Łożyska (tradycyjne) a nie olejowe działają na początku i na końcu (przede wszystkim) ale rozruchu/zatrzymania. W czasie pracy silnika najważniejsze jest łożysko olejowe/ślizgowe.
Ryciny są niepotrzebne – wystarczy olej w głowie i trochę wyobraźni.
Jestem tylko księdzem i możliwe, że znam się niedokładnie – a budowa turbiny (praktyczna) jest opisana w poradniku. Powinno tyle wystarczyć.
W przypadku diesla jest o tyle lepiej z turbinką, że temp. wydechu jest niższa niż temp. w wydechu benzyniaka (z wyjątkiem oczyszczania DPF'a). Więc te turbiny mają mniejsze problemy z żywotnością. Na temat "wieczności" turbin mazdy wiem z praktyki a nie z teorii książkowej – ma na to wpływ nie tyle ich budowa (wszystkie są zbudowane mniej więcej tak samo jeśli chodzi o układ zawieszenia) tylko obciążenie ciśnieniem doładowania, które jest znacząco niższe.
Awaria turbosprężarki? – spadek mocy
1, 2
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6