Wymiana wtryskiwacza
i dlatego jestem ewidentnie zubozony
E.
E.
Ostatnio edytowano 7 paź 2013, 19:04 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
powinno byc napisane "komu stoi",
P.S.
przyjechalem modelem M6 citd 100KW, tzw. pierwsza seria razem okolo 250-280 000km
od 2003-2011, i wiem ze to w porownaniu z innymi jest niewiele.
pozdr.
E
P.S.
przyjechalem modelem M6 citd 100KW, tzw. pierwsza seria razem okolo 250-280 000km
od 2003-2011, i wiem ze to w porownaniu z innymi jest niewiele.
pozdr.
E
Ostatnio edytowano 7 paź 2013, 19:05 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: kolejna prośba o nie cytowanie całości ostatniego posta...
Powód: kolejna prośba o nie cytowanie całości ostatniego posta...
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Panowie ale to nie zmienia faktu, że dalej nie wiemy czy w silnikach RF5C wpisuje się numery kabli do komputera samochodu czy nie. Jestem tego ciekaw tym bardziej, że u mnie są różne tak jak u autora tematu. Może ktoś z IDS'em się wypowie ![pytajnik ??](./images/smilies/pytajnik.GIF)
Btw, Ja swoją m6 mam 3.5 roku, zrobiłem kilometrów nie wiele, bo z 35tyś ale nigdy mi się autokalibracja nie załączyła. Może to zależy od stanu wtrysków które mamy w samochodzie ? i komp wtedy sam decyduje o jej przeprowadzeniu.
Btw, Ja swoją m6 mam 3.5 roku, zrobiłem kilometrów nie wiele, bo z 35tyś ale nigdy mi się autokalibracja nie załączyła. Może to zależy od stanu wtrysków które mamy w samochodzie ? i komp wtedy sam decyduje o jej przeprowadzeniu.
zboq napisał(a):.. 1.czy w silnikach RF5C wpisuje się numery kabli do komputera samochodu czy nie. ...
. 2.Może ktoś z IDS'em się wypowie
...
1.nie.
2.nie mam ids´a ale mam inne aparaty
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Heh ok, no to w sumie wychodzi na to, że celowość stosowania różnych numerów na kablach i wtryskach jest żadna z punktu widzenia użytkownika. Od kiedy pamiętam to wszyscy pisali, że kable się muszą zgadzać z wtryskami. A teraz po tylu latach się okazuje, że to nie ma znaczenia i silnik będzie pracował na różnych numerach. Oczywiście kalibracja jest wskazana ale nawet jak są te same numery to kalibracja jest wskazana więc na jedno wychodzi. A silnika chyba nie uszkodzimy dając różne kable do wtrysków ![ysz :|](./images/smilies/ysz.GIF)
zboq napisał(a):...więc na jedno wychodzi. ..
no nie calkiem
idealny wariant to taki ze wszystkie kable maja takie numerki jak wtryski no i po udanej kalibracji mozemy spokojnie spac/jezdzic
wariant innych kabli i innych wtryskow jest ewentualnoscią w przypadku braku ale po skalibrowaniu ustawienia są optymalne.. bynajmniej powinny być
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
choć przyznam, że ja osobiści wolałby mić wsio w komplecie..jak z fabryki (no po za podkładkami powtryskowymi!
![dupa <dupa>](./images/smilies/dupa.gif)
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
...pisałem wcześniej że cena to 950 zł netto, dzisiaj dostałem odpowiedź że dokładnie wyjdzie 879 zł netto. Dlaczego tak tanio? na co dzień pracuję w dużym autoryzowanym serwisie aut ciężarowych w dziale "części zamiennych" sprawdzałem cenę w inter carsie około 1400 zł netto
poprosiłem pewną dużą firmę która naprawia dla nas układy wtryskowe (robimy im obrót na około 20 tyś miesięcznie) o pomoc i dali taką właśnie niską cenę. Jak to powiedzieli "cena po bandzie" wtryski jadą z Holandii. !00 % nówki oryginały. Tanio jak na wtryski do mazdy rf5c no i netto, nie muszę płacić vatu ![czarodziej <czarodziej>](./images/smilies/czarodziej.gif)
teraz mam nadzieję że stuki wydobywające się z silnika to wina wtrysków.
![głupek <glupek2>](./images/smilies/glupek2.gif)
![czarodziej <czarodziej>](./images/smilies/czarodziej.gif)
teraz mam nadzieję że stuki wydobywające się z silnika to wina wtrysków.
- Od: 24 lip 2010, 08:50
- Posty: 24
- Skąd: Piła
- Auto: Mazda 6 2003 2.0 diesel 136 PS
witam
Mam w rodzinie M6 i muszę się czymś pochwalić
zacznę od początku: M6 dobija już 192tys. km. I niestety zaczęła się jazda z wtryskami. Auto zaczęło nierówno pracować, a na zimnym to strasznie ''klekotało''. Więc zacząłem czytać różne fora na temat DENSO... a że pracuję za mechanika i wtryski mi nie są rzeczą obcą to znalazłem sklep co miał 8 końcówek wtryskiwaczy z włoskiej firmy. zrobiłem test przelewowy: 2 i 3 wtrysk leją, a kiedyś kupiłem 2 używane, które były na 1 i 2 założone od pewnego czasu. Rozebrałem wtrysk, zobaczyłem pod lupą i kupiłem 2 końcówki- 150zł szt. Poskładałem i czas je dać do auta
zamontowałem je na miejsce 2 i 3 i zrobiłem test przelewowy
szkoda właśnie że najpierw zdjęcia nie zrobiłem
ale mam po wymianie końcówek nawet pod podłączeniem pod kompa KTSem:
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img51/2429/vuun.jpg)
A tu pod KTSem
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img9/1227/j6xe.jpg)
Więc nie wahając się zakupiłem kolejne 2 końcówki. montując końcówki na te co wyjąłem z auta wcześniej czyli 2 i 3:)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img547/993/7sq2.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img32/1303/lr3l.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img4/1869/dhww.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img542/2593/sxir.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img33/6523/cvoa.jpg)
Jeden już zrobiony
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img571/6817/dk8t.jpg)
Pracując bardzo sterylnie, oczywiście wszystkie gniazda zostały wyfrezowane i nowe podkładki:)
i wkładając je na 1 i 4
i znów test przelewowy:) nie robiłem zdjęcia:( przejechałem ok150km i dopiero pod kompa podłączyłem i tu rewolucja
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img845/9429/6wwr.jpg)
Wiadomo im bliżej 0.0 tym lepiej, ale teraz skaczą do 0.4 czyli to już jest idealnie. Jest różnica![zeby :D](./images/smilies/zeby.GIF)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img266/8779/givb.jpg)
Najlepiej pokaże komputer w aucie który wtrysk w jakim stanie jest, co wadać.
A auto jeździ miesięcznie ok 1000km czyli zobaczę za jakiś czas i dam znać
Jeszcze mała ciekawostka: robiłem MPV w pracy i klient sam wysłał wtryski do regeneracji i po przyjściu gośćiu dał stare części i zrobiłem zdjęcie![zeby :D](./images/smilies/zeby.GIF)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img689/4647/k3ja.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img33/8017/1z3w.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img542/217/lrec.jpg)
Jak widać zrobił to samo co ja
tylko kasując klienta 800zł za sztukę... a to jeszcze nic, szkoda znowu że zdjęcia nie zrobiłem
te 2 wtryski co nie wymienił końcówek to mają przelew 2.1 a drugi 1.7 i słychać na zimnym
I wielce mi regeneracja
Pozdrawiam![spoko <spoko>](./images/smilies/spoko.gif)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img51/2429/vuun.jpg)
A tu pod KTSem
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img9/1227/j6xe.jpg)
Więc nie wahając się zakupiłem kolejne 2 końcówki. montując końcówki na te co wyjąłem z auta wcześniej czyli 2 i 3:)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img547/993/7sq2.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img32/1303/lr3l.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img4/1869/dhww.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img542/2593/sxir.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img33/6523/cvoa.jpg)
Jeden już zrobiony
![spoko <spoko>](./images/smilies/spoko.gif)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img571/6817/dk8t.jpg)
Pracując bardzo sterylnie, oczywiście wszystkie gniazda zostały wyfrezowane i nowe podkładki:)
i wkładając je na 1 i 4
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img845/9429/6wwr.jpg)
Wiadomo im bliżej 0.0 tym lepiej, ale teraz skaczą do 0.4 czyli to już jest idealnie. Jest różnica
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img266/8779/givb.jpg)
Najlepiej pokaże komputer w aucie który wtrysk w jakim stanie jest, co wadać.
A auto jeździ miesięcznie ok 1000km czyli zobaczę za jakiś czas i dam znać
Jeszcze mała ciekawostka: robiłem MPV w pracy i klient sam wysłał wtryski do regeneracji i po przyjściu gośćiu dał stare części i zrobiłem zdjęcie
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img689/4647/k3ja.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img33/8017/1z3w.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/a/img542/217/lrec.jpg)
Jak widać zrobił to samo co ja
![głupek <glupek2>](./images/smilies/glupek2.gif)
Pozdrawiam
![spoko <spoko>](./images/smilies/spoko.gif)
Ostatnio edytowano 31 paź 2013, 23:42 przez razzor, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 30 kwi 2012, 21:53
- Posty: 79
- Skąd: opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda3 BK '05 2.0 Top Sport
razzor napisał(a):..D I wielce mi regeneracja![]()
Pozdrawiam
takie pseudofirmy to po umyciu i wydrapaniu nalotu w najlepszym przypadku ultradzwiekami lub sprezonym powietrzem potrakuja wtrysk no i jak sie cos uda to okay, jak nie to poprawka..
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
jesli te koncowki nie sa do tego silnika to nieprawidlowy wtrysk paliwa np. po innym chocby minimalnym katem, w mulde tloka spowoduje spore problemy ze spalaniem, co moze skonczyc sie uszkodzeniem tlokow i samego silnika.
pozdr.
E
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
bieski napisał(a):razzor napisał(a):kupiłem 2 końcówki- 150zł szt
Co to za koncówki? Masz jakies info, namiar?
http://sklep.gazparts.pl/towar-3838-rozpylacz_koŃcÓwka_wtrysku_cr_firad_mazda_6_2.0.html
Jest to podobny sklep. Ja kupiłem http://www.autodieselparts.com.pl/
Enduro napisał(a):jesli te koncowki nie sa do tego silnika to nieprawidlowy wtrysk paliwa np. po innym chocby minimalnym katem, w mulde tloka spowoduje spore problemy ze spalaniem, co moze skonczyc sie uszkodzeniem tlokow i samego silnika.
pozdr.
E
I tu się mylisz. przeczytaj jeszcze raz i popatrz na zdjęcia licząc po kolei, czyli zdjęcie nr 4 jest moje , a zdjęcie nr10, które zrobiłem jest od firmy co regeneruje. Firma co regeneruje wtryski zastosowała w dwóch wtryskach te same końcówki co ja kupiłem. wpisałem nr końcówki wtryskiwacza: DLLA152P805 i i jest to zamiennik który każda firma regenerująca zakłada bo nic innego nie ma do tych wtrysków. Dokładniej kupiłem z http://www.autodieselparts.com.pl/429,d ... -5030.html
![spoko <spoko>](./images/smilies/spoko.gif)
- Od: 30 kwi 2012, 21:53
- Posty: 79
- Skąd: opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda3 BK '05 2.0 Top Sport
razzor napisał(a):...
I tu się mylisz. przeczytaj jeszcze raz i popatrz na zdjęcia licząc po kolei,..
ja sie nie myle, bynajmniej w tej kwesti!
no i jesli te koncowki sa takie same lub podobne to okay,ale
jesli nie to nieprawidlowy wtrysk paliwa chocby pod innym minimalnym katem, w mulde tloka spowoduje spore problemy ze spalaniem, co moze skonczyc sie uszkodzeniem tlokow i samego silnika.
dodatkowo jestem zadania, ze jak to auto wyląduje w warsztacie z wypalonymi czy stopionymi tlokami
![głupek <glupek2>](./images/smilies/glupek2.gif)
powodzenia zycze
E.
Ostatnio edytowano 14 paź 2013, 20:54 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
wracając do mojego tematu w tym wątku;
wtryskiwacze wymieniłem na nowe i po odpaleniu silnika to samo a teraz nawet gorzej...stukanie jest wyraźnie słyszalne nawet na wolnych obrotach
miska zdjęta ale słabe dojście do korbowodów, trzeci tłok na panewce ma wyraźne luzy
1. dużo pracy jest ze zdjęciem plastra pod miską?
2. jest sens wymieniać panewki bez szlifu wału, może się okaże że to tylko panewka na jednej korbie?
3. gdybym ewentualnie chciał wyjąć silnik, to górą czy dołem?
wtryskiwacze wymieniłem na nowe i po odpaleniu silnika to samo a teraz nawet gorzej...stukanie jest wyraźnie słyszalne nawet na wolnych obrotach
miska zdjęta ale słabe dojście do korbowodów, trzeci tłok na panewce ma wyraźne luzy
1. dużo pracy jest ze zdjęciem plastra pod miską?
2. jest sens wymieniać panewki bez szlifu wału, może się okaże że to tylko panewka na jednej korbie?
3. gdybym ewentualnie chciał wyjąć silnik, to górą czy dołem?
- Od: 24 lip 2010, 08:50
- Posty: 24
- Skąd: Piła
- Auto: Mazda 6 2003 2.0 diesel 136 PS
syrena napisał(a):....
1. dużo pracy jest ze zdjęciem plastra pod miską?
2. jest sens wymieniać panewki bez szlifu wału, może się okaże że to tylko panewka na jednej korbie?
3. gdybym ewentualnie chciał wyjąć silnik, to górą czy dołem?
ad1. troche jest, bo trzeba wyjac silnik
ad2. Nie, taki wariant spowoduje kolejny remont w 100%!
![głupek <glupek2>](./images/smilies/glupek2.gif)
![głupek <glupek2>](./images/smilies/glupek2.gif)
![głupek <glupek2>](./images/smilies/glupek2.gif)
ad 3. to zalezy od mozliwosci technicznycjh kanal, podnosnik itp..
pozdr. i ubolewam.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6