moniad23 napisał(a):Enduro a słyszałeś o takim przypadku.....1. okazuje że urwała się jedna z blaszek od korektora ssącego,ta co się otwiera i zamyka,wpadła na tłok i się wklepała w niego.
Panewki serek,smok serek,do wymiany miałem kolbę,tłok,korektor,wszystkie uszczelki silnika,przy okazji sprzęgło i dwumas zrobiłem za jedną robotą.....
2. mechanik sobie sam gola nie strzelił,bo z tego co wiem tłok i kolbę idzie wymienić bez wyciągania silnika,a usterka była na 1 tłoku.
3. Auto zrobiłem i sprzedałem,koleś do dziś śmiga bez problemu
1. tak, mialem kiedys silnik w ktorym to czwarty tlok mial wklepana srubke od klapki ale chodzil bez zarzutu a taka luzna klapka nie moze spowodowac uszkodzen panewek, absolutnie
kazdemu kto ma zdemontowany kolektor polecam te klapki i srubki skontorolowac i je najlepiej wkrecic na klej, bo to w miare czesta awaria...
w silnikach BMW to dopiero jest tragedia, bo ten problem to prawie standat, a ze tam zawory sa pod katem wzgledem tlokow, silnik pada prawie od razu

2. pierwszy tłok i kolbę idzie wymienić bez wyciągania silnika
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
3. to najwiekszy blad naprawic solidnie auto i je sprzedac!
ciekawe czy kupiles cos lepszego w tej cenie i w tym wypsazeniu..?
pozdr.
Ex.-klubowicz
Enduro