Przeskakujący pasek rozrządu
Wsteczny nie ma nic do rzeczy. Problemem jest pompa wspomagania, prawdopodobnie zablokowany Control Valve, bo pasek nie przeskakuje przy jeździe na wprost tylko przy zablokowanej kierownicy w skrajnym położeniu.
Generalnie w samochodach nawet jak wrzucisz wsteczny to silnik i tak kręci się w tą samą stronę.
A może w Maździe zrobili inaczej.
Generalnie w samochodach nawet jak wrzucisz wsteczny to silnik i tak kręci się w tą samą stronę.
A może w Maździe zrobili inaczej.

Czytałem o przypadku gdy auto stało z górki na biegu wstecznym, spowodowało to na pięcie napinacza a po odpaleniu napinacz nie napiął dobrze paska + do tego pompa i mamy przeskoczony pasek, od taka luźna teoria 
tak, ale to jest opcja , kiedy w tych spec. warunkach pasek przeskakuje ale przy odpaleniu silnika!
a u niego ponoc wsio jest okay/nowe itp i podczas pracy na wstecznym przeskakuje.
E
a u niego ponoc wsio jest okay/nowe itp i podczas pracy na wstecznym przeskakuje.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
mura1987 napisał(a):Nie zdazylem wyjechac z jego podworka Wyjezdzalem oczywiscie tylem przy maksymalnie skreconych kolach Slychac bylo tylko huczenie buczenie cos z tego typu dzwieku I zgasl
Przypominam opis Autora bo niektórzy się już gubią

no, ale pisal, ze na wstecznym..
E
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
A napisał, że na pierwszym ruszał z maksymalnym skrętem?
Dla silnika jest obojętne na którym biegu jedziesz – zawsze obraca się w tą samą stronę.
Silnik możesz zgasić raptownym puszczeniem sprzęgła i nic nie ma prawa się stać.
Dla silnika jest obojętne na którym biegu jedziesz – zawsze obraca się w tą samą stronę.
Silnik możesz zgasić raptownym puszczeniem sprzęgła i nic nie ma prawa się stać.
ja chyba pasuje, bo to zagadka dla Archiwum X
i przeskakuje na inne strony w necie
E
i przeskakuje na inne strony w necie
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam Jak narazie czyli od kilku dni jezdze bez problemów Mechanił zrobił jakiś ogranicznik aby nie mozna wykonac maksymalnego skretu kierownica i narazie wszystko chodzi... No i przymierzam sie oczywiscie do kupna i wymiany pompy wspomagania...
- Od: 31 gru 2015, 19:00
- Posty: 28
- Skąd: Suwałki
- Auto: mazda 6 GG 2.0 diesel 136 km 2003r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6