Wymiana silnika RF5C 121 KM na 136 KM ?
Strona 1 z 1
Witam serdecznie, padł mi silnik w mojej M6 RF5C 121 KM. mam takie pytanie czy można włożyć silnik RF5C 136KM w miejsce mojego. Chodzi mi o to czy pasuje wiązka, komp, itd. itd. do końca się nie znam. Wydaję mi się że bardziej opłacalne będzie kupić całą M6 anglika, niż zakup samego silnika. Proszę was o odpowiedź gdyż nie wiem co mam robić.
-
odorski
Silnik RF5C czy ma 121KM czy też 136KM jest budową identyczny sama nazwa wskazuje że jest to RF5C
Różnica jest w sterowniku silnika.
Posiada też inny zawór EGR.
Także czy kupisz od M6 136Km czy też od 121Km to jeśli nie zmienisz sterownika będziesz miał zawsze 121KM.
Pozdrawiam
Różnica jest w sterowniku silnika.
Posiada też inny zawór EGR.
Także czy kupisz od M6 136Km czy też od 121Km to jeśli nie zmienisz sterownika będziesz miał zawsze 121KM.
Pozdrawiam
Odświeżę temat. Post wyżej kolega napisał, że
Rozumiem przez to te technicznie tak czy siak będzie wszystko działać, bez jakichś szopek z komputerem i innymi, tylko nie będzie wykorzystywał 100% mocy ?jeśli nie zmienisz sterownika będziesz miał zawsze 121KM
- Od: 19 mar 2014, 09:10
- Posty: 7
- Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121 KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6