Klekotanie silnika i nierówne obroty
Strona 1 z 1
Podczas jazdy silnik zaczął pracować bardzo głośno i nierówno, tak jakby go coś blokowało. Na wolnych obrotach po chwili sam zgasł, ale zapalił bez problemu. Po przejechaniu krótkiego odcinka zgasł i juz nie odpalił. Rozrząd wymieniony 30 tys. km temu, akumulator w porządku, podobnie jak stan oleju. Silnik to diesel 2.0. Jakiś pomysł co może być przyczyną?
-
dkes
Też witamy nowego kolegę
...
i ta informacja powinna być dodana do profilu, żebyś nie musiał jej powtarzać w każdym nowym poście. Przydatne jest też wpisanie miejsca zamieszkania(chociaż województwo) – w razie problemów zostaniesz odpowiednio pokierowany do dobrego warsztatu.
Napisz, czy był kontrolowany stan smoka w misce olejowej oraz wymieniane podkładki pod wtryskiwaczami(objawy ich zużycia to m.in. dym spod korka wlewu oleju).
Poszukaj też podobnych wątków – z pewnością coś się znajdzie.
no i jeszcze co do silnika – skoro masz diesla, to szukasz/zakładasz wątek w dziale diesel, a nie ogólnym

Silnik to diesel 2.0.
i ta informacja powinna być dodana do profilu, żebyś nie musiał jej powtarzać w każdym nowym poście. Przydatne jest też wpisanie miejsca zamieszkania(chociaż województwo) – w razie problemów zostaniesz odpowiednio pokierowany do dobrego warsztatu.
Napisz, czy był kontrolowany stan smoka w misce olejowej oraz wymieniane podkładki pod wtryskiwaczami(objawy ich zużycia to m.in. dym spod korka wlewu oleju).
Poszukaj też podobnych wątków – z pewnością coś się znajdzie.
Silnik to diesel 2.0.
no i jeszcze co do silnika – skoro masz diesla, to szukasz/zakładasz wątek w dziale diesel, a nie ogólnym
ok uzupełnię, stan smoka najprawdopodobniej nie był sprawdzany, a spod korka nic nie dymiło. Jedynie co to teraz w misce olejowej są opiłki metalu.
-
dkes
Pioteq25 napisał(a):Miskę jak najszybciej trzeba zdjąć i ocenić stan smoka. Jak będzie zatkany, to niestety zaczną się duże koszta.
majster231 napisał(a):Przydałoby się pozbyć tych opiłkównie uważasz? I spróbuj też ustalić ich pochodzenie.
juz za pozno
dkes napisał(a):ok uzupełnię, stan smoka najprawdopodobniej nie był sprawdzany, a spod korka nic nie dymiło. Jedynie co to teraz w misce olejowej są opiłki metalu.
czyli wymiana lub konkretny remont silnika o ile jest on mozliwy i oplacalny.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
no i wszystko jasne, smok czyściutki, ale wał do przetoczenia bo zapiekło 2 panewkę, a przy okazji wyszło, że dwumasa do wymiany niestety.
-
dkes
jak juz demontujesz wal, to przy tej okazji warto sprawdz wszystko w silniku,dodatkowow oczysc tloki z nagaru i najlepiej wymien wszystkie panewki na nowe.
wtedy jego stan bedzie nowowartosciowy.
E
wtedy jego stan bedzie nowowartosciowy.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
ja mialem szlif walu 600 plus 300 glowica planowanie
- Od: 16 lis 2012, 11:28
- Posty: 76
- Skąd: Dzierzoniow
- Auto: GG 2002–2007 Mazda6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: AR16 i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6