Problem z obrotami

Postprzez Jarych » 16 paź 2018, 22:12

Witam
Doradźcie coś bo nie wiem już...
Podkładki pod wtryskami wymienione miesiąc temu
Rozrząd będę wymieniał w przyszły weekend...
Mazda jest po wymianie turbo od razu jak ją kupiłem( turbo uzywane)
Poniżej zamieszczam link z filmem


https://youtu.be/Mem5BOzKNLg
Początkujący
 
Od: 23 paź 2017, 10:21
Posty: 11
Auto: Mazda 6 2.0 CiTD RF7J
143km
2006r

Postprzez drx8 » 17 paź 2018, 09:57

a co jest z tymi obrotami nie tak?
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2015, 23:31
Posty: 168 (0/5)
Skąd: CK
Auto: Mazda 6 GG Liftback
2.0MZR-CD 136KM
2004r. RF5C

Postprzez Jarych » 17 paź 2018, 14:20

Falują, nieznacznie ale falują, do tego dochodzi twarda praca silnika kiedy włączam klime
Początkujący
 
Od: 23 paź 2017, 10:21
Posty: 11
Auto: Mazda 6 2.0 CiTD RF7J
143km
2006r

Postprzez drx8 » 18 paź 2018, 06:36

falują, na zimnym , na rozgrzanym? czy nie ma znaczenia. Jaki masz silnik RF5c RF7J ? uzupełnij opis pojazdu.
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2015, 23:31
Posty: 168 (0/5)
Skąd: CK
Auto: Mazda 6 GG Liftback
2.0MZR-CD 136KM
2004r. RF5C

Postprzez Jarych » 19 paź 2018, 17:29

Moja mazda to 2 litrowy diesel o mocy 143 koni
RF7J 2006r
Obroty falują zazwyczaj na zimnym choć i na ciepłym potrafi się to dziać.
Z rana jak odpalam to pracuje jak traktor

Wrzucam filmik w którym auto pracuje po 3 godzinach stania

https://youtu.be/BF269oTU_C4
Początkujący
 
Od: 23 paź 2017, 10:21
Posty: 11
Auto: Mazda 6 2.0 CiTD RF7J
143km
2006r

Postprzez DooOminO » 19 paź 2018, 20:47

Nie ma to jak nagrać klekotanie silnika siedząc w aucie.. ale co innego jak nie wtryski – na warsztat na diagnostykę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 14:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez Jarych » 19 paź 2018, 20:58

Odpowiem Ci szybko że nagrałem silnik ale film nie oddaje tego co słyszy ucho
Początkujący
 
Od: 23 paź 2017, 10:21
Posty: 11
Auto: Mazda 6 2.0 CiTD RF7J
143km
2006r

Postprzez DooOminO » 20 paź 2018, 14:31

Sprawdź wtryski i się dużo wyjaśni. Korekty sprawdzaj na załączonej klimatyzacji i na wyłączonej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 14:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez Jarych » 24 paź 2018, 09:10

A mam jeszcze takie pytanko, czy może to być wina przepustnicy? Lub SCV? A może przepływomierz ? Wolał bym wyeliminować najtańsze rzeczy zanim przejdę do wtryskow, zresztą zauważyłem że jak auto osiągnie już temperaturę roboczą to się uspokaja i wariacji z obrotami nie ma, tylko na zimnym to występuje, a jak były by walniete wtryski to chyba temperatura nie miała by znaczenia
Początkujący
 
Od: 23 paź 2017, 10:21
Posty: 11
Auto: Mazda 6 2.0 CiTD RF7J
143km
2006r

Postprzez DooOminO » 26 paź 2018, 08:37

Tak może być to wszystko co wymieniłeś jeśli więc stawiasz diagnozy to dlaczego nie diagnozujesz? Elementy wymienione są do sprawdzenia, na samym początku korekty wtryskiwaczy o których pisałem post wcześniej ale został on przez Ciebie chyba pominięty bo pytasz o inne możliwości nie sprawdzając "pierdoły" o której pisałem. Do korekt dołącz jeszcze ciśnienia na szynie cr i sprawdź czy jedno z drugim w różnych przypadkach np włączona klima reaguje parametrem bieżącym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 14:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6