Głośność Mazdy6

Postprzez Pawnik » 23 sie 2007, 21:11

lipiec 2005 r.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2007, 21:45
Posty: 580 (0/1)
Auto: Mazda 6 Kombi MZR-CD 136 PS

Postprzez Artek » 23 sie 2007, 23:09

W artykule są wymiary mazdy 6 i zdziwiła mnie wysokość 145,5cm ?
Wszędzie podają 143,5cm.
Artek
 

Postprzez Pawnik » 23 sie 2007, 23:37

Artek napisał(a):W artykule są wymiary mazdy 6 i zdziwiła mnie wysokość 145,5cm ?
Wszędzie podają 143,5cm.

to jest polift, ma nieco inne wymiary....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2007, 21:45
Posty: 580 (0/1)
Auto: Mazda 6 Kombi MZR-CD 136 PS

Postprzez mcbeth » 24 sie 2007, 15:56

Pawnik napisał(a):to jest polift, ma nieco inne wymiary....

W mojej instrukcji 'stoi' Gesamthohe: 1435mm. Pewnie się walnęli w artykule..
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez Artek » 27 sie 2007, 22:23

mcbeth napisał(a):
Pawnik napisał(a):to jest polift, ma nieco inne wymiary....

W mojej instrukcji 'stoi' Gesamthohe: 1435mm. Pewnie się walnęli w artykule..

Też tak mi się wydaje.
Poliftingowe M6 mają te same wymiary
ale niesamowita sprawa, że Mazda 6 ma więcej miejsca z tyłu od nowego Passata, a Passat ma przecież zdecydowanie większe nadwozie.
Artek
 

Postprzez kris257 » 10 wrz 2007, 23:14

Kupuj warto :)
A jeśli chodzi o dzwięki- komentarz kumpla mającego rocznego paska w dieslu "k... ale ona cicha"
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 8 lip 2007, 22:18
Posty: 6
Skąd: Puławy
Auto: 6 CITD 121KM 2004

Postprzez alk80 » 4 sie 2009, 14:48

MZR-CD a TDI to inne techmologie silnika, równie dobrze można porównać MZR-CD do DITD.
Moje auto jest np "dość" głośne, chyba dlatego że mam zdarte wyciszenie grodzi
Ostatnio edytowano 4 sie 2009, 15:20 przez alk80, łącznie edytowano 2 razy
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Grzyby » 4 sie 2009, 14:50

Głośność Mazdy 6
Silnik diesla MZR-CD

troszkę nie na temat skoro piszesz
alk80 napisał(a):moj DITD
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez alk80 » 4 sie 2009, 15:05

Grzyby chciałem sie tylko wypowiedzieć :(
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Grzyby » 4 sie 2009, 15:11

Nie problem – tylko pasowałoby we właściwym temacie. Ten traktuje o M6 i MZR-CD i ktoś szukający info raczej nie chciałby dostawać info o innym silniku, prawda?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez alk80 » 4 sie 2009, 15:21

poprawiłem wypowiedź,
teraz może być ?? :]
nie dało sie całkiem usunąć
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez xANDy » 29 sie 2009, 09:03

alk80 – o głośności DiTD jest cały wątek, który mówi przede wszystkim o bagażniku i poduszce silnika (albo regulacji).

Co do głośności M6 w dieslu też jest wątek – sam tworzyłem obie fotorelacje......

:D
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Enduro » 29 sie 2009, 10:50

z uzyskanych informacji serwisowych wiem, ze przy konstrukcji silnika starano sie go bardziej wyciszyc w kwestji co kultury pracy,
co w porowaniu z TDI spowodowalo troche wieksze spalanie ON,
ale generalnie nie jest ono wyjatkowo wysokie a praca dobrze skalibrowanego i rozgrzanego motoru na dobrym paliwie jest dosc dobra!
oczywiscie inne jednostki diesla, ktore to moglem testowac jak:
Lex, Sub, Audi czy Honda w Dieselu sa lepsze,
ale tez drozsze w zakupie i ekspaltacji,
spalanie w stosunku do masy i mocy aut jest adekwatne (odp. podobne)
mazda jest dosc dobrym kompromisem finansowo-optycznym
jesli dba sie nalezycie o elementy "czule na zaniedbania"
(szczegolnie: silniki diesla i 2,3 benzyna)
ale to tylko moja opinia i nie nalezy jej brac pod uwage-jako absolutna!!!
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez lchmiel » 30 gru 2015, 14:29

Minęło 8 lat... Powstały nowe modele i zestarzały się... A Mazda z 2007 roku nadal cicha.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2007, 13:46
Posty: 35 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 – GJ SDN 2.2 D 150 KM SkyEnergy '15

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6