Wymiana wtryskiwacza

Postprzez xANDy » 4 cze 2009, 13:41

A to oznacza, że zostaniesz moderatorem na moje miejsce.
To zaszczyt!!

stówa to wpisowe klubowe po prostu.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Enduro » 4 cze 2009, 20:35

xANDy napisał(a):A to oznacza, że zostaniesz moderatorem na moje miejsce.
To zaszczyt!!

stówa to wpisowe klubowe po prostu.

nie nadaje sie na kogos kto gani forumowiczow
uzywa slowa kosz
i jest zobowiazany...
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez xANDy » 5 cze 2009, 10:01

Ja też tak uważałem – ale nauczyłem się.
Masz spora wiedzę – o nowszych motorkach.
Ja mam o starszych ;P

PS. co z tym opisem wtrysków!?!?! Do roboty!
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez MAZVAGTECH » 6 cze 2009, 00:42

xANDy napisał(a):zostaniesz moderatorem na moje miejsce

Popieram w 100%, ale dlaczego "na moje miejce", a nie razem z xANDYm?
xANDy napisał(a):PS. co z tym opisem wtrysków!?!?! Do roboty!

Czekamy Enduro ;)
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez Enduro » 6 cze 2009, 11:04

maxkls napisał(a):
xANDy napisał(a):PS. co z tym opisem wtrysków!?!?! Do roboty!
Czekamy Enduro ;)

ale na co?
sprawa jest generalnie jasna!
wtryski w CiTD od 1 Seria Mazdy 6 są inne
niż w drugiej i z tego powodu nie pasują

inny opis, bo niby jaki?
..nie znajduje się w moich możliwościach!
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez xANDy » 7 cze 2009, 17:12

Enduro napisał(a):korpus jest identyczny,
ale wyjscie przelewowe
jak i wtyczka jest kpl. inne
ponadto trzeba je pogramowac IDS-em przy kazdej wymianie
a i kabelkow z numerami brak....
jest to kpl. inny wtrysk
i nie ma mozliwosci zamontowania go w innym modelu lub odwrotnie
wiem tez z ASO, ze jest on konstrukcyjnie (materialowo) zmieniony/ulepszony!?
pozdr.
E.


xANDy napisał(a):Proszę Cię abyś opracował po prostu bardzo krótką charakterystykę – wtryski 121, 136, 143, 140, kótre są takie same, czym się różnią itp.




xANDy napisał(a):Zlecam Ci te robote – przeniosę potem do poradnika.


Czyli proszę o pomoc – skreśl zwięzły opis (mniej więcej tak jak powyżej), ja go przerzucę do Poradnika a temat trafi w czeluść kosza.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez mcbeth » 7 cze 2009, 18:31

xANDy napisał(a):skreśl zwięzły opis

I to WIERSZEM ma się rozumieć ;) .
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez darrecki » 7 cze 2009, 19:34

Enduro napisał(a):
xANDy napisał(a):Hmm – czy to nie powinno być aby w dziale kupię/sprzedam....?
Enduro – czym różnia się wtryski od 136 i od 143?

korpus jest identyczny,
ale wyjscie przelewowe
jak i wtyczka jest kpl. inne
ponadto trzeba je pogramowac IDS-em przy kazdej wymianie
a i kabelkow z numerami brak....


To wtryskow od 136 nie trzeba kalibrowac? I wogole jak taka kalibracja wyglada, bo mi w ASO powiedzieli, ze sie tego nie robi, co najwyzej mozna przez tester wpisac wartosc jaka jest na wtrysku i tyle. Cytuje: "Bo skad komputer (IDS) ma wiedziec jakie wartosci dawki paliwa ustawic. Te dane sa na wtrysku w postaci jego numeru"
Avatar użytkownika
Moderator Globalny
 
Od: 14 cze 2006, 01:01
Posty: 3145 (49/163)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D

Postprzez Enduro » 7 cze 2009, 19:44

darow napisał(a): mi w ASO powiedzieli, ze sie tego nie robi, co najwyzej mozna przez tester wpisac wartosc jaka jest na wtrysku i tyle. Cytuje: "Bo skad komputer (IDS) ma wiedziec jakie wartosci dawki paliwa ustawic. Te dane sa na wtrysku w postaci jego numeru"

ale bzdury...totalne
bo się normalnie na plecy wypierdo..
co za debile!!!

omijaj ich wielki łukiem
albo najlepiej w nocy wybij im największa szybe,
tak dla lepszego samopoczucia
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez darrecki » 7 cze 2009, 19:56

Enduro napisał(a):
darow napisał(a): mi w ASO powiedzieli, ze sie tego nie robi, co najwyzej mozna przez tester wpisac wartosc jaka jest na wtrysku i tyle. Cytuje: "Bo skad komputer (IDS) ma wiedziec jakie wartosci dawki paliwa ustawic. Te dane sa na wtrysku w postaci jego numeru"

ale bzdury...totalne
bo się normalnie na plecy wypierdo..
co za debile!!!

omijaj ich wielki łukiem
albo najlepiej w nocy wybij im największa szybe,
tak dla lepszego samopoczucia
E.


Problem w tym, ze ani w UK gdzie mieszkam ani w PL w moim rodzinnym miescie nie znalazlem serwisu godnego uwagi. A szkoda mi marnowac dnia urlopu, zeby pojechac np do Warszawy (a to i tak w grudniu dopiero). W anglii poki co chcieli wyjmowac wtryski i je gdzies wysylac, w polsce powiedzieli to co napisalem wczesniej. A gdybym mial mozliwosc skalibrowal bym wtryski nawet wczoraj. Tylko gdzie?
Avatar użytkownika
Moderator Globalny
 
Od: 14 cze 2006, 01:01
Posty: 3145 (49/163)
Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
Auto: 1. Mazda CX60 KH PHEV
2. Mazda 3 BM Skyactiv-D

Postprzez MAZVAGTECH » 8 cze 2009, 01:14

darow napisał(a):To wtryskow od 136 nie trzeba kalibrowac? I wogole jak taka kalibracja wyglada, bo mi w ASO powiedzieli, ze sie tego nie robi, co najwyzej mozna przez tester wpisac wartosc jaka jest na wtrysku i tyle. Cytuje: "Bo skad komputer (IDS) ma wiedziec jakie wartosci dawki paliwa ustawic. Te dane sa na wtrysku w postaci jego numeru"

Mylisz pojecia Przede wszystkim jak pisal Enduro seria 1 wtryskiwaczy mazda przedliftowa /2002-2005/ moc silnika 121kM i 136kM ma wyprowadzone przelewy nad pokrywe zaworow, poprowadzone wezykami, ktore widac po zdjeciu oslony sinika, chrakteryzuja sie kablami oporowymi z nadrukowanym numerem identycznym z numerem nabitym na wtryskiwaczu /numer jedno lub dwucyfrowy/. Numery te wprowadzalo sie do pamieci PCM za pomoca IDS lub nie. Wszystko zalezy od wersji PCM. Seria 2 wtryskiwaczy mazda poliftowa /2006-/ moc silnika 121kM i 143kM ma przelewy poprowadzone pod pokrywa zaworow i wyprowadzony na zewnatrz jednym wezykiem nad przewodami wysokiego cisnienia, kazdy wtryskiwacz ma nadrukowane na samej gorze /dokladnie nie pamietam ale chyba/ rzad 30 liter i cyfr, ktore trzeba wprowadzic za pomoca IDS do pamieci PCM, bez zapisania tych 30 znakow z kazdego wtryskiwacza w pamieci nie ma mozliwosci odpalenia silnika. A kalibracje wtryskiwaczy wykonuje sie zarowno w mazdzie przedliftowej jak i poliftowej, dodatkowo rowniez kalibracje przeplywomierza
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Firma
 
Od: 24 gru 2006, 15:28
Posty: 268 (0/5)
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda GH 2.0D z przekladka na 2,2

Postprzez syrena » 27 wrz 2013, 22:26

Proszę o pomoc w sprawie wymiany wtryskiwaczy, muszę wymienić 2 wtryskiwacze i nie mam pewności czy wystarczy wymienić same wtryski (używane) czy muszę wymienić również kostki? A co w przypadku kiedy mam tylko same wtryski bez kostek?

Mazda 6 2.0 diesel 136 km, 2003 r.
Początkujący
 
Od: 24 lip 2010, 08:50
Posty: 24
Skąd: Piła
Auto: Mazda 6 2003 2.0 diesel 136 PS

Postprzez banzai54 » 28 wrz 2013, 09:00

Pisząc kostki masz na myśli kable oporowe? Muszą się zgadzać z nr wtryskiwaczy, jak nie masz takich kabelków to dokup. A i podkładki też sobie wymień.
Podaj jakie nr kabli CI potrzeba może ktoś ma takie do sprzedania :) może nawet ja mam <glupek2>
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 11:26
Posty: 89
Auto: Mazda 6, RF5C, 2005r. Kombi,

Postprzez syrena » 28 wrz 2013, 15:32

Tak, miałem na myśli kable.

Kable będę miał za parę dni. A co w sytuacji kiedy nie ma dostępu do kabli, można je jakoś przeprogramować?


podkładki kupiłem, zamienniki Bosch-a
Początkujący
 
Od: 24 lip 2010, 08:50
Posty: 24
Skąd: Piła
Auto: Mazda 6 2003 2.0 diesel 136 PS

Postprzez klosek6 » 28 wrz 2013, 20:05

kabli nie da się przeprogramować muszą zgadzać się z nr wtryskiwacza
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2007, 20:25
Posty: 194 (1/1)
Skąd: Ostróda
Auto: Mazda 6 GJ Kombi 2013 rok 2,2 150Km SH01Diesel

Postprzez Enduro » 28 wrz 2013, 22:50

nieprawda.
mozna dokonac kalibracji pomimo nieprawidlowych kabli oporowych.
nie jest to idealne rozwiazanie ale w przypadku musu jest to mozliwe.
pozdr.
E
Ostatnio edytowano 30 wrz 2013, 15:20 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez syrena » 29 wrz 2013, 15:05

Na szczęście jutro będę miał jutro te kabelki :)

A kwestia podkładek?, kupiłem w "fota" podkładki bosch-a te w kształcie kwiatka, słyszałem że są jakieś wersje wadliwe i nowe poprawione. Jak je odróżnić?

Może ktoś dać nr części:
– uszczelek olejowych do turbiny i nr uszczelki pod pokrywę zaworów (ale tą mniejszą) przez którą przechodzą rurki do wtryskiwaczy.

Jak się dokładnie nazywa tytuł manuala do mojej mazdy? mam kilka ale żaden nie jest od mojego modelu.
Początkujący
 
Od: 24 lip 2010, 08:50
Posty: 24
Skąd: Piła
Auto: Mazda 6 2003 2.0 diesel 136 PS

Postprzez Enduro » 29 wrz 2013, 16:01

syrena napisał(a):...kupiłem w "fota" podkładki bosch-a te w kształcie kwiatka,....

to chyba te wadliwe, zbyt filigranowe jak do silnika citd.
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Janusz626 » 30 wrz 2013, 09:58

Ogólnie się utarlo ze te kwiatki się wymienia bo są wadliwe, ale są i tacy co jeszcze na takich jeżdżą i nie kopci spod korka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez Enduro » 30 wrz 2013, 10:08

Janusz626 napisał(a):.. są i tacy co jeszcze na takich jeżdżą i nie kopci spod korka.

wiem, ale zawsze trzymają różaniec w lewej ręce. <oczy>
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6