Jak wyczyścić turbo.

Postprzez Udesky » 4 lut 2009, 14:37

Trafiłem na taki coś w necie. Co prawda tyczy się to turbo z TDI, ale turbo to turbo, więc co po niektórym może się przydać. Niestety stronka jest po angielsku, więc jeśli ktoś zna go na tyle dobrze, aby to przetłumaczyć, to można by zrobić polską wersje. :)
http://www.technologie-entwicklung.de/G ... turbo.html

Poniżej zamieściłem lepszy opis. :)
Ostatnio edytowano 9 lut 2009, 22:20 przez Udesky, łącznie edytowano 1 raz
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez komo » 4 lut 2009, 20:52

Nie ma co tlumaczyc, opisane sa zdjecia. A na nich tylko porownanie jak wyglada turbo brudne i czyste.
------------------------------------
Premacy 2001 2.0 DITD
Początkujący
 
Od: 29 kwi 2008, 23:38
Posty: 15
Skąd: Łódź
Auto: Premacy 2,0 DITD 2001

Postprzez thomass » 4 lut 2009, 21:47

super fotorelacja z zabiegu czyszczenia i rozbiorki turbinki.krotko :pisze zeby pierwsze odkurzyc,przedmuchac,i wymyc[mozna benzynka]a na koncu nasmarowac wszystkie pracujace czesci na zewnatrz turbinki[cieglo od zaworu kierujacego]ja to robilem lzadna filozofia ,a u mnie poprawa byla znaczaca.[nie mylem benzynka tylko spryskalem wszystko WD40]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez xANDy » 4 lut 2009, 22:49

Benzyna odparowuje nie pozostawiając po sobie nic. WD40 składa się z rozpuszczalnika i czegoś w rodzaju smaru polimerowego. On się zapieka/zwęgla przy wyższej temperaturze – to, co początkowo będzie chodzić dobrze – po czasie wręcz zadziała odwrotnie na turbinie, która – bądź co bądź – ale do zimnych elementów silnika nie należy.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez thomass » 4 lut 2009, 23:49

masz racje xANDY nie pomyslalem o tym,mi naszczescie to niezaszkodzilo zrobilem 3000 km i jest ok.prosze jednak nie stosowac wd 40.benzynka lepsza jest :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 19:23
Posty: 265
Skąd: Przeclaw
Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98

Postprzez Udesky » 9 lut 2009, 22:17

Może to bardziej pomoże. Sporo fotek, krok po kroku.
Plik jest w PDF'ie

http://www.sendspace.com/file/0otk02
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Enduro » 11 lut 2009, 16:22

IHI ma inną budowe i nie będzie prosto oczyścić łopatek gemometrii
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6