silnik odpala i od razu gaśnie

Postprzez DooOminO » 8 paź 2018, 07:18

Zrobić tak jak napisałem wyżej plus sprawdzić jakie ciśnienie na szynie paliwowej jest osiągane
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez Gandzia » 8 paź 2018, 08:17

A podłączałeś auto pod kompa ? Może to faktycznie immo odłącza zapłon
Klubowicz
 
Od: 24 kwi 2014, 18:11
Posty: 395
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Xedos 9 TA KL 2.5 V6 2002r
Były
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 LPG 1995r
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 1999r
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 1993r

Postprzez DooOminO » 9 paź 2018, 08:27

Problem z immo nie dałby w ogóle odpalić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez Gandzia » 9 paź 2018, 08:33

Tak jak już pisałem wcześniej gdy odpalałem auto dorabianym kluczykiem bez immo to odpalał normalnie i po chwili gasł
Klubowicz
 
Od: 24 kwi 2014, 18:11
Posty: 395
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Xedos 9 TA KL 2.5 V6 2002r
Były
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 LPG 1995r
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 1999r
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 1993r

Postprzez drx8 » 9 paź 2018, 12:02

Przyszło mi jeszcze do głowy, że to może być czujnik położenia wału.
Forumowicz
 
Od: 11 paź 2015, 00:31
Posty: 168 (0/5)
Skąd: CK
Auto: Mazda 6 GG Liftback
2.0MZR-CD 136KM
2004r. RF5C

Postprzez dzaper » 16 paź 2018, 00:04

Witam mogę się mylić ale może winowajca jest przepływomierz.
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2015, 21:06
Posty: 75 (10/1)
Skąd: Żywiec
Auto: Mazda premancy 2.0

Postprzez DooOminO » 16 paź 2018, 22:10

Przepływomierz? Proszę was.. odłącz go i wtedy odpalaj i sobie zobaczysz czy on jest winowajcą.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez Przem96 » 17 paź 2018, 12:59

Przepływomierz i czujnik polozenia walu odpada :/ powoli koncza sie pomysly. A przyczyna jakas musi byc.
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2018, 11:15
Posty: 21
Auto: Mazda 6 2.0 DIESEL 2003r

Postprzez tadziol » 17 paź 2018, 17:04

Przem96 napisał(a):A przyczyna jakas musi byc.

Owszem,masz uszkodzone wtryski.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez tommaz94 » 18 paź 2018, 02:56

Tak jak tadziol napisał. Ja miałem podobny problem w RF7Jce. Oddałem do regeneracji i wszystko gra
Początkujący
 
Od: 14 lis 2017, 14:08
Posty: 15
Auto: Mazda 6 2005r. Lift, Hatchabck 2.0 Diesel Manual 6 Biegów

Postprzez Przem96 » 20 paź 2018, 11:11

Czyli wszystko wskazuje na wtryski. W poniedzialek ida na maszyne do sprawdzenia
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2018, 11:15
Posty: 21
Auto: Mazda 6 2.0 DIESEL 2003r

Postprzez Przem96 » 21 lis 2018, 09:49

Wtryski sprawdzone. Wszystkie uszkodzone. Zostaly zregenerowane i jest różnica, ale dalej nie tak jak ma byc. Samochod normalnie pali i reaguje na gaz. Z tym ze nie ma wogole wolnych obrotow i ciezko wkreca sie na obroty.
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2018, 11:15
Posty: 21
Auto: Mazda 6 2.0 DIESEL 2003r

Postprzez tadziol » 21 lis 2018, 15:31

tadziol napisał(a):
Przem96 napisał(a):A przyczyna jakas musi byc.

Owszem,masz uszkodzone wtryski.

Przem96 napisał(a):Wtryski sprawdzone. Wszystkie uszkodzone.

Ojej....zgadłem ?
Przem96 napisał(a):Zostaly zregenerowane

Przem96 napisał(a):Z tym ze nie ma wogole wolnych obrotow i ciezko wkreca sie na obroty.

Trza było kupić cztery sprawdzone używki. Regeneracja widzę zakończona niepowodzeniem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Przem96 » 21 lis 2018, 16:49

Mam wydruki z maszyn przed i po i jest wszystko na papierach

Dopisano 21 lis 2018, 20:22:

Pomożecie: / bo ja juz rozkladam ręce
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2018, 11:15
Posty: 21
Auto: Mazda 6 2.0 DIESEL 2003r

Postprzez tadziol » 21 lis 2018, 21:40

Przem96 napisał(a):jest wszystko na papierach

no i co z tego ?
trochę logicznego myślenia :
przedtem silnik zapalał i gasł,a z odłączonym SCV pracował ale w trybie awaryjnym.
dlaczego ?
bo odłączenie SCV powoduje wzrost wartości ciśnienia na railu do wartości max. dlatego na uszkodzonych wtryskach jeszcze pracował.
zregenerowałeś ( przyjmijmy ) wtryski jaki masz efekt ? ten sam ? nie – innya to znaczy,że grzebiesz w dobrym rejonie.
ja na Twoim miejscu kupiłbym 4 używane wtryski.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Przem96 » 21 lis 2018, 22:28

Rozumiem. Ale jaki jest sens kupowania uzywanych wtrysków?? Gdy zostaly zregenerowane w warsztacie ktory specjalizuje sie tylko w tym. I nie bylo to robione u wójka Józka w szopie na kolanie tylko u ludzi ktorzy sie na tym znaja i maja serki takich wtryskow do roboty? Nie rozumiem? Malo tego mam wydruk ze sprawdzenia wtryskow na poczatku,jak i po regeneracji. Wtryski siłą rzeczy musza byc dobre.
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2018, 11:15
Posty: 21
Auto: Mazda 6 2.0 DIESEL 2003r

Postprzez tadziol » 22 lis 2018, 09:35

Przem96 napisał(a):nie ma wogole wolnych obrotow i ciezko wkreca sie na obroty.

Tzn ? Gaz do dechy,a on powoli osiąga coraz większe obroty ? Jakiś dym przy okazji z wydechu ?
Jakieś kody usterek ? Klepie silnik w czasie dodawania gazu ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Przem96 » 22 lis 2018, 10:26

Tak, powoli osiaga konkretne obroty, male kopcenie przy tym jest. Dzwiek silnika normalny tylko przy wydechu inny jak by go dlawilo. Kodów usterek brak od poczatku.
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2018, 11:15
Posty: 21
Auto: Mazda 6 2.0 DIESEL 2003r

Postprzez tadziol » 22 lis 2018, 12:32

Przem96 napisał(a):male kopcenie przy tym jest

Jaki kolor ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Przem96 » 22 lis 2018, 12:51

Nie zwracalem szczegolnie uwagi ale chyba szary. Na pewno nie czarny
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2018, 11:15
Posty: 21
Auto: Mazda 6 2.0 DIESEL 2003r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6