jak obudowa jest nieszczelna, to ten guzik nie da rady podciagnc paliwa..
pozdr.E
Problem z odpalaniem – diesel
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
obudowa filtra jest szczelna. Na króciec "wylotowy" z filtra założyłem kawałek węża gumowego i do butelki plastikowej. Zaraz filtr zaciągnął paliwo, i zaczął lać do butelki. Jeszcze dzisiaj biorę się za wymianę pompy i mam nadzieję że to będzie to a nie np czujnik na listwie
- Od: 12 paź 2016, 18:49
- Posty: 7
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 cdti 136KM Oznaczenie silnika RF-5C rocznik 2003
Tsugoza napisał(a):..to będzie to a nie np czujnik na listwie
chyba lepiej kpl. listwe wymienic na uzywke..
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam. Jeżdżę Mazdą 6 z 2003 roku, diesel 136 koni. Opiszę sytuację która mi się przytrafiła. Po cały dniu w szkole przychodzę do samochodu i chcę go odpalić. Niestety kluczyk dochodzi do pozycji zapłonu (zapalają się kontrolki na zegarach, które po odpaleniu samochodu znikają; radio gra normalnie, klimatyzacja pracuje i światła również). Dalej nie można przekręcić kluczyka, tak jak by był zablokowany. Po kilku próbach odpalenia dałam sobie spokój z odpaleniem. Auto odpaliło dopiero "na pycha". Rozrusznik został wymieniony około pół roku temu. Dzisiaj powtórzyła się ta sama sytuacja, tylko teraz wyłączyłam radio i chyba klimatyzację. Po kilku próbach przekręcenia kluczyka w końcu odpaliła. Wcześniej, w takim przypadku, pomagało też, gdy auto sturlało się lekko (tak było pod wiatą garażową). Ogólnie auto odpala się przy pierwszym podejściu. Od bardzo długiego czasu pali się też czasami awaria silnika (prawdopodobnie problem z grzaniem świec), ale jak już się silnik rozgrzeje to przy następnym odpaleniu znika ta ikonka. Auto należy do mojego chłopaka, a on jest właścicielem od 5 lat. Proszę o sugestie dotyczące tego problemu. Rozrząd był robiony że 3 lata temu.
- Od: 7 gru 2016, 14:22
- Posty: 4
- Auto: Mazda 6 kombi. 2003 rok, 2.0 diesel,
Ale w momencie przekręcenia kluczyka w fazę "chełtolenia" auto odpala czy nie może odpalić, bo strasznie zawile jest to opisane, że odpala gasną kontrolki, ale nie odpala.
1. Kręci i nie chce odpalić ?
2. Kręcisz i głucha cisza?
3. Kręcisz i strzela jak z karabinu maszynowego?
4. Kręcisz i raz odpali raz nie?
5. czy w ogóle nie można przekręcić kluczyka w fazę "chełtolenia"
1. Kręci i nie chce odpalić ?
2. Kręcisz i głucha cisza?
3. Kręcisz i strzela jak z karabinu maszynowego?
4. Kręcisz i raz odpali raz nie?
5. czy w ogóle nie można przekręcić kluczyka w fazę "chełtolenia"
Kręcę i głucha cisza
Dopisano 7 gru 2016, 14:34:
I nie odpala
Dopisano 7 gru 2016, 14:34:
I nie odpala
- Od: 7 gru 2016, 14:22
- Posty: 4
- Auto: Mazda 6 kombi. 2003 rok, 2.0 diesel,
Połączyłem z istniejącym wątkiem.
Proszę się z nim zapoznać, a także z tym:
viewtopic.php?f=409&t=65086&hilit=po+przekr%C4%99ceniu+kluczyka+cisza
Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
chyba nie będę komentował...
Proszę się z nim zapoznać, a także z tym:
viewtopic.php?f=409&t=65086&hilit=po+przekr%C4%99ceniu+kluczyka+cisza
Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
Madziucha6 napisał(a):Od bardzo długiego czasu pali się też czasami awaria silnika



Jeśli przekrecasz kluczyk na zapłon i jest cisza, rozrusznik nie kręci. To szczotki w rozruszniku się zawieszają. Możesz próbować postukać jakimś kluczem albo innym narzędziem po rozruszniku powinno pomóc na jakiś czas. Jak problem będzie częściej występować to musisz juz szczotki wymienić 
Mój problem też dotyczy odpalania i pracy na wolnych obrotach.
Przeczytałam wątki i w sumie nie wiem gdzie powinnam się dopisać.
Po wymianie wytrysku na komputerze błąd P1676. Dodatkowo pali się mil i kontrola trakcji.
Magik od kompitera nic zrobić nie umie. Od 3 tygodni auto stoi.
Nauczyłam się już dużo. Podłączyłam forscanem. Jeszcze raz wprowadzam kody i zapisałam, zrestartowałam komputer, ale później błąd się pojawił znów. Problem istnieje. Może macie jakieś pomysły lub doświadczenie.
Dopisano 21 sty 2017, 19:32:
Dodam, że P1676 oznacza dane wtrysku niekompatybilne
Przeczytałam wątki i w sumie nie wiem gdzie powinnam się dopisać.
Po wymianie wytrysku na komputerze błąd P1676. Dodatkowo pali się mil i kontrola trakcji.
Magik od kompitera nic zrobić nie umie. Od 3 tygodni auto stoi.
Nauczyłam się już dużo. Podłączyłam forscanem. Jeszcze raz wprowadzam kody i zapisałam, zrestartowałam komputer, ale później błąd się pojawił znów. Problem istnieje. Może macie jakieś pomysły lub doświadczenie.
Dopisano 21 sty 2017, 19:32:
Dodam, że P1676 oznacza dane wtrysku niekompatybilne
-
malgo
Mechanik od rozruszników stwierdził że, rozrusznik jest w bardzo dobrym stanie.
Prawdopodobnie olej go trochę zalał i dlatego nie chciał pracować – dzisiaj miał być wymieniony rozrząd i okazało się że cały silnik jest mocno zaolejony od zewnętrznej strony, dodatkowo urwało się "uszko" od pompy oleju i samochód musiał zostać u mechanika......
Prawdopodobnie olej go trochę zalał i dlatego nie chciał pracować – dzisiaj miał być wymieniony rozrząd i okazało się że cały silnik jest mocno zaolejony od zewnętrznej strony, dodatkowo urwało się "uszko" od pompy oleju i samochód musiał zostać u mechanika......
- Od: 7 gru 2016, 14:22
- Posty: 4
- Auto: Mazda 6 kombi. 2003 rok, 2.0 diesel,
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6