Awaria turbosprężarki? – spadek mocy

Postprzez xANDy » 1 paź 2007, 19:59

Łożyska (tradycyjne) a nie olejowe działają na początku i na końcu (przede wszystkim) ale rozruchu/zatrzymania. W czasie pracy silnika najważniejsze jest łożysko olejowe/ślizgowe.
Ryciny są niepotrzebne – wystarczy olej w głowie i trochę wyobraźni.

Jestem tylko księdzem i możliwe, że znam się niedokładnie – a budowa turbiny (praktyczna) jest opisana w poradniku. Powinno tyle wystarczyć.
W przypadku diesla jest o tyle lepiej z turbinką, że temp. wydechu jest niższa niż temp. w wydechu benzyniaka (z wyjątkiem oczyszczania DPF'a). Więc te turbiny mają mniejsze problemy z żywotnością. Na temat "wieczności" turbin mazdy wiem z praktyki a nie z teorii książkowej – ma na to wpływ nie tyle ich budowa (wszystkie są zbudowane mniej więcej tak samo jeśli chodzi o układ zawieszenia) tylko obciążenie ciśnieniem doładowania, które jest znacząco niższe.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6