Wymiana wtryskiwacza

Postprzez Enduro » 7 paź 2013, 10:45

i dlatego jestem ewidentnie zubozony
E.
Ostatnio edytowano 7 paź 2013, 19:04 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Janusz626 » 7 paź 2013, 11:06

I tu widać kto jeździ, a kto stoi :–)

...z 4X HD i Tap4 [url='http://tapatalk.com/m?id=10']now Free[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez Enduro » 7 paź 2013, 11:16

powinno byc napisane "komu stoi",
P.S.
przyjechalem modelem M6 citd 100KW, tzw. pierwsza seria razem okolo 250-280 000km
od 2003-2011, i wiem ze to w porownaniu z innymi jest niewiele.
pozdr.
E
Ostatnio edytowano 7 paź 2013, 19:05 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: kolejna prośba o nie cytowanie całości ostatniego posta...
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez zboq » 7 paź 2013, 13:15

Panowie ale to nie zmienia faktu, że dalej nie wiemy czy w silnikach RF5C wpisuje się numery kabli do komputera samochodu czy nie. Jestem tego ciekaw tym bardziej, że u mnie są różne tak jak u autora tematu. Może ktoś z IDS'em się wypowie ??

Btw, Ja swoją m6 mam 3.5 roku, zrobiłem kilometrów nie wiele, bo z 35tyś ale nigdy mi się autokalibracja nie załączyła. Może to zależy od stanu wtrysków które mamy w samochodzie ? i komp wtedy sam decyduje o jej przeprowadzeniu.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 15:28
Posty: 236 (0/2)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 SkyPassion Machine Gray Sedan

Postprzez Enduro » 7 paź 2013, 16:37

zboq napisał(a):.. 1.czy w silnikach RF5C wpisuje się numery kabli do komputera samochodu czy nie. ...
. 2.Może ktoś z IDS'em się wypowie ??
...

1.nie.
2.nie mam ids´a ale mam inne aparaty :>
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez zboq » 7 paź 2013, 17:15

Heh ok, no to w sumie wychodzi na to, że celowość stosowania różnych numerów na kablach i wtryskach jest żadna z punktu widzenia użytkownika. Od kiedy pamiętam to wszyscy pisali, że kable się muszą zgadzać z wtryskami. A teraz po tylu latach się okazuje, że to nie ma znaczenia i silnik będzie pracował na różnych numerach. Oczywiście kalibracja jest wskazana ale nawet jak są te same numery to kalibracja jest wskazana więc na jedno wychodzi. A silnika chyba nie uszkodzimy dając różne kable do wtrysków :|
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 15:28
Posty: 236 (0/2)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 SkyPassion Machine Gray Sedan

Postprzez Enduro » 7 paź 2013, 18:40

zboq napisał(a):...więc na jedno wychodzi. ..:|

no nie calkiem
idealny wariant to taki ze wszystkie kable maja takie numerki jak wtryski no i po udanej kalibracji mozemy spokojnie spac/jezdzic
wariant innych kabli i innych wtryskow jest ewentualnoscią w przypadku braku ale po skalibrowaniu ustawienia są optymalne.. bynajmniej powinny być :]
choć przyznam, że ja osobiści wolałby mić wsio w komplecie..jak z fabryki (no po za podkładkami powtryskowymi! <dupa> )
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez syrena » 7 paź 2013, 20:24

...pisałem wcześniej że cena to 950 zł netto, dzisiaj dostałem odpowiedź że dokładnie wyjdzie 879 zł netto. Dlaczego tak tanio? na co dzień pracuję w dużym autoryzowanym serwisie aut ciężarowych w dziale "części zamiennych" sprawdzałem cenę w inter carsie około 1400 zł netto <glupek2> poprosiłem pewną dużą firmę która naprawia dla nas układy wtryskowe (robimy im obrót na około 20 tyś miesięcznie) o pomoc i dali taką właśnie niską cenę. Jak to powiedzieli "cena po bandzie" wtryski jadą z Holandii. !00 % nówki oryginały. Tanio jak na wtryski do mazdy rf5c no i netto, nie muszę płacić vatu <czarodziej>

teraz mam nadzieję że stuki wydobywające się z silnika to wina wtrysków.
Początkujący
 
Od: 24 lip 2010, 08:50
Posty: 24
Skąd: Piła
Auto: Mazda 6 2003 2.0 diesel 136 PS

Postprzez zboq » 7 paź 2013, 21:16

Qwa, ale masz fajnie. Też bym chciał nowe wtryski :'(

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalk 4
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 15:28
Posty: 236 (0/2)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 SkyPassion Machine Gray Sedan

Postprzez syrena » 8 paź 2013, 19:33

no upusty mam spore, ale szkoda że auto się psuje :(
Początkujący
 
Od: 24 lip 2010, 08:50
Posty: 24
Skąd: Piła
Auto: Mazda 6 2003 2.0 diesel 136 PS

Postprzez zboq » 8 paź 2013, 23:53

Hehe, zobacz se do mnie na motostata ile ja już remontów robiłem......

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalk 4
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 15:28
Posty: 236 (0/2)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 SkyPassion Machine Gray Sedan

Postprzez razzor » 9 paź 2013, 23:19

witam :D Mam w rodzinie M6 i muszę się czymś pochwalić :P zacznę od początku: M6 dobija już 192tys. km. I niestety zaczęła się jazda z wtryskami. Auto zaczęło nierówno pracować, a na zimnym to strasznie ''klekotało''. Więc zacząłem czytać różne fora na temat DENSO... a że pracuję za mechanika i wtryski mi nie są rzeczą obcą to znalazłem sklep co miał 8 końcówek wtryskiwaczy z włoskiej firmy. zrobiłem test przelewowy: 2 i 3 wtrysk leją, a kiedyś kupiłem 2 używane, które były na 1 i 2 założone od pewnego czasu. Rozebrałem wtrysk, zobaczyłem pod lupą i kupiłem 2 końcówki- 150zł szt. Poskładałem i czas je dać do auta :) zamontowałem je na miejsce 2 i 3 i zrobiłem test przelewowy :) szkoda właśnie że najpierw zdjęcia nie zrobiłem :( ale mam po wymianie końcówek nawet pod podłączeniem pod kompa KTSem:
Obrazek
A tu pod KTSem
Obrazek

Więc nie wahając się zakupiłem kolejne 2 końcówki. montując końcówki na te co wyjąłem z auta wcześniej czyli 2 i 3:)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Jeden już zrobiony <spoko>
Obrazek

Pracując bardzo sterylnie, oczywiście wszystkie gniazda zostały wyfrezowane i nowe podkładki:)
i wkładając je na 1 i 4 :) i znów test przelewowy:) nie robiłem zdjęcia:( przejechałem ok150km i dopiero pod kompa podłączyłem i tu rewolucja :D
Obrazek
Wiadomo im bliżej 0.0 tym lepiej, ale teraz skaczą do 0.4 czyli to już jest idealnie. Jest różnica :D
Obrazek
Najlepiej pokaże komputer w aucie który wtrysk w jakim stanie jest, co wadać.
A auto jeździ miesięcznie ok 1000km czyli zobaczę za jakiś czas i dam znać :D
Jeszcze mała ciekawostka: robiłem MPV w pracy i klient sam wysłał wtryski do regeneracji i po przyjściu gośćiu dał stare części i zrobiłem zdjęcie :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jak widać zrobił to samo co ja :P tylko kasując klienta 800zł za sztukę... a to jeszcze nic, szkoda znowu że zdjęcia nie zrobiłem :( te 2 wtryski co nie wymienił końcówek to mają przelew 2.1 a drugi 1.7 i słychać na zimnym :D I wielce mi regeneracja <glupek2>
Pozdrawiam <spoko>
Ostatnio edytowano 31 paź 2013, 23:42 przez razzor, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 kwi 2012, 21:53
Posty: 79
Skąd: opolskie (Krapkowice)
Auto: Mazda3 BK '05 2.0 Top Sport

Postprzez Enduro » 10 paź 2013, 10:28

razzor napisał(a):..D I wielce mi regeneracja <glupek2>
Pozdrawiam <spoko>

takie pseudofirmy to po umyciu i wydrapaniu nalotu w najlepszym przypadku ultradzwiekami lub sprezonym powietrzem potrakuja wtrysk no i jak sie cos uda to okay, jak nie to poprawka..
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez bieski » 10 paź 2013, 10:44

razzor napisał(a):kupiłem 2 końcówki- 150zł szt

Co to za koncówki? Masz jakies info, namiar?
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Enduro » 10 paź 2013, 10:55

jesli te koncowki nie sa do tego silnika to nieprawidlowy wtrysk paliwa np. po innym chocby minimalnym katem, w mulde tloka spowoduje spore problemy ze spalaniem, co moze skonczyc sie uszkodzeniem tlokow i samego silnika.
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez razzor » 11 paź 2013, 22:18

bieski napisał(a):
razzor napisał(a):kupiłem 2 końcówki- 150zł szt

Co to za koncówki? Masz jakies info, namiar?

http://sklep.gazparts.pl/towar-3838-rozpylacz_koŃcÓwka_wtrysku_cr_firad_mazda_6_2.0.html
Jest to podobny sklep. Ja kupiłem http://www.autodieselparts.com.pl/

Enduro napisał(a):jesli te koncowki nie sa do tego silnika to nieprawidlowy wtrysk paliwa np. po innym chocby minimalnym katem, w mulde tloka spowoduje spore problemy ze spalaniem, co moze skonczyc sie uszkodzeniem tlokow i samego silnika.
pozdr.
E

I tu się mylisz. przeczytaj jeszcze raz i popatrz na zdjęcia licząc po kolei, czyli zdjęcie nr 4 jest moje , a zdjęcie nr10, które zrobiłem jest od firmy co regeneruje. Firma co regeneruje wtryski zastosowała w dwóch wtryskach te same końcówki co ja kupiłem. wpisałem nr końcówki wtryskiwacza: DLLA152P805 i i jest to zamiennik który każda firma regenerująca zakłada bo nic innego nie ma do tych wtrysków. Dokładniej kupiłem z http://www.autodieselparts.com.pl/429,d ... -5030.html :) Jest to z włoskiej firmy końcówka i kąt jest taki sam jak w oryginalnych z DENSO. Auto przejechało juz ok 1000km i według osoby co ciągle z nią jeździ to auto ciszej pracuje i mniej pali, i lepiej się zbiera <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 kwi 2012, 21:53
Posty: 79
Skąd: opolskie (Krapkowice)
Auto: Mazda3 BK '05 2.0 Top Sport

Postprzez Enduro » 12 paź 2013, 11:13

razzor napisał(a):...
I tu się mylisz. przeczytaj jeszcze raz i popatrz na zdjęcia licząc po kolei,..

ja sie nie myle, bynajmniej w tej kwesti!
no i jesli te koncowki sa takie same lub podobne to okay,ale
jesli nie to nieprawidlowy wtrysk paliwa chocby pod innym minimalnym katem, w mulde tloka spowoduje spore problemy ze spalaniem, co moze skonczyc sie uszkodzeniem tlokow i samego silnika.
dodatkowo jestem zadania, ze jak to auto wyląduje w warsztacie z wypalonymi czy stopionymi tlokami <glupek2> to i tak nikt sie o tym nie dowie, bo wtedy najlepiej podwinac ogon i dołozyć starac, aby nikt sie nie dowiedzial...
powodzenia zycze
E.
Ostatnio edytowano 14 paź 2013, 20:54 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez syrena » 12 paź 2013, 16:10

wracając do mojego tematu w tym wątku;

wtryskiwacze wymieniłem na nowe i po odpaleniu silnika to samo a teraz nawet gorzej...stukanie jest wyraźnie słyszalne nawet na wolnych obrotach :(

miska zdjęta ale słabe dojście do korbowodów, trzeci tłok na panewce ma wyraźne luzy :(


1. dużo pracy jest ze zdjęciem plastra pod miską?
2. jest sens wymieniać panewki bez szlifu wału, może się okaże że to tylko panewka na jednej korbie?
3. gdybym ewentualnie chciał wyjąć silnik, to górą czy dołem?
Początkujący
 
Od: 24 lip 2010, 08:50
Posty: 24
Skąd: Piła
Auto: Mazda 6 2003 2.0 diesel 136 PS

Postprzez Enduro » 12 paź 2013, 16:40

syrena napisał(a):....
1. dużo pracy jest ze zdjęciem plastra pod miską?
2. jest sens wymieniać panewki bez szlifu wału, może się okaże że to tylko panewka na jednej korbie?
3. gdybym ewentualnie chciał wyjąć silnik, to górą czy dołem?

ad1. troche jest, bo trzeba wyjac silnik
ad2. Nie, taki wariant spowoduje kolejny remont w 100%! <glupek2> <glupek2> <glupek2>
ad 3. to zalezy od mozliwosci technicznycjh kanal, podnosnik itp..
pozdr. i ubolewam.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez syrena » 12 paź 2013, 17:26

a orientujesz się ile kosztuje kpl panewek? na allegro widziałem jakiś nieznanych mi producentów.

pytam jak lepiej wyjąć silnik bo mam dostęp do kanału + dźwig, który wariant jest lepszy? (góra/dół)
Początkujący
 
Od: 24 lip 2010, 08:50
Posty: 24
Skąd: Piła
Auto: Mazda 6 2003 2.0 diesel 136 PS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6