RF5C po remoncie chodzi jak ursus

Postprzez j82 » 14 sty 2015, 22:41

Witam kupilem niedawno mazde 6 z padnietym silnikiem kompresja szla do ukladu chlodzenia winowajca byla peknieta tuleja cykindra tulej nowa glowica zregenerowana nowe pierscienie panewki wszystkie uszczelki rozrzad filtry itp. caly uklad paliwowy zakorkowany w workach wiec zadnego syfu nie nalapal wtryski spakowne razem z kablami oporowymi i trafily na poprzednie miejsce cisnienie na cylindrach po 35 barow silnik zapalil ale pali ciezko chodzi nierowno slabo sie wkreca i kopci niema bledow nieda sie zrobic kalibracji parametrow nieumiem odczytac bo CDIF i gutman nic nie pokazuja poza obrotami i temperatura przelewy sprawdzalem podaja rowno Jesli ktos mial taki przypadek to chetnie wyslucham wszelkich sugesti ps przed remontem silnik pracowal rowno palil na dotyk i niekopcil
Początkujący
 
Od: 14 sty 2015, 20:37
Posty: 8
Auto: MAZDA 6 2,0 diesel 136KM 2002r

Postprzez smile » 17 sty 2015, 19:22

1. Rozrząd ustawiony na znaki? :> Tu bym sprawdził dwa razy...
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez waletosw » 18 sty 2015, 15:58

rf5c chyba nie ustawisz rozrzadu zle tzn jesli to zrobisz to cos sie popsuje sprawdzalem na swoim silniku przestawisz o zabek i nie obrucisz silnikiem sprawdz scv ja mam 3 takie na garazu i jeden z nich po podlaczeniu wydaje odglos jak by mlotkiem ktos po pokrywie zaworow walil
Początkujący
 
Od: 9 sty 2015, 21:06
Posty: 13 (0/1)
Skąd: bournemouth
Auto: mazda 6 2,0 diesel kombi 2005r wersja angielska

Postprzez j82 » 24 sty 2015, 08:42

wiowajca byla uszkodzona wiazka silnika 1 kabekek przed kablem oporowym ktos kiedys nakol i mu sie ugnilo mialem tez problem z przewodem od czujnika cisnienia oleju nie swiecila sie czasem kontrolka urwany kabelek jakis as dosztukowal na skretke i przymocowal tasma parciana do wiazki silnika wilgoc zrobila reszte postanowilem przyjrzec sie calej instalacji bo takie arcydziela sztuki wspolczesnej stanowia realne zagrozenie zycia i zdrowia mojego i madzi
Początkujący
 
Od: 14 sty 2015, 20:37
Posty: 8
Auto: MAZDA 6 2,0 diesel 136KM 2002r

Postprzez Enduro » 16 lut 2015, 00:42

niesolidne naprwy to zawsze spory problem..
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6