Czy ktoś miał podobny problem z tymi błędami? Dodam że podczas wyświetlania tych błędów wyświetla się Check engine+DPF+(TCS i DCS), dodatkowo gasną ksenony raz prawy a czasem lewy(żarniki zamieniane, przetwornice zamieniane miejscami.)
(WARN) [18:47:54.221] DTC w PCM: P2401-FF, U2400-FF
(WARN) [18:47:54.972] DTC w OBDII: P0546-C
(WARN) [18:47:55.265] DTC w IC: U1900-FF
(WARN) [18:47:56.385] DTC w RHID: B2389, B2388
(WARN) [18:47:57.431] DTC w LHID: B2477, B2626, B2616, B2619, B2389, B2388
(WARN) [18:48:00.546] DTC w ABS: C1119, U0100
Kody błędów
Strona 1 z 1
Może nie jasno się wyraziłem. Wiem, że błąd B2389 to- "przekroczony limit licznika zapłonów" tylko nie mam pojęcia czym może być spowodowany. Podejrzewam że błąd wyskakuje gdy Xenon pomryga i gaśnie.
Tylko dlaczego? Ale dzięki za zainteresowanie tematem. A i co to jest to GDL?
Tylko dlaczego? Ale dzięki za zainteresowanie tematem. A i co to jest to GDL?
- Od: 17 mar 2015, 16:50
- Posty: 34
- Skąd: Dęblin, lubelskie
- Auto: Mazda CX5 2.5Pb,192KM, 2016r.
ilość i rodzaj błędów wskazuje, że wskazana jest kontrola wiązki przewodów, które leżą na intercoolerze, oraz punkt masy pod filtrem powietrza.
korniszon napisał(a):musiek25 napisał(a):A i co to jest to GDL?
Gewerkschaft Deutscher Lokomotivführer.


Dopisano 24 kwi 2017, 17:58:
dobrzyn22 napisał(a):ilość i rodzaj błędów wskazuje, że wskazana jest kontrola wiązki przewodów, które leżą na intercoolerze, oraz punkt masy pod filtrem powietrza.
Punkt masy naprawiony wcześniej był w opłakanym stanie(problemy z odpalaniem), natomiast wiązka była sprawdzona pod względem stanu "szekli". W żadnym miejscu nie była przetarta chyba, że jakimś cudem kable są powycierane pod szeklą?

- Od: 17 mar 2015, 16:50
- Posty: 34
- Skąd: Dęblin, lubelskie
- Auto: Mazda CX5 2.5Pb,192KM, 2016r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6