odcina zapłon przy wyższych obrotach

Postprzez renovo » 27 mar 2014, 19:22

Witam serdecznie.
Mam problem z moja madzia. Przed oddaniem samochodu do warsztatu chcialem zasiegnac opinii od forumowiczow. Dziwne objawy zaczely sie pojawiac od kilku dni. Kiedy obroty silnika dochodza do ok 2.8k wszystko sie wylacza( zapalaja sie wszystkie kontrolki), kiedy zejde ponizej moge dalej kontunuowac jazde. Sprawdzalem na jalowym biegu,wszystko jest ok. Problem wystepuje tylko kiedy jade. Czy to OCU?
Początkujący
 
Od: 29 kwi 2012, 22:07
Posty: 4
Skąd: Wroclaw/Londyn
Auto: Mazda6 2.0D 5DR TS2 (143) 2007

Postprzez Burman » 8 sty 2016, 21:11

Witam. Może opiszę wszystko od początku, zrobiłem remont całego silnika wszystko nowe wraz z blokiem, jednak po remoncie migała kontrolka silnika, trakcji oraz dpf oraz samochód nie wkręcał się więcej niż 2,5tys obrotów próbowałem wypalić ale nic nie dało zawiozłem do zakładu specjalizującego się DPF i decyzja padła na usunięcie go jak decyzja padła tak też zrobiono usunięto DPF oraz usunięto go z komputera (Nie posiadam emulatora) lecz teraz samochód odcina przy 3800 obrotów niby nie problem bo diesel i tak wysoko się go nie kręci lecz skoro tak jest to coś jest nie tak : <nauka> Ani ja ani znajomy mechanik już nie mamy pojęcia dlaczego tak, silnik zrobiony tip top na oryginale (OEM) Macie pomysły co z tym zrobić ? Bo mnie już koszty przerażają a teraz zupełna bezsilność <co?> Za podpowiedzi z góry dziękuję
Początkujący
 
Od: 1 kwi 2015, 19:25
Posty: 13
Skąd: Krzepice
Auto: Mazda 6 Kombi 2.0 Diesel 143km 2006r.

Postprzez pavlolp » 9 sty 2016, 17:02

Ja bym proponowal zrobic podgląd parametrow wymaganych I rzeczywistych czy czasem sie nie roznia za duzo . Zobaczysz wtedy czy komp dobrze steruje . A zmieniales moze mape w ecu przy wywaldniu dpf?
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2013, 10:55
Posty: 36 (0/1)
Auto: Mazda 6 sport active+ 2006 2.0 143km

Postprzez Burman » 9 sty 2016, 19:31

Planuje wysłać samochód na mapowanie silnika, oni tam sprawdzą paramtery itp też ?
Początkujący
 
Od: 1 kwi 2015, 19:25
Posty: 13
Skąd: Krzepice
Auto: Mazda 6 Kombi 2.0 Diesel 143km 2006r.

Postprzez smile » 9 sty 2016, 21:20

mam dwa typy... albo DPF usunięty przez papudraków... albo DPF wcale nie sprawiał problemów.

Czeski film. Jedź Pan do tych co grzebali. A jak masz dość kosztów i papudraków – kierunek Katowice!
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Burman » 10 sty 2016, 19:03

Katowice ? Możesz dać dokładniejsze dane ? Mam tam tylko 130km to może warto by było
Początkujący
 
Od: 1 kwi 2015, 19:25
Posty: 13
Skąd: Krzepice
Auto: Mazda 6 Kombi 2.0 Diesel 143km 2006r.

Postprzez smile » 10 sty 2016, 22:16

viewtopic.php?f=92&t=174603

Proszę bardzo :) Do Tadziola zawsze warto!

Na początek bardzo mnie interesuje odczyt temperatury paliwa i temperatury płynu chłodzącego, po rozgrzaniu silnika oczywiście.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Burman » 10 sty 2016, 23:08

A jakiś inny sprawdzony warsztat ? :)
Początkujący
 
Od: 1 kwi 2015, 19:25
Posty: 13
Skąd: Krzepice
Auto: Mazda 6 Kombi 2.0 Diesel 143km 2006r.

Postprzez smile » 11 sty 2016, 19:08

A co, Katowice jednak nie po drodze? <oczy>
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez tadziol » 11 sty 2016, 20:01

Katowice radykalnie odcinają się od napraw samochodów zmodyfikowanych genetycznie.
Warsztat,który usunął DPF wsadził już walutę pod poduszkę i teraz umywa ręce zasłaniając się "brakiem pomysłów".
Ciekawe te usunięcie filtra było naprawdę konieczne ...?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Burman » 11 sty 2016, 21:55

Nie no po drodze tylko tak jak Tadziol opisał, nie podejmują się tego i ja ich rozumiem :) Tylko "Mechanik" który usunął dpf "No powiem Panu, że nie wiem dlaczego tak się dzieje, jestem bezsilny" I już zaczynam myśleć czy nie kupić nowego DPF, zamontować jechać do ASO by komputer ustawili normalnie z DPF.


Panowie tak wyczytałem i może mnie ktoś wychu*** i zrobił na tej zasadzie jak tutaj piszą ?
"WAŻNA INFORMACJA !!! W ostatnim czasie pojawiło się wiele "atrakcyjnych cenowo" ofert usuwania filtrów przez przypadkowe firmy. Większości przypadków taka usługa polega na całkowitym wyłączeniu w sterowniku rejestrowania błędów. Po takiej operacji sterownik faktycznie nie będzie rejestrował błędu związanego z niewłaściwą pracą filtra DPF/FAP, ale również nie będzie rejestrował innych usterek związanych z nieprawidłową pracą silnika. Taki sposób usunięcia filtra powoduje, że w przypadku wystąpienia nieprawidłowej pracy silnika, przeprowadzenie diagnostyki silnika będzie niemożliwe. Silnik będzie pracował w trybie awaryjnym, a komputer diagnostyczny nie wykaże żadnej usterki !!!" Jak oceniacie ?
Początkujący
 
Od: 1 kwi 2015, 19:25
Posty: 13
Skąd: Krzepice
Auto: Mazda 6 Kombi 2.0 Diesel 143km 2006r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6