Wężyki od podciśnienia – połączone
Strona 1 z 1
Witam, kupiłem niedawno M6 polift w dieslu i dopiero teraz zauważyłem, że wężyki od podciśnienia, czyli te dwa, które wchodzą do obudowy gdzie jest filtr powietrza, są z tej obudowy wyjęte i ze sobą połączone za pomocą jakiejś małej, plastikowej złączki. Czy może tak być? I przede wszystkim – dlaczego ktoś to tak zrobił?
Ostatnio też się bawiłem tymi wężykami i połączyłem je tak jak u ciebie (tylko ze ja dałem jeden do drugiego na chwile bez żadnych złączek) Efekt? wystający "bolec" z gruszki turba zaczął się chować. Czyli tak samo jak z podłączonymi tymi wężykami do filtra powietrza.
Nie sprawdzałem czy jest jakaś różnica w mocy, bo od razu podłączyłem tak jak ma być.
Podłącz te węzyki z powrotem tak jak powinno być i zobacz czy jest jakaś różnica
Nie sprawdzałem czy jest jakaś różnica w mocy, bo od razu podłączyłem tak jak ma być.
Podłącz te węzyki z powrotem tak jak powinno być i zobacz czy jest jakaś różnica
Tylko jak je podłączyć? Nie wiem jak to wyglądało pierwotnie, więc nie wiem który wężyk do którego bolca. Są jakieś schematy czy coś? Ewentualnie mógłbyś dać zdjęcie, to może bym ogarnął? No chyba, że to bez znaczenia, który gdzie podepnę?
Odpale auto, otwórz maske. Jak patrzysz od przodu na o udowe filtra powietrza to masz dwa wejscia na wezyki jeden wyzej drugi nizej.
Teraz rozlacz te twoje wężyki. Przyłoż palec do jednego i zobacz czy jest zassysane powietrze jak jest to ten wężyk ma byc u gory a jak nie jest to do tego nizej.
Zauwazylem ze ciegno turbiny po zlaczeniu ich szybciej sie chowa. Podczas jazdy wydaje mi sie ze jest delikatna poprawa jak sie przeciagbie auto na obrotach wrzuci kolejny bieg to nie ma tego chwilowego mula... ale to moze mi sie tylko wydaje.
Mierzyłem przyspieszenie to z zepsutym startem 11.2sek czyli jakis wiekszej poprawy nie ma.
Zobacz jak u ciebie sie bedzie zachowywac
Teraz rozlacz te twoje wężyki. Przyłoż palec do jednego i zobacz czy jest zassysane powietrze jak jest to ten wężyk ma byc u gory a jak nie jest to do tego nizej.
Zauwazylem ze ciegno turbiny po zlaczeniu ich szybciej sie chowa. Podczas jazdy wydaje mi sie ze jest delikatna poprawa jak sie przeciagbie auto na obrotach wrzuci kolejny bieg to nie ma tego chwilowego mula... ale to moze mi sie tylko wydaje.
Mierzyłem przyspieszenie to z zepsutym startem 11.2sek czyli jakis wiekszej poprawy nie ma.
Zobacz jak u ciebie sie bedzie zachowywac
tak dokładnie o to mi chodziło 
Te wejscie wyżej (czyli bliżej szyby) tam ma być wężyk który zasysa powietrze, niżej ten drugi
https://www.dropbox.com/s/in2201wc76vxu ... 2.jpg?dl=0
Te wejscie wyżej (czyli bliżej szyby) tam ma być wężyk który zasysa powietrze, niżej ten drugi
https://www.dropbox.com/s/in2201wc76vxu ... 2.jpg?dl=0
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6