Czyszczenie / rozebranie wtryskiwacza w RF5C (M6+MPV)

Postprzez tonidriver » 31 maja 2012, 05:18

Tak,pozbywam sie auta. Nie robiłem wtryskiwaczy. Sprzedam póki coś jeszcze ten samochód wart i wracam do mercedesa. Dostaje szału jeżdżąc tym autem.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2012, 16:22
Posty: 63
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 6 2,0 CiTD 2002r 121PS

Postprzez Barteq0014 » 20 lip 2012, 21:11

Witam ponownie,
Znalazłem też na allegro i w internecie klucz do tych trzech otworków.

Obrazek

Oto tak jak ten klucz wygląda:

Obrazek

Dane klucza:
Klucz do zaworka wtryskiwacza Denso nr.*s0000268
Firma Tesam
cena- 49,40 zł (brutto)
link do strony. http://www.tesam.pl/s0000268-klucz-do-z ... -5907.html

Nie jestem na 100% pewien, że pasuje ale jest napisane :
s0000268 – Klucz do zaworka wtryskiwacza Denso

Natomiast ja się nie garnę do rozbierania tego wszystkiego na nowo :D
Myslę, że potomnym się przyda.Zrobiłem update pierwszej strony.

Pozdrawiam i zapraszam do naprawy to nie jest takie straszne jak się wydaje.
Obrazek[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2011, 21:57
Posty: 179
Skąd: Wrocław
Auto: Była:
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C 136KM ;
Jest:
Mazda 6 '08 GY
2.0 LF 147KM AT
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C CITD 121KM ;

Postprzez tomeksz » 19 maja 2013, 10:16

Witam ,mam pytanie do wszystkich odnośnie regeneracji wtrysków Denso bo czytajac te wszystkie wypowiedzi to juz zgłupiałem oto pytanko : czy wtryski Denso da się regenerować czy nie !!!!!!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 paź 2012, 12:52
Posty: 17
Auto: Mazda 6 SPORT KOMBI 2.0 CITD /2003 MOC KM 121

Postprzez dobrzyn22 » 19 maja 2013, 10:50

W oficjalnej dystrybucji nie ma dostępnych oryginalnych części zamiennych Denso.
Ponoć ktoś kiedyś coś próbował – ale z marnym skutkiem.

Swego czasu pojawiła się informacja, że firma Denso miała udostępnić technologię i części służące regeneracji, jednej z większych firm w Polsce, która się zajmuje wtryskiwaczami. Ale co z tego wyszło to nie wiem. Myślę, że najlepiej dowiedzieć się u źródła (właściwie to w wolnej chwili mogę skrobnąć do nich maila – a nuż odpiszą coś ciekawego ;)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5230 (21/70)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez tomeksz » 19 maja 2013, 17:35

Byłbym wdzięczny ,pytałem się dla tego bo wtryski które robiłem zapewniali mnie w warsztacie że zrobią regenerację i będzie dobrze ,oczywiście po za warsztatem firma zewnętrzna ,jeszcze zmieszcze fotkę czy tak wyglada wtrysk i czy to denso napis na tym to :HE D DLLA152P805
Załączniki
DSCF0027.JPG
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 paź 2012, 12:52
Posty: 17
Auto: Mazda 6 SPORT KOMBI 2.0 CITD /2003 MOC KM 121

Postprzez kuklinski20 » 10 sty 2014, 13:30

Mam pytanko czy po rozebraniu i złożeniu wtrysku potrzebne jest jego kodowanie RF5C ?
kuklinski20
 

Postprzez Wojtek » 10 sty 2014, 14:05

Nie...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Barteq0014 » 11 sty 2014, 23:10

kuklinski20 napisał(a):Mam pytanko czy po rozebraniu i złożeniu wtrysku potrzebne jest jego kodowanie RF5C ?


Potwierdzam, nie trzeba, dopiero w poliftowych.
Obrazek[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2011, 21:57
Posty: 179
Skąd: Wrocław
Auto: Była:
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C 136KM ;
Jest:
Mazda 6 '08 GY
2.0 LF 147KM AT
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C CITD 121KM ;

Postprzez Boozy » 20 sty 2014, 16:32

Pojawiła się bardzo ciekawa informacja, odnośnie regeneracji wtrysków DENSO, a najważniejsza pod koniec artykułu
"... Wtryskiwacze Denso po regenracji dostępne są do: Toyoty Corolli IX 2.0 D-4D, Toyoty Auris 2.0 D-4D, Toyoty Avensis II i III 2.0 D-4D, Toyoty RAV4 II i III 2.0 D-4D, Toyoty Hilux 2.5 D-4D, Toyoty Land Cruiser 3.0 D-4D. Wkrótce będą distępne do Mazdy 6 2.0 CD oraz Forda Transita 2.2 TDCI."

http://auto-swiat.onet.pl/1-regeneracja ... za-13-ceny
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 lis 2012, 23:03
Posty: 7
Skąd: Łorsoł
Auto: Mazda 6 GY
2.0/136KM
2003

Postprzez kubsztyk » 20 sty 2014, 19:58

Czytałem o tym w wersji papierowej Auto Świata. Tam było napisane, że wtryskiwacze dla Mazdy 2.0 CD dopiero się pojawią, ale do poliftowej (RF7J). Jak będę miał czas, to zeskanuję ten artykuł.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2010, 11:23
Posty: 1698 (63/30)
Skąd: Kielce
Auto: Volvo S60 2.0T 2006;
ex mazda 6 TDI '03

Postprzez samson22 » 15 sie 2014, 08:00

Jestem bardzo ciekaw kiedy ruszy do przedliftowej

Wysłane z mojego Redmi przy użyciu tapatalk
samson
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 16:19
Posty: 41 (2/1)
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 6 Sport 2.0 CITD 136KM'04r

Postprzez dobrzyn22 » 15 sie 2014, 08:19

kubsztyk napisał(a):Jak będę miał czas, to zeskanuję ten artykuł.


zapewne chodzi o ten:

http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/w ... ceny/g9bsh
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5230 (21/70)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez lukasz85lodz » 15 paź 2014, 15:21

Witam,

Mam pytanie dotyczące wtryskiwaczy RF5C. Mechanik po wymianie oddał mi wtryskiwacze w których nie ma "metalowej ruchomej rurki" do przelewów. Czy da się jakoś te rurki przełożyć ?

Pozdrawiam

Problem rozwiązany, rurki wychodzą bez najmniejszego problemu po zdjęciu cienkich blokujących blaszek.
Początkujący
 
Od: 25 wrz 2014, 10:57
Posty: 9
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 6 MZR-CD RF5C 121KM 2005

Postprzez qzym » 8 sty 2015, 14:22

Elo,

Jesli ktoś jest zainteresowany – to końcówki wtryskiwaczy DLLA152P805 są produkowane również w Polsce ( nie tylko włoski FIRAD)

Producent WZM Warszawa:

http://wuzetem.waw.pl/

Cena u dystrybutorów ok. 70 zł netto
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 paź 2008, 14:04
Posty: 217 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda CX-3 Skyenergy, 2,0 AWD

Postprzez Marecki » 9 sty 2015, 09:53

Te polskie końcówki dotyczą RF5C?
Początkujący
 
Od: 6 sie 2014, 23:38
Posty: 16 (4/0)
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 6 Sport Wagon, 2.0 MZR-CD 120 KM, 2005 rok

Postprzez qzym » 9 sty 2015, 17:31

tak, do RF5C
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 paź 2008, 14:04
Posty: 217 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda CX-3 Skyenergy, 2,0 AWD

Postprzez Zbyk » 16 maja 2015, 14:19

Wita.
Czy ktoś z z forumowiczów może mi pomóc ?
Posiadam silnik RF7J i chcę wymienić podkładki pod wtryskami, potrzebuję informacje. Jaka jest średnica końcówki wtrysku, średnica samego wtrysku przy toczonej średnicy, lub ewentualnie wymiary gniazda.
Ta wiedza potrzebna mi jest do wykonania narzędzia przy pomocy którego poprawię gniazda pod podkładki.
P1020201.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2015, 14:19
Posty: 140 (2/3)
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 6 Sport Wagon, GL 2018, 2.0
silnik benzyna 165KM
wersja SkyEnergy

Postprzez qzym » 17 gru 2015, 08:15

7mm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 paź 2008, 14:04
Posty: 217 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda CX-3 Skyenergy, 2,0 AWD

Postprzez Pioteq25 » 17 gru 2015, 17:53

Takim frezem bardziej się zniszczy gniazdo niż naprawi. Gniazdo to stop alu i przeważnie przy wymianie podkładek wystarczy oczyścić je z miękką szmatką nasączoną odtłuszczaczem. Jak jest lekki wżer, to tylko polerka pastą na filcu.
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez qzym » 17 gru 2015, 18:23

A czy może wiecie???
Załączniki
Injector.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 paź 2008, 14:04
Posty: 217 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda CX-3 Skyenergy, 2,0 AWD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6