Kody błędów

Postprzez musiek25 » 23 kwi 2017, 20:57

Czy ktoś miał podobny problem z tymi błędami? Dodam że podczas wyświetlania tych błędów wyświetla się Check engine+DPF+(TCS i DCS), dodatkowo gasną ksenony raz prawy a czasem lewy(żarniki zamieniane, przetwornice zamieniane miejscami.)
(WARN) [18:47:54.221] DTC w PCM: P2401-FF, U2400-FF
(WARN) [18:47:54.972] DTC w OBDII: P0546-C
(WARN) [18:47:55.265] DTC w IC: U1900-FF
(WARN) [18:47:56.385] DTC w RHID: B2389, B2388
(WARN) [18:47:57.431] DTC w LHID: B2477, B2626, B2616, B2619, B2389, B2388
(WARN) [18:48:00.546] DTC w ABS: C1119, U0100
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2015, 16:50
Posty: 34
Skąd: Dęblin, lubelskie
Auto: Mazda CX5 2.5Pb,192KM, 2016r.

Postprzez Fasola » 23 kwi 2017, 22:29

Nygustwo sięga zenitu :)...skopiuj te kody w googlach a zobaczysz ile jest opisów, nawet na tym forum
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 17 cze 2015, 01:27
Posty: 322 (97/44)
Skąd: miasto złą sławą owiane
Auto: MX5 NA B6
BMW E91 320

Postprzez musiek25 » 23 kwi 2017, 23:14

Na część odnalazłem najgorzej jest z tymi dwoma: B2389, B2388.
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2015, 16:50
Posty: 34
Skąd: Dęblin, lubelskie
Auto: Mazda CX5 2.5Pb,192KM, 2016r.

Postprzez Fasola » 23 kwi 2017, 23:19

Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 17 cze 2015, 01:27
Posty: 322 (97/44)
Skąd: miasto złą sławą owiane
Auto: MX5 NA B6
BMW E91 320

Postprzez musiek25 » 23 kwi 2017, 23:29

Może nie jasno się wyraziłem. Wiem, że błąd B2389 to- "przekroczony limit licznika zapłonów" tylko nie mam pojęcia czym może być spowodowany. Podejrzewam że błąd wyskakuje gdy Xenon pomryga i gaśnie.
Tylko dlaczego? Ale dzięki za zainteresowanie tematem. A i co to jest to GDL?
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2015, 16:50
Posty: 34
Skąd: Dęblin, lubelskie
Auto: Mazda CX5 2.5Pb,192KM, 2016r.

Postprzez korniszon » 24 kwi 2017, 09:14

musiek25 napisał(a):A i co to jest to GDL?

Gewerkschaft Deutscher Lokomotivführer.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2014, 10:56
Posty: 74 (10/14)
Auto: Nigdy więcej Mazdy...
Nawet za darmo!

Postprzez dobrzyn22 » 24 kwi 2017, 09:19

ilość i rodzaj błędów wskazuje, że wskazana jest kontrola wiązki przewodów, które leżą na intercoolerze, oraz punkt masy pod filtrem powietrza.
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5243 (22/72)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez musiek25 » 24 kwi 2017, 17:50

korniszon napisał(a):
musiek25 napisał(a):A i co to jest to GDL?

Gewerkschaft Deutscher Lokomotivführer.

<cisza> <dupa>

Dopisano 24 kwi 2017, 17:58:

dobrzyn22 napisał(a):ilość i rodzaj błędów wskazuje, że wskazana jest kontrola wiązki przewodów, które leżą na intercoolerze, oraz punkt masy pod filtrem powietrza.

Punkt masy naprawiony wcześniej był w opłakanym stanie(problemy z odpalaniem), natomiast wiązka była sprawdzona pod względem stanu "szekli". W żadnym miejscu nie była przetarta chyba, że jakimś cudem kable są powycierane pod szeklą? <co?>
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2015, 16:50
Posty: 34
Skąd: Dęblin, lubelskie
Auto: Mazda CX5 2.5Pb,192KM, 2016r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6