Schemat podciśnienia RF7J
Strona 1 z 1
Witam. Czy jest ktoś w posiadaniu schematu podciśnienia do silnika RF7J? Na forum i w google znalazlem jedynie do RF5C gdzie pod ten schemat jest podpiety takze egr. Chyba ze dla obydwu silnikow schemat jest taki sam tylko w rf7j pomijamy egr. Ewentualnie jeżeli ktos posiadajacy polifta bylby sklonny wrzucić fotke jak ma podpiete wezyki bylbym bardzo wdzieczny. Z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam.
- Od: 14 lis 2017, 14:08
- Posty: 15
- Auto: Mazda 6 2005r. Lift, Hatchabck 2.0 Diesel Manual 6 Biegów
http://japancars.ru/index.php?route=cat ... k_id=1375A i tam masz dwie zakładki jak coś
- Od: 6 maja 2018, 14:41
- Posty: 43
- Auto: Mazda 5, mzr cd 2.0 143 km, 2008r.
Dałeś rade to podłączyć po tym schemacie? Bo mam problem kupiłem mazde z silniekiem rf7j i mam zle chyba popodłączne.
- Od: 21 sty 2015, 22:33
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6, 2.0 Diesel 136KM 2003r
Mazda 6, 2.0 Diesel 121KM
2006r
Tak, podłączyłem bez problemu
Dopisano 8 sie 2019, 11:59:
jutro będę rozbierał dolot więc mogę wrzucić jakeś fotki jezeli to Ci pomoze
Dopisano 9 sie 2019, 11:38:
https://zapodaj.net/de64b5db60f65.jpg.html
Na zdjęciu przy zaworze sterującym sa dwie kropki. Do czerwonej kropki idzie przewód z filtrem bałozielonym ktory podłączony jest do gruszki turbiny. Do niebieskiej kropki idzie przewod jednego króćca z puchy filtra powietrza (chodzi o te dwa króćce obok siebie w tej samej linii, ten na samej górze puchy i na samym dole powinny być zaślepione). Zaś do drugiego króćca podłączasz vacum przewodem z zaworkiem ze strzałką (strzałka powinna być skierowana w stronę filtra powietrza. i to byłoby na tyle, masz gotowy obieg podcisnienia
Dopisano 8 sie 2019, 11:59:
jutro będę rozbierał dolot więc mogę wrzucić jakeś fotki jezeli to Ci pomoze
Dopisano 9 sie 2019, 11:38:
https://zapodaj.net/de64b5db60f65.jpg.html
Na zdjęciu przy zaworze sterującym sa dwie kropki. Do czerwonej kropki idzie przewód z filtrem bałozielonym ktory podłączony jest do gruszki turbiny. Do niebieskiej kropki idzie przewod jednego króćca z puchy filtra powietrza (chodzi o te dwa króćce obok siebie w tej samej linii, ten na samej górze puchy i na samym dole powinny być zaślepione). Zaś do drugiego króćca podłączasz vacum przewodem z zaworkiem ze strzałką (strzałka powinna być skierowana w stronę filtra powietrza. i to byłoby na tyle, masz gotowy obieg podcisnienia
- Od: 14 lis 2017, 14:08
- Posty: 15
- Auto: Mazda 6 2005r. Lift, Hatchabck 2.0 Diesel Manual 6 Biegów
Witam. Podczepie się pod ten wątek. Jest ktoś w stanie mi powiedzieć czy rura dolotu turbo jest taka sama zarówno przy silniki RF5C i RF7J?
- Od: 30 sie 2019, 20:38
- Posty: 1
- Auto: Mazda 6,GG, 2.0 CiDT 143km, 2007
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6