Stukanie (stuki) w silniku

Postprzez moniad23 » 4 wrz 2013, 18:58

Enduro napisał(a):to najwiekszy blad naprawic solidnie auto i je sprzedac!
ciekawe czy kupiles cos lepszego w tej cenie i w tym wypsazeniu..?

Kupiłem tańsze trochę Niemieckie auto,i teraz pluje sobie w twarz,planuje wrócić do Mazdy :)
Początkujący
 
Od: 27 sie 2012, 22:21
Posty: 6
Auto: mazda 3

Postprzez banzai54 » 4 wrz 2013, 19:36

Korbowody i tłoki raczej wykluczam :) inaczej pewnie by cały czas stukało a nie jak go najdzie :P Właśnie z tym nagraniem jest coś nie tak, jak na telefonie oglądam to dokładnie widać, na jednym kompie nic nie słychać a na drugim jest dobrze :/ może bas zakłuca albo coś ^^. Hmm pompy vacum nie podejrzewałem, fakt brzęczy, ale może i stuka tylko jak to sprawdzić :( a egr może stukać? A z pod maski ciężko nagrać, bo jak stoję w miejscu to nie stuka dopiero pod obciążeniem jak ruszam i to zazwyczaj po zmianie biegu na 2 i niskich obrotach.
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 11:26
Posty: 89
Auto: Mazda 6, RF5C, 2005r. Kombi,

Postprzez danielguliwerek » 4 wrz 2013, 19:45

ja tloki i korbowody wykluczam rowniez....bo mialem to wszystko jakies 2 mc robione vacuum wymienione nie brzeczy. To tylko bardzo slychac na zimnym silniku tak jak kolega bieg 2 niskie obroty dodaje gazu i stuki....rowniez na obciazeniu na 4 na niskich obrotach dam gazu slychac/ jak sie nagrzee duzzo mniej slychac ale jednak na niskich obrotach wosokich spokoj diselek pracuje ladnie na niskich dupa....

lozysko alternatora odpada. Mechanik mowil ze moze dzwigieka zaworowa (dwie wymienil mi podczas remontu pozostale sprawdzal byly ok wiec tylko dwie nowe )bo popychacze raczej nie. Gdyby nie te stuki autko PIeknie chodzi....pomozecie? :D
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2012, 11:28
Posty: 76
Skąd: Dzierzoniow
Auto: GG 2002–2007 Mazda6

Postprzez Enduro » 4 wrz 2013, 20:10

to oboje sprawdzcie czy puka
wam: przy dodawaniu gazu i czy ten wasz puk po odjeciu nogi zanika...?
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez banzai54 » 4 wrz 2013, 20:18

U mnie po odjęciu nogi stukanie znika.
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 11:26
Posty: 89
Auto: Mazda 6, RF5C, 2005r. Kombi,

Postprzez Enduro » 4 wrz 2013, 20:54

...
Ostatnio edytowano 6 wrz 2013, 10:24 przez Enduro, łącznie edytowano 2 razy
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez danielguliwerek » 4 wrz 2013, 21:09

u mnie po zdieciu nogi z gazu znika tylko jak dodaje w tych obrotach na mocnym obciazeniu i przestaje .... nie mam pojecia moi magicy rece rozkladaja jeszcze te popychacze albo te dzwigienki??


enduro wymysl cos :D
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2012, 11:28
Posty: 76
Skąd: Dzierzoniow
Auto: GG 2002–2007 Mazda6

Postprzez Enduro » 4 wrz 2013, 21:18

jeszcze te popychacze albo te dzwigienki??

wykluczam.
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez danielguliwerek » 4 wrz 2013, 22:11

to co to innego ?
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2012, 11:28
Posty: 76
Skąd: Dzierzoniow
Auto: GG 2002–2007 Mazda6

Postprzez bojrob » 4 wrz 2013, 23:25

Janusz626 napisał(a):Wyciagnij skrzynie, zostaw blok, popatrz dokladnie od strony pompy oleju... jak nie masz wyjscia.
Znajdź Workshop Serwice Manual do RF-5C, a będziesz zadowolony, trzyma kciuki ;–)


Janusz:

Mam jeszcze takie techniczne pytanie:

Żeby wyjąć samą skrzynię i zostawić blok – muszę rozebrać przednie zawieszenie, żeby wyjąć półośki ze skrzynią, czy jest inny sposób i nie trzeba ruszać zawieszenia?

W tej chwili skrzynia trzyma się tylko na uchwytach i na wałku od sprzęgła. Wszystko już porozkręcałem.
Pozdr. Robert
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2010, 15:04
Posty: 33 (0/1)
Skąd: Kołobrzeg
Auto: Mazda 6 CiTD 2003r.

Postprzez Enduro » 5 wrz 2013, 09:28

poloski mozna wyjac i je polozyc na wozku.
potem po odkreceniu odpowiednich srub nalezy silnik przechylic aby miec miejsce do menotazu skrzyni przez wozek.
pozdr.
Ex.-klubowicz :(
Ednuro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez danielguliwerek » 5 wrz 2013, 17:10

jak sytuacja z tymi stukami??/ dzis bylem na kalibracji pod ids-em i nie przeszla nie wiadomo dlaczego...
a stuki dalej przy obciazeniu na zimnym i cielym obroty kolo 1100/1200.

help!!
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2012, 11:28
Posty: 76
Skąd: Dzierzoniow
Auto: GG 2002–2007 Mazda6

Postprzez dobrzyn22 » 5 wrz 2013, 19:03

danielguliwerek napisał(a):dzis bylem na kalibracji pod ids-em i nie przeszla nie wiadomo dlaczego...


u mnie nie przeszła, jak puszczały podkładki pod wtryskami(potem już nie miałem okazji sprawdzać IDSem)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5230 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez danielguliwerek » 5 wrz 2013, 19:31

nie kumam... podkladki maja dopiero 2 tys km wiec?? chyba ze przez te stuki ktoregos wtrysku wydmuchaly je? mozliwe to jest ??
a po 2 robilem test prz. pod domem wszystkie rowno leja a kalibracja nie doszla do skutku ...co dalej robic?
<płacze>
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2012, 11:28
Posty: 76
Skąd: Dzierzoniow
Auto: GG 2002–2007 Mazda6

Postprzez dobrzyn22 » 5 wrz 2013, 20:01

odkręć korek wlewu oleju na pracującym silniku i będziesz mógł ew. coś wykluczyć już
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5230 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Janusz626 » 5 wrz 2013, 20:06

Daniel, wyciagales te wtryski do sprawdzenia?
Lanie wtrysku nie zawsze powoduje nieudana kalibracje...

...z LG 4X HD i Tap II
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez banzai54 » 5 wrz 2013, 20:27

Janusz626 ja swoje wyciągałem do sprawdzenia i żaden nie leje i mieszczą się w normach. Z pod korka wlewu oleju nie dymi, masz może jakieś sugestie co sprawdzić i gdzie szukać przyczyny?
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 11:26
Posty: 89
Auto: Mazda 6, RF5C, 2005r. Kombi,

Postprzez Enduro » 5 wrz 2013, 21:09

nagraj konkretnie te stuki to posluchamy..
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez banzai54 » 5 wrz 2013, 22:05

http://youtu.be/wCgzGFak9-I
Proszę może tutaj będzie lepiej słychać, a samochód jak na złość z jedynki i dwójki teraz ładnie jechał. Z trójki przy niskich obrotach już stukał, a jak już zaczął to i na dwójce też stukał z niskich obrotów.
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 11:26
Posty: 89
Auto: Mazda 6, RF5C, 2005r. Kombi,

Postprzez senz » 6 wrz 2013, 01:46

Witam,

Nie chciałem zakładać nowego tematu, dlatego piszę tutaj. Posiadam Mazdę 2.0 MZR-CD 2006 r. 143 KM. Jakieś dwa tygodnie temu auto miało robiony remont silnika i nowe sprzęgło. Zgodnie z zaleceniami nie męczę jej, jeżdżę po prostu normalnie. Dwa dni temu zaczęły mnie dochodzić jakieś dziwne stuki. Nie miałem jak tego nagrać gdyż mój telefon odmówił mi posłuszeństwa jednak już dzisiaj się mnie posłuchał i mi pomógł. Auto jakoś dziwnie wyje na niższych obrotach tak od 2 tysięcy w dół jak się ściągnie nogę z gazu co mniej więcej słychać na nagraniu, natomiast gdy się wciśnie sprzęgło wycie przechodzi.

Druga sprawa jest taka, co troszkę mniej słychać ale nie miałem inaczej jak tego nagrać, że turbina jakoś dziwnie chodzi, tak jakby się dusiła, taki dziwny dźwięk, może usłyszycie to na poniższym nagraniu. Turbina była regenerowana jakiś miesiąc temu.

Prosiłbym o przesłuchanie nagrania i jakąś odpowiedź bo już myślałem że w końcu auto będzie sprawne, a tutaj znowu coś się dzieje nie tak..

http://tinypic.com/player.php?v=egplix&s=5

Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 2 kwi 2013, 23:31
Posty: 19
Auto: M6 GY 06' RF7J 143 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6