podciśnienie
Strona 1 z 1
chodzi o dokładne dane ponieważ nie wiem czy mam dobrą vacu pompe gdyż na rozgrzanym silniku mam twardy pedał gazu a sztanga turbiny chowa się do połowy smarowanie pompy jest bo ją dzisiaj wykręciłem odpaliłem auto a olej poleciał.na zimnym silniku wszystko jest ok więc szukam przyczyn tego zjawiska
- Od: 20 sty 2014, 00:32
- Posty: 9
- Auto: mazda 6 2004 sport kombi exclusive 2.0 diesel 136 km
witam koledzy podpowiedzcie bo nie mogę nigdzie znaleźć odp.,sprawdzałem vacuometrem podciśnienie vacupompy i było super maxymalna wartość potem na przewodzie od gruszki turbiny i już była nawet nie połowa tej wartości następnie sprawdziłem podciśnienie na przewodzie dochodzącym do selenoidu i było pełne podciśnienie ale na przewodzie wychodzącym z selenoidu już miało wartość mniejszą niż połowa czy tak powinno być.
- Od: 20 sty 2014, 00:32
- Posty: 9
- Auto: mazda 6 2004 sport kombi exclusive 2.0 diesel 136 km
ten elektrozawór z tego co wiem to dziala na zasadzie 0/1 wiec stanów posrednich nie powinno byc. jak to tadziol mowil – wymien gada. u mnie mimo wszelakiej diagnostyki byl walniety i po wymianie wszytkie anomalie ustapily. dodam ze u mnie zachowywal sie tak ale na zimny silniku.
- Od: 5 maja 2012, 12:27
- Posty: 21
- Skąd: Tuam(IRL) / Wodzisław Śląski
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD (GH)
witam i pozdrawiam wszystkich klubowiczow
mam maly problem z moja mazda 6 jest to diesel z 2005 r wersja angielska
kupilem 6stke pare miesiecy temu pojezdzilem i zatarl sie wal stwierdzilem ze nie bede naprawial starego i kupilem inny uzywany tez rf5c po wlozeniu nowego silnika poleglem na podcisnieniach znalazlem schemat i probowalem to jakos polaczyc ale ciagle sie na czyms gubie mam
kilka pytan i prosbe jaesli ktos mogl by podpowiedziec
1 pyt czy podcisnienie z zaworu vsc powinno byc polaczone z elektronicznym egr 30% jesli nie to gdzie?
2 pyt czy podcisnienie zaznaczone na czerwono jest to wyjscie z pompy vac do filtra czy jest to wyjsce z tego nastawnika doladowania nad pompa? i jesli to jest wyjscie z nastawnika to gdzie wpiac podcisnienie z vac? gory dziekuje za pomoc
mam maly problem z moja mazda 6 jest to diesel z 2005 r wersja angielska
kupilem 6stke pare miesiecy temu pojezdzilem i zatarl sie wal stwierdzilem ze nie bede naprawial starego i kupilem inny uzywany tez rf5c po wlozeniu nowego silnika poleglem na podcisnieniach znalazlem schemat i probowalem to jakos polaczyc ale ciagle sie na czyms gubie mam
kilka pytan i prosbe jaesli ktos mogl by podpowiedziec
1 pyt czy podcisnienie z zaworu vsc powinno byc polaczone z elektronicznym egr 30% jesli nie to gdzie?
2 pyt czy podcisnienie zaznaczone na czerwono jest to wyjscie z pompy vac do filtra czy jest to wyjsce z tego nastawnika doladowania nad pompa? i jesli to jest wyjscie z nastawnika to gdzie wpiac podcisnienie z vac? gory dziekuje za pomoc
Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
tym razem łączę z istniejącym wątkiem...
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
tym razem łączę z istniejącym wątkiem...
Pomoże ktoś? Jeden z kolegów z forum poradził mi żebym podłączył vsc z pompą vac ale co wtedy z elektrozaworem otwierającym na 30 % wogole patrząc na ten schemat a na to co.mam pod maską to jakieś dziwne wszystko jest np kropki na elektrozaworach 30 i 100 % do podłączenia z słownikiem dwupolozeniowym są na odwrót względem schematu i teraz nie jestem pewien czy te kropki zrobił ktoś czy to fabrycznie tak było jeśli mógł bym kogoś o pomoc prosić będę wdzięczny pozdrawiam
Witam. mam problem z kopceniem auta na czarno, walcze z tym juz od miesiaca:((((( egr czyszczony przepływka ok. wtryski sprawdzane podobno ok. ostatnio mechanik stwierdził ze turbina cały czas daje maks doładowanie . niewiem jak to nazwac ale ten siłownik sruba z nakrętka podczas spadania obrotów wogule sie nicofa od turbiny. jak zdejme wezyk z gruszki to ten siłownik opadapo ponownym podpieciu idzie na maksa do gruszki. w czym szukac przyczyny???? gruszka do wymiany jakis przewód????? prosze pomózcie:(((
- Od: 12 wrz 2015, 17:06
- Posty: 9
- Skąd: płock
- Auto: mazda 6 2.0 citd 2004
Mam nadzieję, że się nie mylę, ale silnik chyba potrzebuje obciążenia żeby turbo ładowało maksymalnie(przynajmniej w wielu turbo-benzynach tak jest).
Poszukaj raczej nieszczelności w dolocie, układzie intercoolera, rury od i do turbiny itp itd.
To, że opada jak ściągasz wężyk to akurat normalne. Może masz zatartą gruszkę ?
Poszukaj raczej nieszczelności w dolocie, układzie intercoolera, rury od i do turbiny itp itd.
To, że opada jak ściągasz wężyk to akurat normalne. Może masz zatartą gruszkę ?
Ostatnio edytowano 7 paź 2015, 17:23 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta (nie ma takiej potrzeby )
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta (nie ma takiej potrzeby )
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
nie mylisz się,turbina posługuje się ilością spalin wydostającą się z silnika,więc doładowanie jest najbardziej efektywne gdy silnik ma obciążenie-dawka paliwa-ilość spalinroxygenium napisał(a):Mam nadzieję, że się nie mylę, ale silnik chyba potrzebuje obciążenia żeby turbo ładowało maksymalnie
bardzo celna poradaroxygenium napisał(a):Poszukaj raczej nieszczelności w dolocie, układzie intercoolera, rury od i do turbiny itp itd.

Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6