Jestem nowym właścicielem mazdy 6 GG 2.0 RF5C. Kupiłem mazdę z uszkodzonym silnikiem ( brak kompresji cyl. 4) W celach diagnozy zdjąłem głowicę. Diagnoza dziura w tłoku, wyjąłem blok i skrzynie górą. Teraz jestem na etapie składania silnika po remoncie do kupy. I teraz moje pytanie brzmi czy kompletny silnik z głowica, kolektorami wejdzie górą, czy muszę kołyskę ściągać
Montaż silnika RF5C
Strona 1 z 1
Witam.
Jestem nowym właścicielem mazdy 6 GG 2.0 RF5C. Kupiłem mazdę z uszkodzonym silnikiem ( brak kompresji cyl. 4) W celach diagnozy zdjąłem głowicę. Diagnoza dziura w tłoku, wyjąłem blok i skrzynie górą. Teraz jestem na etapie składania silnika po remoncie do kupy. I teraz moje pytanie brzmi czy kompletny silnik z głowica, kolektorami wejdzie górą, czy muszę kołyskę ściągać
Jestem nowym właścicielem mazdy 6 GG 2.0 RF5C. Kupiłem mazdę z uszkodzonym silnikiem ( brak kompresji cyl. 4) W celach diagnozy zdjąłem głowicę. Diagnoza dziura w tłoku, wyjąłem blok i skrzynie górą. Teraz jestem na etapie składania silnika po remoncie do kupy. I teraz moje pytanie brzmi czy kompletny silnik z głowica, kolektorami wejdzie górą, czy muszę kołyskę ściągać
- Od: 19 cze 2014, 08:07
- Posty: 10
- Auto: Mazda 626, 2.5 v6 KL
Mazda 6 GG, 2.0 CITD 136 KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6