smile » 2 sty 2015, 21:25

1. Kto to diagnozował i w jaki sposób?
2. Masz wynik badania na papierze?
3. Potwierdzałaś diagnozę w innym warsztacie? Koszt wtrysków nie jest mały.. warto mieć pewność... i wynik badania z warsztatu specjalistycznego.
4. Uzupełnij dane skąd jesteś.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez julia13 » 2 sty 2015, 21:59

Diagnoza była robiona w BD serwis we Wrocławiu
http://www.bdserwis.com.pl/
jeden wtrysk za mało daje paliwa a trzy "leją"
wyniki mam na papierze

nie potwierdzałam w innym warsztacie, ten mi się wydaje profesjonalny...

Dopisano 2 sty 2015, 21:10:

dodatkowo powiem, że w ogóle się zaczęło od pękniętego tłoka w czwartym cylindrze i dlatego daliśmy do diagnozy wtryski.
julia13
 

Postprzez dobrzyn22 » 3 sty 2015, 10:31

Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...

tym razem łączę z istniejącym wątkiem
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5230 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez MIRAS M6 » 1 lut 2015, 21:57

julia13 napisał(a):regeneracja w DENSO (koszt 3200 za 4 wtryski)

Czy mówimy o Denso Warszawa ? Ja pytałem w ubiegłym roku to regeneracja była wtedy nie możliwa z powodu braku zestawów naprawczych , czyżby coś się zmieniło w tej kwestii bo też mam 2 wtryski do regenarcji ew. wymiany .
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6