Czyszczenie / rozebranie wtryskiwacza w RF5C (M6+MPV)
Tak,pozbywam sie auta. Nie robiłem wtryskiwaczy. Sprzedam póki coś jeszcze ten samochód wart i wracam do mercedesa. Dostaje szału jeżdżąc tym autem.
- Od: 28 lut 2012, 16:22
- Posty: 63
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 2,0 CiTD 2002r 121PS
Witam ponownie,
Znalazłem też na allegro i w internecie klucz do tych trzech otworków.

Oto tak jak ten klucz wygląda:

Dane klucza:
Klucz do zaworka wtryskiwacza Denso nr.*s0000268
Firma Tesam
cena- 49,40 zł (brutto)
link do strony. http://www.tesam.pl/s0000268-klucz-do-z ... -5907.html
Nie jestem na 100% pewien, że pasuje ale jest napisane :
s0000268 – Klucz do zaworka wtryskiwacza Denso
Natomiast ja się nie garnę do rozbierania tego wszystkiego na nowo
Myslę, że potomnym się przyda.Zrobiłem update pierwszej strony.
Pozdrawiam i zapraszam do naprawy to nie jest takie straszne jak się wydaje.
Znalazłem też na allegro i w internecie klucz do tych trzech otworków.

Oto tak jak ten klucz wygląda:

Dane klucza:
Klucz do zaworka wtryskiwacza Denso nr.*s0000268
Firma Tesam
cena- 49,40 zł (brutto)
link do strony. http://www.tesam.pl/s0000268-klucz-do-z ... -5907.html
Nie jestem na 100% pewien, że pasuje ale jest napisane :
s0000268 – Klucz do zaworka wtryskiwacza Denso
Natomiast ja się nie garnę do rozbierania tego wszystkiego na nowo
Myslę, że potomnym się przyda.Zrobiłem update pierwszej strony.
Pozdrawiam i zapraszam do naprawy to nie jest takie straszne jak się wydaje.

- Od: 27 sty 2011, 21:57
- Posty: 179
- Skąd: Wrocław
- Auto: Była:
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C 136KM ;
Jest:
Mazda 6 '08 GY
2.0 LF 147KM AT
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C CITD 121KM ;
W oficjalnej dystrybucji nie ma dostępnych oryginalnych części zamiennych Denso.
Ponoć ktoś kiedyś coś próbował – ale z marnym skutkiem.
Swego czasu pojawiła się informacja, że firma Denso miała udostępnić technologię i części służące regeneracji, jednej z większych firm w Polsce, która się zajmuje wtryskiwaczami. Ale co z tego wyszło to nie wiem. Myślę, że najlepiej dowiedzieć się u źródła (właściwie to w wolnej chwili mogę skrobnąć do nich maila – a nuż odpiszą coś ciekawego
Ponoć ktoś kiedyś coś próbował – ale z marnym skutkiem.
Swego czasu pojawiła się informacja, że firma Denso miała udostępnić technologię i części służące regeneracji, jednej z większych firm w Polsce, która się zajmuje wtryskiwaczami. Ale co z tego wyszło to nie wiem. Myślę, że najlepiej dowiedzieć się u źródła (właściwie to w wolnej chwili mogę skrobnąć do nich maila – a nuż odpiszą coś ciekawego
Byłbym wdzięczny ,pytałem się dla tego bo wtryski które robiłem zapewniali mnie w warsztacie że zrobią regenerację i będzie dobrze ,oczywiście po za warsztatem firma zewnętrzna ,jeszcze zmieszcze fotkę czy tak wyglada wtrysk i czy to denso napis na tym to :HE D DLLA152P805
- Od: 14 paź 2012, 12:52
- Posty: 17
- Auto: Mazda 6 SPORT KOMBI 2.0 CITD /2003 MOC KM 121
Mam pytanko czy po rozebraniu i złożeniu wtrysku potrzebne jest jego kodowanie RF5C ?
-
kuklinski20
kuklinski20 napisał(a):Mam pytanko czy po rozebraniu i złożeniu wtrysku potrzebne jest jego kodowanie RF5C ?
Potwierdzam, nie trzeba, dopiero w poliftowych.

- Od: 27 sty 2011, 21:57
- Posty: 179
- Skąd: Wrocław
- Auto: Była:
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C 136KM ;
Jest:
Mazda 6 '08 GY
2.0 LF 147KM AT
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C CITD 121KM ;
Pojawiła się bardzo ciekawa informacja, odnośnie regeneracji wtrysków DENSO, a najważniejsza pod koniec artykułu
"... Wtryskiwacze Denso po regenracji dostępne są do: Toyoty Corolli IX 2.0 D-4D, Toyoty Auris 2.0 D-4D, Toyoty Avensis II i III 2.0 D-4D, Toyoty RAV4 II i III 2.0 D-4D, Toyoty Hilux 2.5 D-4D, Toyoty Land Cruiser 3.0 D-4D. Wkrótce będą distępne do Mazdy 6 2.0 CD oraz Forda Transita 2.2 TDCI."
http://auto-swiat.onet.pl/1-regeneracja ... za-13-ceny
"... Wtryskiwacze Denso po regenracji dostępne są do: Toyoty Corolli IX 2.0 D-4D, Toyoty Auris 2.0 D-4D, Toyoty Avensis II i III 2.0 D-4D, Toyoty RAV4 II i III 2.0 D-4D, Toyoty Hilux 2.5 D-4D, Toyoty Land Cruiser 3.0 D-4D. Wkrótce będą distępne do Mazdy 6 2.0 CD oraz Forda Transita 2.2 TDCI."
http://auto-swiat.onet.pl/1-regeneracja ... za-13-ceny
- Od: 19 lis 2012, 23:03
- Posty: 7
- Skąd: Łorsoł
- Auto: Mazda 6 GY
2.0/136KM
2003
Czytałem o tym w wersji papierowej Auto Świata. Tam było napisane, że wtryskiwacze dla Mazdy 2.0 CD dopiero się pojawią, ale do poliftowej (RF7J). Jak będę miał czas, to zeskanuję ten artykuł.
kubsztyk napisał(a):Jak będę miał czas, to zeskanuję ten artykuł.
zapewne chodzi o ten:
http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/w ... ceny/g9bsh
Witam,
Mam pytanie dotyczące wtryskiwaczy RF5C. Mechanik po wymianie oddał mi wtryskiwacze w których nie ma "metalowej ruchomej rurki" do przelewów. Czy da się jakoś te rurki przełożyć ?
Pozdrawiam
Problem rozwiązany, rurki wychodzą bez najmniejszego problemu po zdjęciu cienkich blokujących blaszek.
Mam pytanie dotyczące wtryskiwaczy RF5C. Mechanik po wymianie oddał mi wtryskiwacze w których nie ma "metalowej ruchomej rurki" do przelewów. Czy da się jakoś te rurki przełożyć ?
Pozdrawiam
Problem rozwiązany, rurki wychodzą bez najmniejszego problemu po zdjęciu cienkich blokujących blaszek.
- Od: 25 wrz 2014, 10:57
- Posty: 9
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 6 MZR-CD RF5C 121KM 2005
Elo,
Jesli ktoś jest zainteresowany – to końcówki wtryskiwaczy DLLA152P805 są produkowane również w Polsce ( nie tylko włoski FIRAD)
Producent WZM Warszawa:
http://wuzetem.waw.pl/
Cena u dystrybutorów ok. 70 zł netto
Jesli ktoś jest zainteresowany – to końcówki wtryskiwaczy DLLA152P805 są produkowane również w Polsce ( nie tylko włoski FIRAD)
Producent WZM Warszawa:
http://wuzetem.waw.pl/
Cena u dystrybutorów ok. 70 zł netto
Wita.
Czy ktoś z z forumowiczów może mi pomóc ?
Posiadam silnik RF7J i chcę wymienić podkładki pod wtryskami, potrzebuję informacje. Jaka jest średnica końcówki wtrysku, średnica samego wtrysku przy toczonej średnicy, lub ewentualnie wymiary gniazda.
Ta wiedza potrzebna mi jest do wykonania narzędzia przy pomocy którego poprawię gniazda pod podkładki.
Czy ktoś z z forumowiczów może mi pomóc ?
Posiadam silnik RF7J i chcę wymienić podkładki pod wtryskami, potrzebuję informacje. Jaka jest średnica końcówki wtrysku, średnica samego wtrysku przy toczonej średnicy, lub ewentualnie wymiary gniazda.
Ta wiedza potrzebna mi jest do wykonania narzędzia przy pomocy którego poprawię gniazda pod podkładki.
Takim frezem bardziej się zniszczy gniazdo niż naprawi. Gniazdo to stop alu i przeważnie przy wymianie podkładek wystarczy oczyścić je z miękką szmatką nasączoną odtłuszczaczem. Jak jest lekki wżer, to tylko polerka pastą na filcu.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6