Awaria silnika M6 diesel.

Postprzez Leoo » 19 mar 2014, 23:23

szlapek napisał(a):Miał ktoś taką awarię, albo wie co to może być ?

Wygląda na wydmuchaną podkładkę pod wtryskiem nr 1.
Trzeba wyjąć wszystkie wtryski i wymienić miedziane podkładki a wcześniej skontrolować ich gniazda, sprawdzić stan smoka olejowego w misce oraz wymienić olej i filtr.
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2013, 23:05
Posty: 485 (0/21)
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: M6 GY MZR-CD 136KM '03

Postprzez szlapek » 9 kwi 2014, 12:32

Stanęło na tym, że wybył kompletnie wybite te miedziane podkładki i to tak że aż wtrysk wpadł do środka i nieco gniazdo uszkodził. W każdym razie skończyło się wymianą 2óch wtrysków.

Teraz pytanko – po tej wymianie auto straciło na mocy, jakby nie dopalało na tym wtrysku (wtryskach ? ) po wymianie. Powinno pomóc podpięcie do dedykowanego komputera od Denso i korekcja na wtryskach czy raczej jakaś mechaniczna sprawa (planowanie etc.) ?
Początkujący
 
Od: 19 mar 2014, 09:10
Posty: 7
Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121 KM

Postprzez Leoo » 9 kwi 2014, 22:09

szlapek napisał(a):Powinno pomóc podpięcie do dedykowanego komputera od Denso i korekcja na wtryskach

Wystarczy ELM327 i FORSCan. Takim sprzętem zrobisz kalibrację.
Czy wymienione wtryski mają te same numery co ich kable?
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2013, 23:05
Posty: 485 (0/21)
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: M6 GY MZR-CD 136KM '03

Postprzez szlapek » 10 kwi 2014, 09:02

Ok, dzięki ;)

Co do numerków – w sumie to muszę sprawdzić, ale wydaje mi się że były te same ;)
Początkujący
 
Od: 19 mar 2014, 09:10
Posty: 7
Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6