Witam.
Niedawno moja mazda 6 2.0 TD zaczela być slaba to znaczy jak jechałem to obroty sie podnosily do max 2.5 tys obrotów, na następny dzień bylo podobnie tylko zaczelo nim jeszcze szarpać.
Oroty na luzie falują, odpala falują miedzy 900-1000 czasami są spadki do 500 ale tylko na chwile i znów sie podnoszą do 900 jak dluzej pochodzi to gaśnie, bardzo dymi na bialo lecz nie caly czas tylko jak jest jest spadek mocy.
Jaka może być przyczyną ?
Bialy dym, falujące obroty, gaśnie – Mazda 6 2.0 TD
Strona 1 z 1
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Oleju raczej nie ubywa sprawdzałem wczoraj i jest tak jak bylo ale samochodem Malo co jeździłem, dym nie śmierdzi.
Dopisano 21 lut 2016, 21:30:
Czytałem troche o objawach uszkodzonej uszczelce pod glowica, i przeczytałem o kilku objawach takich jak :
Dymienie na bialo
Falujące obroty
Po otwarciu korka od plynu chlodniczego wywala plyn chlodniczy
U mnie występują te 3 objawy czy to moze być uszkodzona / peknieta uszczelka pod glowica ?
Dopisano 21 lut 2016, 21:30:
Czytałem troche o objawach uszkodzonej uszczelce pod glowica, i przeczytałem o kilku objawach takich jak :
Dymienie na bialo
Falujące obroty
Po otwarciu korka od plynu chlodniczego wywala plyn chlodniczy
U mnie występują te 3 objawy czy to moze być uszkodzona / peknieta uszczelka pod glowica ?
- Od: 6 paź 2015, 17:41
- Posty: 19
- Auto: Mazda 6 2.0 TD
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6