Witam serdecznie.
Mam problem z moja madzia. Przed oddaniem samochodu do warsztatu chcialem zasiegnac opinii od forumowiczow. Dziwne objawy zaczely sie pojawiac od kilku dni. Kiedy obroty silnika dochodza do ok 2.8k wszystko sie wylacza( zapalaja sie wszystkie kontrolki), kiedy zejde ponizej moge dalej kontunuowac jazde. Sprawdzalem na jalowym biegu,wszystko jest ok. Problem wystepuje tylko kiedy jade. Czy to OCU?
odcina zapłon przy wyższych obrotach
Strona 1 z 1
Witam. Może opiszę wszystko od początku, zrobiłem remont całego silnika wszystko nowe wraz z blokiem, jednak po remoncie migała kontrolka silnika, trakcji oraz dpf oraz samochód nie wkręcał się więcej niż 2,5tys obrotów próbowałem wypalić ale nic nie dało zawiozłem do zakładu specjalizującego się DPF i decyzja padła na usunięcie go jak decyzja padła tak też zrobiono usunięto DPF oraz usunięto go z komputera (Nie posiadam emulatora) lecz teraz samochód odcina przy 3800 obrotów niby nie problem bo diesel i tak wysoko się go nie kręci lecz skoro tak jest to coś jest nie tak :
Ani ja ani znajomy mechanik już nie mamy pojęcia dlaczego tak, silnik zrobiony tip top na oryginale (OEM) Macie pomysły co z tym zrobić ? Bo mnie już koszty przerażają a teraz zupełna bezsilność
Za podpowiedzi z góry dziękuję


- Od: 1 kwi 2015, 19:25
- Posty: 13
- Skąd: Krzepice
- Auto: Mazda 6 Kombi 2.0 Diesel 143km 2006r.
mam dwa typy... albo DPF usunięty przez papudraków... albo DPF wcale nie sprawiał problemów.
Czeski film. Jedź Pan do tych co grzebali. A jak masz dość kosztów i papudraków – kierunek Katowice!
Czeski film. Jedź Pan do tych co grzebali. A jak masz dość kosztów i papudraków – kierunek Katowice!
viewtopic.php?f=92&t=174603
Proszę bardzo
Do Tadziola zawsze warto!
Na początek bardzo mnie interesuje odczyt temperatury paliwa i temperatury płynu chłodzącego, po rozgrzaniu silnika oczywiście.
Proszę bardzo
Na początek bardzo mnie interesuje odczyt temperatury paliwa i temperatury płynu chłodzącego, po rozgrzaniu silnika oczywiście.
Katowice radykalnie odcinają się od napraw samochodów zmodyfikowanych genetycznie.
Warsztat,który usunął DPF wsadził już walutę pod poduszkę i teraz umywa ręce zasłaniając się "brakiem pomysłów".
Ciekawe te usunięcie filtra było naprawdę konieczne ...?
Warsztat,który usunął DPF wsadził już walutę pod poduszkę i teraz umywa ręce zasłaniając się "brakiem pomysłów".
Ciekawe te usunięcie filtra było naprawdę konieczne ...?
Nie no po drodze tylko tak jak Tadziol opisał, nie podejmują się tego i ja ich rozumiem
Tylko "Mechanik" który usunął dpf "No powiem Panu, że nie wiem dlaczego tak się dzieje, jestem bezsilny" I już zaczynam myśleć czy nie kupić nowego DPF, zamontować jechać do ASO by komputer ustawili normalnie z DPF.
Panowie tak wyczytałem i może mnie ktoś wychu*** i zrobił na tej zasadzie jak tutaj piszą ?
"WAŻNA INFORMACJA
! W ostatnim czasie pojawiło się wiele "atrakcyjnych cenowo" ofert usuwania filtrów przez przypadkowe firmy. Większości przypadków taka usługa polega na całkowitym wyłączeniu w sterowniku rejestrowania błędów. Po takiej operacji sterownik faktycznie nie będzie rejestrował błędu związanego z niewłaściwą pracą filtra DPF/FAP, ale również nie będzie rejestrował innych usterek związanych z nieprawidłową pracą silnika. Taki sposób usunięcia filtra powoduje, że w przypadku wystąpienia nieprawidłowej pracy silnika, przeprowadzenie diagnostyki silnika będzie niemożliwe. Silnik będzie pracował w trybie awaryjnym, a komputer diagnostyczny nie wykaże żadnej usterki
!" Jak oceniacie ?
Panowie tak wyczytałem i może mnie ktoś wychu*** i zrobił na tej zasadzie jak tutaj piszą ?
"WAŻNA INFORMACJA


- Od: 1 kwi 2015, 19:25
- Posty: 13
- Skąd: Krzepice
- Auto: Mazda 6 Kombi 2.0 Diesel 143km 2006r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6