Czesc.Mialem kiedys bledy:
p2009 uklad napedowy
intake manf runner control circuit low bank1a)
p0401 uklad napedowy
egr flow insufficient detected
pokasowalem je i zaslepilem egr
teraz mam:
p0500 uklad napedowy
vehicle speed sensor
p1632
theft deterrent- fuel disabled
p0620
general control unit.
Wymienilem olej i wymienialem baterie.Teraz nie pkazuje mi ile mil moge jeszcze zrobic, ale czytalem ze to mija po ok 100km.
Zazwyczaj silnik dziwnie grzechocze przy przyspieszaniu (ciezko mi opisac ten dzwiek), moze laik by sie ni epoznal, ale nie w tym rzecz.
Co oznaczaja te bledy?Dzieki
kody będów/zaślepiony egr i dziwna praca silnika
Strona 1 z 1
p0500 VSS przetarty przewód lub popsuty czujnik czytaj
http://translate.google.pl/translate?hl ... 6bih%3D604
reszty za ciebie nie chce mi sie szukac

reszty za ciebie nie chce mi sie szukac
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Nie o to chodzi, ze za mnie -bo mam tabelke bledow, ale chcialem sie dowiedziec od uzytkownikow.
Dzis po ostatnim kasowaniu znow wyskoczyly bledy
na czerwono:
p2009 -intake manf runner control circuit low bank1a
p0406 egr sensor "a" circuit high (bylo to na odlaczonej wtyczce-probowalem wiele opcji na wlaczonym silniku i wylczonym, bo myslalem ze jednak to zniknie, a egr mam zaslepiony-po podlaczeniu wtyczki wreszcie zniknelo)
na zielono
2009 jw
nie moge go wykasowac chociaz nie pojawia sie na desce.
Tutaj filmik jak klekocze
https://www.youtube.com/watch?v=eLw0nBec3Ek
Prosze o pomoc
Dopisano 11 kwi 2014, 22:19:
A chcialem dodac ze juz zrobilem 55 mil od odlaczenia aku i wciaz nie mam na wyswietlaczu podanych ile moge zrobic mil na paliwie-tylko kreski
Dzis po ostatnim kasowaniu znow wyskoczyly bledy
na czerwono:
p2009 -intake manf runner control circuit low bank1a
p0406 egr sensor "a" circuit high (bylo to na odlaczonej wtyczce-probowalem wiele opcji na wlaczonym silniku i wylczonym, bo myslalem ze jednak to zniknie, a egr mam zaslepiony-po podlaczeniu wtyczki wreszcie zniknelo)
na zielono
2009 jw
nie moge go wykasowac chociaz nie pojawia sie na desce.
Tutaj filmik jak klekocze
https://www.youtube.com/watch?v=eLw0nBec3Ek
Prosze o pomoc
Dopisano 11 kwi 2014, 22:19:
A chcialem dodac ze juz zrobilem 55 mil od odlaczenia aku i wciaz nie mam na wyswietlaczu podanych ile moge zrobic mil na paliwie-tylko kreski
- Od: 24 lut 2014, 21:52
- Posty: 4
- Skąd: Chester
- Auto: mazda 6 diesel 2l 2004rok
gniew81 napisał(a):Tutaj filmik jak klekocze
Film musi być publiczny, żeby go inni mogli obejrzeć.
W kwestii błędu, trzeba wykazać nieco więcej zawziętości klikając okienko "Szukaj"
viewtopic.php?f=409&t=77423&p=2740631&hilit=P2009#p2740631
Witam!
To chyba nie od błędów bo u mnie występuje ten sam problem a nie mam żadnych błędów. Nie wiem co jest tego przyczyną, ale sytuacja jest identyczna. W zakresie obrotów od 1100 do troszkę ponad 1500 idzie rezonans na całe wnętrze oraz słychać specyficzny dźwięk.
Rozwiązałeś już może ten problem?
To chyba nie od błędów bo u mnie występuje ten sam problem a nie mam żadnych błędów. Nie wiem co jest tego przyczyną, ale sytuacja jest identyczna. W zakresie obrotów od 1100 do troszkę ponad 1500 idzie rezonans na całe wnętrze oraz słychać specyficzny dźwięk.
Rozwiązałeś już może ten problem?
- Od: 30 mar 2014, 22:08
- Posty: 6
- Auto: Mazda 6, 2.0 MZR-CD 136KM, 2004r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6