Mazda6 diesel 136KM 2004 nie odpala po remoncie głowicy

Postprzez skynet7 » 26 kwi 2016, 14:31

Witam wszystkich forumowiczow

Chcialbym prosic o jakas czybka pomoc w rozwiazaniu mojego problemu.

Mianowicie.
Pekl mi pasek rozrzadu " conti" po otwarciu pokrywy silnika okazalo sie ze 3 dzwigienka sa polamana, ok auto do naprawy.
Oddalem glowiece do naprawy zostaly wymienione dzwigienka i jeden zawor bo reszta byla wpozadku.
Tloki okazaly sie cale i sprawdzona szczelnosc pierscienie tez ok.
Wiadomo rozrzad nowy orginal kompletny do wymiany.
Przy okazji wymiana dwumasu bo i tak wszystko rozebrane i sprawdzenie pare innych rzeczy jak turbina sprezarka klimy i alternator tez wszystko ok , auto z przebiegiem prawie 270 tys.
Teraz tak po zlozeniu wszystkigo do kupy i podloczeniu tak jak bylo oczywiscie rozrzad zlozylem wedlug okreslonego schematu czyli ustawieniu na znaki, zakrecenie walem 4 razy ok jest ok.
Ale auto nie odpala kreci kreci i nic tyle za jakos tak lekko, kuzyn mowil tak jak by nie mial dobrej kompresji.
Ropa dochodzi, sprawdzone na listwie wtryskowej i na przelewach niby ok.
NO ale nie odpala.
Wtryski byly czyszczone nie sa zamienione na 100% miejscami bo pozaznaczalem, podkladki wymienione pod nimi.
Czy moze byc tak ze w zakladzie gdzie robili mi glowice zle badz nie ustawili dobrze badz wogole luzow zaworowych i nie ma dobrego cisnienia, lub gdy oni to ustawili a trzeba bylo klawiature sciagnac zeby przykrecic glowice, moglo sie poprzestawiac?

Czy sprawdzic jeszcze raz rozrzad?

Prosze was o jakas pomoc, jakies sugestie, co kolwiek
Początkujący
 
Od: 13 maja 2014, 14:58
Posty: 16
Auto: Mazda6 Sport Wagon, 2.5L 192km
Rok 11-2015

Postprzez Sebi77 » 26 kwi 2016, 16:47

Ile przejechałeś na starym pasku zanim pękł ?
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2015, 14:52
Posty: 35 (2/0)
Auto: Mazda 6 2.0, 121 Km, 2004

Postprzez Leoo » 26 kwi 2016, 16:58

Zacznij od sprawdzenia ciśnienia w cylindrach.
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2013, 23:05
Posty: 485 (0/21)
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: M6 GY MZR-CD 136KM '03

Postprzez dobrzyn22 » 26 kwi 2016, 17:52

skynet7 napisał(a):Pekl mi pasek rozrzadu " conti"

kolejny... wiadomo po jakim przebiegu pękł <co?>
skontroluj jeszcze raz rozrząd – wystarczy przesunięcie o 1 ząbek i silnik nie odpali
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5228 (21/70)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez iparts » 29 kwi 2016, 15:31

Zalecił bym sprawdzenie jeszcze raz czy rozrząd jest dobrze ustawiony, do tego sprawdzić kompresję i ciśnienie na cylindrach jeszcze raz. Czuć może bardzo paliwo przy dłuższym kręceniu silnika?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 5 sie 2014, 13:50
Posty: 324 (1/5)
Skąd: Warszawa
Auto: CX-9 TB 3.7L 277KM

Postprzez skynet7 » 29 kwi 2016, 15:49

dzieki za wasze podpowiedzi
to byl jednak rozrzad zle ustawiony z tym ze nie walil po zaworach :D
Sprawdzone ustawione ponownie i smiga dzieki za wasza pomoc.

A przebiego w moim zdaniem nie ma nic do pekniecie paska w moim przypadku , tak po mojej mysli
dlaczego a no wlasnie dlatego ze na pasku tym wlasnie mialem raptem 50 tysiecy przejechane no z jakims groszem.
Ja z koleji wymieniam na czas oleje i paski staram sie dbac o turbine i caly silnik.
Nawet wyciagalem turbine i dalem do sprawdzenia, byla rozebrana sprawdzona i powiedziano mi ze nie ma do czego sie czepic. To tez ulga dla mnie nie trzeba regenerowac no i turbina po 270 tysiach. :)
Ale poprostu pecha mialem ze pekl po 50 tysiacach pasek.

temacik uwarzam za zamkniety jeszcze raz dzieki .

pozdro
Początkujący
 
Od: 13 maja 2014, 14:58
Posty: 16
Auto: Mazda6 Sport Wagon, 2.5L 192km
Rok 11-2015

Postprzez dobrzyn22 » 29 kwi 2016, 16:25

skynet7 napisał(a):Ale poprostu pecha mialem ze pekl po 50 tysiacach pasek.

Pecha miałeś, że był zamontowany nieoryginalny pasek.
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5228 (21/70)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez skynet7 » 29 kwi 2016, 16:45

no moze i tak ale teraz mam orginal wiec sie okaze co potrafi :)
Początkujący
 
Od: 13 maja 2014, 14:58
Posty: 16
Auto: Mazda6 Sport Wagon, 2.5L 192km
Rok 11-2015

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6