Brak napięcia na elektrozaworze
Strona 1 z 1
wiercioch napisał(a):ktoś wie co jest odpowiedzialne za podawanie napięcia na elektrozawór zielony, sterujący turbiną
Ale mieszasz tematy, w jednym poscie pytasz o elektrozawor sterujacy przepustnica teraz o elektrozawor sterujacy kierownicami turbiny, ktory nawiasem mowiac nie jest zielony i nie znajduje sie na pasie przednim. Aby raz skonczyc z tematami przepustnicy na dolocie wystarczy zaobserwowac polozenia silownika sterujacego " na rozgrzanym silniku, na wolnych obrotach przepustnica przymknieta na 30% po dodaniu gazu otwiera sie na 100%, po wylaczeniu silnika przepustnica wraca do pozycji otwartej" Wszystkie elektrozawory zasilane sa napieciem +12V, sterowane sa – z PCM Czytac, czytac i jeszcze raz czytac to wszystko jest na forum opisane
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
pytałem w innym temacie i nikt nie odpisał, a rzeczywiście namieszalem trochę, bo chodzi mi właśnie o ten elektrozawór mocowany do pasa przedniego koloru zielonego, na nim nie ma napięcia. Czyli odmniemywam że jest on od pełnego otwarcia przepustnicy? A co w przypadku jak mu podam napięcie na krótko?
Ostatnio edytowano 28 cze 2009, 16:51 przez wiercioch, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 10 maja 2009, 19:02
- Posty: 35
- Skąd: macclesfield
- Auto: mazda 6 2.0 diesel (136), 2003
wiercioch napisał(a):pytałem w innym temacie i nikt nie odpisał
żaden powód do zaśmiecania forum ...
ok, po sprawdzeniu jak nie ma napięcia na elektrozaworze przepustnica nie otwiera się na 100%. Po podpięciu podciśnienia na krótko do krótca z obudowy filtra powietrza, przeustnica otwiera się na 100% ale oczywiście auto trochę wariuje, bo dostaje powietrze wtedy kiedy nie powinno (tak sobie to tłumacze). Podczas jazdy czuć ewidentną różnica na +, więc to wina tego elektrozaworu. Czy ktoś wie może czy odpowiada za to jakiś przekaźnik, bądz bezpiecznik? Gdzie go szukać? Podanie prądu na bezpośrednio na niego np. z akumulatora nic nie daje.
ps. zdjęcie zaczerpnięte z postu maxkls
http://img3.imageshack.us/my.php?image= ... 9fb08c.jpg
czy tam gdzie jest napisane "podciśnienie do elektrozaworu otwarcia przepustnicy 30%" nie powinno być "otwarcia przepustnicy 100%"
ps. zdjęcie zaczerpnięte z postu maxkls
http://img3.imageshack.us/my.php?image= ... 9fb08c.jpg
czy tam gdzie jest napisane "podciśnienie do elektrozaworu otwarcia przepustnicy 30%" nie powinno być "otwarcia przepustnicy 100%"
- Od: 10 maja 2009, 19:02
- Posty: 35
- Skąd: macclesfield
- Auto: mazda 6 2.0 diesel (136), 2003
Witam,
Bez zakładania nowego tematu zapytam krótko:
Na dwóch fotach, foty zapożyczone z netu
obszary zaznaczone na czerwono, niby ta są elektrozawory 30% i 100% ( zielony i czerwony). MOje pytanko jest takie czy krecenie tymi o góry czarnymi pokretłami na tych elektrozaworach powoduje cos?
Z góry dzięki za każde odpowiedzi
Bez zakładania nowego tematu zapytam krótko:
Na dwóch fotach, foty zapożyczone z netu
Z góry dzięki za każde odpowiedzi
- Od: 19 mar 2012, 22:51
- Posty: 31
- Skąd: (świętokrzyskie)
- Auto: MAZDA 6 GG 2.0 CiTD 2003
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6