Przepływomierz a moc silnika / błąd P0101

Postprzez krzych » 15 sty 2010, 19:15

ruby81 napisał(a):powalczę jeszcze z tym Ergiem zeby go wyczyścić

Ktos gdzies pisal o czyszczeniu poliftowego ze mu sie udalo... ale nie pamietam gdzie...

Kurde, chyba jestem lekko nieprzytomny – fakt, MAP jest w standardzie podawany, nawet sobie zrobilem "gauga" do tego... my fault.
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez ruby81 » 20 sty 2010, 16:42

no i walczyłem walczyłem i nic nie wywalczyłem :/ nie potrafie uruchomić tego ERGa :/. napiszcie mi proszę kiedy on zaczyna chodzić? czy na zimnym silniku powinien otwierać, czy na ciepłym, jak podnoszą się obroty czy jak maleją ? bo kompletnie nie mam pojęcia.
Początkujący
 
Od: 2 sie 2009, 20:08
Posty: 13

Postprzez krzych » 20 sty 2010, 23:58

ruby81 napisał(a):apiszcie mi proszę kiedy on zaczyna chodzić?

Podobno na niskich obrotach, ponizej 2000. Wnioskujac ze ma dopalac spaliny, to pewnie najbardziej na zimnym... a i przy przyspieszaniu bardziej niz zwalnianiu... ale to tylko moje domysly
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez amma » 23 maja 2012, 16:55

Jak skończyła się ta walka z P0101? Też mam ten problem, filtr czysty powymianie, rurki OK, przeplywomierz wyczyszczony. P0101 to jedyny błąd.

Czy przy P0101 szukać tylko w przepływomierzu (plus oczywiście same styki zgodnie z instrukcją)?
amma
 

Postprzez michnik5 » 25 wrz 2013, 21:01

Wlasnie takze walcze z tym bledem i bez rezultatow.
michnik5
 

Postprzez michnik5 » 30 paź 2013, 23:16

Pomocy Panowie. Juz nie wiem gdzie szukac problemu. Wymienilem przeplywke, egr wyczyszczony i nadal nic. Az tu dzis podjezdzam pod dystrybutor, wlewam 40 litrow ropy, odpalam i tu zaskoczenie nie pala sie kontrolki TC oraz Check. Moje zadowolenie nie trwalo dlugo. Po 50 km znow pojawily sie kontrolki. Jakies pomysly? Zauwazylem,ze myszy pogryzly mi izolacje na przewodach. Moze tu jakas przyczyna?
michnik5
 

Postprzez wirustc » 26 sty 2018, 07:10

Podczas szukania przyczyny błędu (p0172 peugeot)trafiłem na ten wątek.Naszła mnie taka refleksja:
Kol "ruby81" poprosił o pomoc w naprawie swojego auta Zaangażowało się w ten temat wielu kolegów
(3strony). Temat rozgrzany do czerwoności . Efekt końcowy jest taki że kol.ruby na nas się wypiął <dupa>
Nie wierzę że od 2010r nie naprawił ,lub nie sprzedał samochodu. W dobrym tonie było by poinformować o tym na forum.Sytuacja ta dotyczy wielu wątków na tym portalu.Moderatorzy powinni rozważyć czy w takim wypadku po jakimś okresie nie dać delikwentom ostrzeżenia.Ktoś kto szuka pomocy na tym forum .............czyta i <nauka> i <nauka> interesujący go wątek, kilka stron i na koniec <nie powiem> <co?> Pozdrawiam czytających
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2010, 14:46
Posty: 42 (26/0)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 2 DE 1,3 63kW/87KM 2009 rok

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6