Mianowicie od jakiegoś dłuższego czasu przy wkręceniu jej do tych 2500 obr i po wciśnięciu sprzęgła w celu redukcji słychać było takie głuche terkotanie ( z 5-10 stukań).
Natomiast dzisiaj jadąc mazda dostała jakiś dziwnych drgań ( bardziej to słychać akustycznie niż czuć żeby nią rzucało). przy dodaniu gazu tak powyżej 2 tys tez wydawało mi się ze było słyszalne to stukanie jak przy zmianie biegów wcześniej...
Na luzie nie ma Żadnych drgań, chodzi bardzo równo, natomiast po wciśnięciu odrobinę gazu wibruje, oraz po wciśnięciu sprzęgła również wibruje:/
dodam ze zmiana z 1 na 2 bez szarpania jest ciężka do wykonania
2masa padła
Po pracy popatrzę dokładniej jak dokładnie się zachowuje
PS wiem ze są o tym tematy lecz proszę o szybką podpowiedz co sprawdzać i na co stawiać
EDIT:
Drgania i trochę stuki są przy obrotach 1200-1500, ponadto troche trzesie autem przy zapalaniu i gaszeniu
Jesli to koło 2 masowe to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu